Lukt het nog een beetje met ophouden, Julita? Spannend hoor, wel raar dat ze zo weinig instructies hebben gegeven :-? Dani; niet onverwacht, maar toch k*t... dikke knuffel!
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) 2 Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) 5 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 6 Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) 7 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 12 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov 14 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 15 Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) 16 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 17 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 18 Wieffie, ronde 7 - NOD 21 nov 19 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 20 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 21 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 22 Roos80, ronde 10 - NOD 22 nov 23 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 24 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 25 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 26 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 27 Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 28 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 29 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov 30 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 31 Kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 32 Elba, ronde ? - NOD 29 nov 32 SMEP - kandidaten 15 Ongi.... 7 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 31,81% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec 3. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 4. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 5. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec 6. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 7. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 8. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 9. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 10. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 11. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 12. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 12 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Met plaatje...
ik heb het niet tot het einde van de 4 uur gehaald. Dat was gewoon niet gezond geweest... Ongeveer 2 en 1/2 uur op gehouden... ANders altijd braaf 4 uur. Ik baal wel een beetje want de test was helemaal negatief en ik snap het dan ff niet meer. Gisternacht namelijk wel al een vaag lijntje, heb ik altijd de dag voor de echt posi. Heb dus ook al afspraak staan. Nou ja, ik weet het niet. Ik denk dat ik vanavond maar weer ga testen
Julita, ik heb vaker eerst een 2e streepje gehad, en dat ie dan helemaal weg ging, om een paar dagen later ineens positief te zijn (kijk maar eens bij mijn ovu-testen van oktober ). Kan dus zomaar in een paar dagen veranderen!
het is echt jammer, want ik was zo blij dat het allemaal zo soepeltjes ging... Kweenie of ik nu ook die test moet verzetten. Met mijn vriendin die er nog steeds is en verjaardag was het allemaal niet zo makkelijk om ovu testjes te doen...
ja! En daarom was ik dus begonnen met testen. Ik weet niet of ik vanavond nog een keer moet proberen of morgen maar weer. Mijn normale patroon is namelijk dat ik helemaal nega testen heb tot een dag ervoor; dan heb ik een fade in en dan de posi....
Moge meiden! Spannend hoor samenlevingstest...wachten op de nod van miepie en op de posie ovu test van Julita....duimerdeduimduim! Nou hier is de lol begonnen, bah wat voel ik me misselijk! (en het is heel anders dan bij griep/te veel drank/te veel eten...)
morgen beastie! Jaaaa! Dat hoort erbij he? Ik vind het zo leuk voor je! Ik zit dus nog steeds in dubio of ik nou die test morgen moet verplaatsen want ik heb dus nog geen posi o test gehad... Bah, at ingewikkeld allemaal!
goeiemorgen dames hoe is het hier? ik was vanmorgen zo misselijk dat ik tijdens het hondenuitlaten zelfs op straat moest overgeven *schaam*
dat deed ik ook maar nu vind ik het niet zo leuk meer....misselijkheid tot daar aantoe maar overgeven op straat....nou nee daar pas ik toch echt voor ....
He, Beastie en Liesje, wat naar dat jullie je zo beroerd voelen Hoop dat het snel een beetje wegzakt en geen dagelijkse routine gaat worden! Julita, ik had nu (weer) 5 dagen voor mijn + test al vruchtbaar slijm... hij zal er dus echt wel zitten aankomen!
Gelukkig zo erg is het niet bij mij...nog niet overgegeven...op straat Ja Julita het is verder harstikke leuk en spannend...mannetje spreekt me al aan met "Jullie" Ha...en gister de eerste buik foto....maar weinig te zien op de foto
Goedemorgen! @ Julita: volgens mij is het voor de samenlevingstest toch het belangrijkste dat je vruchtbaarslijm hebt? Zo heb ik het begrepen. Dan wordt er gekeken of de zwemmertjes daarin kunnen overleven! Vraag dat anders nog even na! Wat die ovu testen. Ik heb wel eens de ochtend na een bijna posi test een hele nega gehad. Omdat het nog te vroeg op de dag was. 's avonds was die weer mega positief! Dus het fluctueert ook een beetje door de dag! Gewoon eind van de middag begin van de avond nog een keertje testen! Succes! @ Miepie: duimderdeduimerdeduim etc etc etc... @ Liesje: hihi ik zie het al voor me. Wat vreselijk genant.. Hoop dat niet heel veel buren je hebben gezien! Denken ze misschien allemaal dat je gister iets te diep in het glaasje hebt gekeken... @ Beastie: verdorie... maar toch, het is een goed teken! Hoop dat Liesje niet gata volgen. Mn lief zwaait zo weer even naar je is naar HHW... Voor de ongi dames: een hele dikke knuf! Hoop dat ik jullie snel kan volgen op weg naar het volgende ei!
Bah...moet gewoon nog twee weken wachten. Lang hoor! Maar, m'n temp is al drie dagen precies hetzelfde: 36.8. Dat is wel goed toch?
HEEé meissie gaat het wat bij jou? Pffff wat een gek idee van die pillen..krijg er de kriebels van. Ik had misschien gisteren iets te veel gegeten....dus misschien dat ik wat misselijker was vandaag. Kijg ook vegatarische trekjes ...dat is trouwens niet zo vervelend, geen trek in vlees! Wel in groentes en manderijnen Zwaai zwaai terug naar lief van Go4baby 8)
echt erg genant hoor zo op straat maar volgens mij heeft niemand mij gezien....kon ook zo gauw niet naar huis komen...hondjes wilden niet mee..... beastie ik hoop niet dat je mij achterna gaat want het is echt niet grappig hoor