Cynthia, klinkt goed idd. En het is al iets minder dan 2 weken, toch ? Beastie en Liesje, vind het echt naar voor jullie dat jullie zo beroerd zijn... Go4baby, alles goed met jou? Hoop zo voor je dat het met die pillen straks snel op gang komt en je snel weer zwanger bent! Hele dikke knuffel...
@ Liesje: lekker dan, met van die eigenwijze hondjes die het baasje nog even een extra blokje rond meeenemen Hoop dat het bij 1 keer blijft en geen dagelijks ritueel wordt. Overgeven vind ik altijd zo pijnlijk. Echt heel rot. Dikke digihug! (maar niet te stevig want dan... ) @ Beastie: (hij komt nu bijna langs... 10 uur afspraak) Het gaat wel goed hier hoor. Maar ben ook super moe en gisteravond was ik ook misselijk. We hadden teveel broodjes (vega)hotdog gegeten... hadden zin in ongezond... nou, mn lijf vond het dus toch niet zo leuk... Maar goed. Vanavond maar weer aan de groente! Grappig dat je al die eetverandering aan jezelf merkt! Ach, groentes en mandarijntjes daar wordt niemand slecht van! dus neem het er maar goed van Ik ga denk ik maandag met die pillen beginnen. Bleh heb er niet veel zin in. Hoop dat het niet te pijnlijk gaat worden enzo en dat ik de hele week ligt te kreperen... Moet voor die tijd die doos paracetamol en superdik maandverband niet vergeten in te slaan... Nou, ga aan het werk! Is de hoogste tijd alweer! Dag allemaal!
Ja, okee, 1,5 week dan. Als m'n LF ten minste niet heel lang is. Ik durf nu helemaal niets meer met zekerheid te zeggen. Mijn lijf is raar, dat is voorlopig mijn conclusie
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: 1 Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) 2 Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) 3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov 4 Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) 5 Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) 6 Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) 7 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov 8 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov 9 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov 10 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov 11 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov 12 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov 13 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov 14 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov 15 Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) 16 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov 17 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov 18 Wieffie, ronde 7 - NOD 21 nov 19 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov 20 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov 21 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov 22 Roos80, ronde 10 - NOD 22 nov 23 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov 24 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov 25 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov 26 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov 27 Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) 28 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov 29 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov 30 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 31 Kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov 32 Elba, ronde ? - NOD 29 nov 32 SMEP - kandidaten 16 Ongi.... 7 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 30,43% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec 3. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 4. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 5. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec 6. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 7. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 8. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 9. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 10. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 11. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 12. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 12 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ******************************************************************************************
ik mag op 20 december, eisprong heb ik met sinterklaasdag, hopelijk krijg ik daarna een mooi kadooke. We zullen nu wel in de mmm terecht komen , alle dat hopen we toch. Hulp is nu wel welkom
Maak me zorgen dat de manderijnen tik nog niet over is als de manderijnen-seizoen over is... ach er zijn ergere dingen in de wereld EN, een grote reep schocola...beter nog chocodade letters "IK BEN SUPER LIEF" en die in die volgorde opeten... Je heb er recht op! Miepie...kom snel ook gezellig beroerd zijn ...da's een stuk gezelliger! hahaha...ik wacht op je! Zico....dikke vette knuffel, wachten duurt altijd lang...en lang wachten al helemaal! knuff knufff LEENTJE...waar ben je! Speak UP! Ben je ongi? Ben je overtijd? WAT! Cynthia...36.8 is goed! houden zo!
Hè nee! Dikke knuffel Zico, wat k*t voor je.... Ben je al een keer bij de dokter geweest of nog niet?
Hallo meiden! Zie dat er wederom weer een zwangere bij is! Diddl, gefeliciteerd meid! Super! Na mijn positieve test hebben we een maandag geklust. Alleen dinsdag en woensdag niet want HIJ WAS ZIEK! Neeeeeee! Ik hoop zo ontzettend dat die maandag dan raak is geweest want ik kan zo boos worden hierom. Hij kan er niks aan doen maar waarom precies nu!?!?!?!?!?! GRRRRRR. Hoe is het met jullie allemaal?
Tja, die mannen.....als je ze nodig hebt dan geven ze niet thuis. Ik herken je gevoel wel hoor, mijn man heeft soms ook op cruciale momenten geen zin, maar mannen kunnen nu eenmaal moeilijker presteren als ze geen zin hebben. Niets aan te doen, maar wel frustrerend.
Goed om te zien dat er alweer genoeg ROZE is deze maand. Voor mij geldt: Ronde 10, wie niet weg is, is gezien! Mijn december-NOD is omstreeks 15 december (ik hou maar gewoon 28 dagen aan). Ben benieuwd, 't is alweer bijna een jaar geleden dat ik werd bezwangerd, dus ik vind het wel weer tijd Liefs, Marrie
goedemorgen! vervelend voor de dames die zo misselijk zijn! kop op! nog maar een paar maandjes hier begint de verkoudheid heel langzaamaan weg te ebben...gelukkig maar.. denk dat we overmorgen maar weer aan de smep gaan! wachters suc6! duim voor jullie liefs marieke
Haha...nou bezwanger maar raak deze maand dan! Mijn NOD is (waarschijnlijk) 3 december dus ik moet ook nog even wachten...
goeiemiddag! ff flitsbezoek: zico, we hebben dezelfde nod! Zullen we samen roze worden? @de rest: ehm...ei, wachten etc. Lastig he? Ik ben vanmiddag wel weer uitgebreid terug! Toedels! Liefs Tezzz
nou echt stil....maak ik vanavond de 700 pagina waarschijnlijk ook niet mee Want we gaan stappen in A'dam...Paradiso..en ik ben al moeee en morgen gewoon te werk. Pff was niet zo'n goed idee 1½ maand geleden