Zo waar je zin in hebt pfff. Ik zou het niet trekken en ik ben niet eens zwanger! Vandaag weer een ovu test gedaan. Willen jullie even in mijn album kijken? Het streepje is erg licht maar heeft het nog zin om een after klus te doen?
ik ben er ook weer even snel. Ik heb maar niet meer getest vanavond, ik denk dat ik ze morgen ochtend bel om te vragen of ik zaterdag ochtend mag komen... We zien wel. @go4baby, er mij dus maar heel weinig uitgelegd.. Ik denk ook dat het om het vruchtbar slijm gaat (wat ik nu dus wel heb...) maar gyn zei dat ik moest komen als ovu posi begon te worden. Echt onhandig dat ik niet met goede regelmaat op stokkie heb kunne peac'n deze keer. Ik maak er een rotzooitje van. @Beastie, stappen met je nieuwe aanhang! Ook een speciaal gevoel denk ik. Probeer er toch maar van te genieten. @Zico, dikke knuf... wat jammer weer.
@klavertje44, waar zit je kwa smep programma? Al 3 keer achter elkaar ge smept? dan ff een dagje overslaan en dan nog een keer. Die zwemmertjes zitten er zeker nog wel hoor.
oh sorry, dat had je vast al eerder gezegd, niet gezien... Als je kan klussen zou ik dat dan zeker nog even doen ja!
Deze maand heb ik trouwens voor het eerst én een positieve ovulatietest gehad, én een piek in de temperatuur gezien, én de eisprong gevoeld! Hopelijk brengt dat alles geluk...
Hoi Smeppers, Zico sterkte. Ik denk dat ik over een weekje bij jou aan kan sluiten. Omdat m´n ovutestje 3 dagen eerder was ben ik een beetje uit mijn ritme. Heb ook een beetje van premenstruele buikpijn, denk ik. He tezz, hoe is het? grappig dat jij tegelijk met zico je nod hebt. Misschien brengt het geluk. Ik heb nog een vraagje aan de zwangeren. Vanaf welke dag na jullie ovulatie begonnen jullie van die kwaaltjes te krijgen? Verder iedereen een dikke knuf en sterkte en veel plezier met alles, Liefs Elba
...zucht...vandaag bij m'n dochter op school weer allemaal net geboren baby's gezien...het kriebelt me zo! En dan die moeders die het er dan over hebben bij wie het wel en niet kriebelt..EN DAN WIL IK ZO GRAAG VERTELLEN DAT WIJ ER NOG 1 WILLEN! Maar ik heb heel netjes m'n mond gehouden...zucht... kriebel kriebel kriebel...
Ja, moeilijk is dat he, je mond houden. Vooral omdat wij nog geen kinderen hebben, en ik ben de enige bij mijn schoonfamilie, wil ik het soms wel van de daken schreeuwen.....maar toch maar niet.