Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ja...wordt de hoogste tijd dat we roze gaan kleuren!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Vrij vlot!...Waarschijnlijk me ei gehad op vrijdag/zaterdag....en op dinsdag voelde ik raare dingen en steekjes enzo in me buik ...kreeg ook steken in me liezen...en daar heb ik veel mesen overgehoord dus was meteen al opgetogen....hierzo werd ik voor gek verklaard..was te snel zeiden ze :rolleyes: ....maar toch! Temp steeg niet bijzonder (zie album) dus dat drukte me pret een beetje 8) ...maar goed 1 november getest dat was waarschijnlijk 12 dagen na me ei :)

Watdan? Voel je ietsiepietsie 8)

:idea: Tezzzzzzzz....netjes hoor ;) (oudklasgenoot gesproken vandeweek...die is al mama...dus ik zei "ik mag wel opschieten" ze moest eens weten hahahaha!!)

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    En bij mij is het juist andersom! Ik wil het juist vertellen omdat iedereen er vanuit gaat dat wij geen kinderen meer willen! Nou heb ik dat nooit gezegd, maar mijn man was er wel altijd heel stellig in ('zeg nooit nooit, maar het lijkt me stug').
    Ik heb nu dus even een erg ONGEDULDIGE bui!

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Maar dan kan je straks roepen "VERASSING!!" :D

Mensen die dicht bij me staan vertel ik het wel hoor :rolleyes: (dan gaat die klep van mij ook op en neer!) :oops: maar dit was iemand die ik al 20 jaar niet gesproken had ;)

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Jaja......Gisteren waren ze al we.. en meteen weer aan de klus natuurlijk haha wel vroeg maar baadt het niet dan schaadt het niet toch? Verder is alles goed druk met werk en weer een spannende ronde te gaan.

Soms maak ik me iets te druk ook al zitten we pas in ronde 3..........Dan haal ik me in mijn hoofd dat het misschein wel nooit lukt pfffff ik ben ook zo;n klein drukte makertje haha!

Liefs Wendy

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ tezz

nou hier net zo ..omdat frummel eigenlijk een "nakomertje" is, ging de VK er van uit dat Jacques niet de vader van mijn andere jongens was..alsof nakometjes dus alleen bij een 2e relatie voorkomen... :confused:
    Ook moest haar collega even aangeven dat we w.s geen 4e kindje wilde dus de rode hond inenting niet gelijk na de bevalling hoefde (is dus beter dat je ingeent bent voor rode hond als je zwanger wilt worden...)
    Heel rebels dacht ik gelijk..hmmmmm :-k ..hoezo geen 4e?

Zo fijn dat mensen al met conclusies klaar staan... ;)

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ook onbeleefd om dan te zeggen dat je wel mag opschieten! Zou ik nooit zeggen tegen iemand die ik zo lang niet had gezien.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Daar droom ik dus ook echt van he, om 'veRrassing!' ( ;) ) te kunnen roepen! Al scenario's gemaakt voor mijn verjaardag (augustus), mijn dochters verjaardag (oktober), de verjaardagen van de oma's (november) en sinterklaas. Nieuwste scenario is nu met de kerst (Bij de eerste 2 kids eerste 3 maanden niks verteld, maar dat kan me onderhand geen moer meer schelen! Als ik in december zwanger test denk ik dat ik het ECHT niet meer voor me kan houden!). Maar de scenario's voor de verjaardagen van mijn man en zoontje in januari liggen ook al klaar hoor en die van mijn vaders verjaardag begin maart ook al wel.

...ik heb al een opa & oma boekje klaarliggen voor de nieuwe spruit...nou die spruit nog!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik snap je helemaal! Ik vind het trouwens wel grappig dat je op je 34ste 'al' een nakomertje krijgt! Bij mijn dochter op school wemelt het van de veertigers die net aan kids zijn begonnen, terwijl ik altijd dacht dat 'nakomertjes' daar bij hoorden. Overigens schreeuwt mijn man ook altijd dat hij geen 'nakomertje' wil, maar als we niet opschieten krijgen we die wel! ;)

Over nakomertjes gesproken: Mijn tante (nu 45) heeft een zoon van 16 en een dochter van 18. Twee jaar geleden heeft ze zich laten steriliseren. 4 maanden later kwam ze erachter dat ze op het moment van sterilisatie dus al 6 weken zwanger was! Dus nou heeft ze een dochter van 18, een zoon van 16 en een dochtertje van 2! Dat noem ik nou een nakomertje!

10. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    ja dat is waar..mijn oudste is 12 de jongste is 10..zit toch ook heel wat leeftijdsverschil tussen
    Ach lekker belangrijk..het is zoooooooooooooo gewenst ! :D

11. Kirstenvf

Kirstenvf Lid

24 aug 2007
    52
    0
    0
  12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee lieve SMEPpertjes!
    Er is weer heel wat gebeurt vandaag!
    Vruchtbaarslijm benut, mannen tot SNEP daden aangezet, nakomertjes vooroordelen door rare mensen... (sommigen zou je echt even een nieuw stel hersens willen aanbieden, smurfen... ;))
    @ Diaantje: 4 is eigenlijk wel super gezellig, hebben de twee ukkies straks ook een maatje aan elkaar om het tegen die twee stoere knullen op te nemen ;) Een bondgenoot hebben is nooit erg!

@ BEastie: heel veel plezier vanavond! Hoop dat je het een beetje volhoudt. Anders kom je hier maar even op de bank liggen... ;) Die is vrij want wij moeten nog hard werken.... Nu ik dit typ zegt vriend.. ik ga nog even een lekker tijdschrift halen voor vanavond op de bank... JAHA. Echt niet. Werken zal ie! (het is strafkamp... onder mijn regime :D)

@ Tezzz: ik hoop zo dat je snel dat verrassingsei te pakken hebt!

@ De rest er zijn genoeg eieren voor iedereen!

Nu ga ik mn vent meezeuren naar de Ikea. Ik heb zooooo'n zin in gehaktballuh!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Nou, weet niet of ik het zo nog mee ga maken maar zat al klaar voor de 700ste met mijn IKEA BALLEN VOOR IEDEREEN...

Nou, ga d'r vandoor! een heel fijn feestje straks ;)

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he diantje ik heb ook een zoon van 12 en dochter van 10. we hebben heel bewust gekozen voor het leeftijdverschil.
    Op m'n werk dachten ze toen ik zwanger was dat het een ongelukje was, heb hen uitgelegd dat als je al 10 maanden bezig bent het geen ongelukje is denk he.
    Nu weten ze natuurlijk dat we nog bezig zijn .Maar ze vragen niet meer van en ben je al zwanger, ze weten dat het langer en moeilijker gaat.

Elba ik heb toen geen klachten gehad, maar denk dat het kwam omdat het niet goed zat.

15. zoo dames wat een hoop geklets weer :D

ik post niet meer zoveel maar houd jullie wel in de gaten hoor :D

bijna pagina 700! jahoeeee! :D

liefs marieke

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ben benieuwd wie er aanwezig zullen zijn op het feestje... volgens mij wordt het een heeeeeel klein feestje...(om de beebjes niet wakker te maken?)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, ga het feestje ook niet meemaken ben ik bang, zit nog op school voor een voorlichtingsavond... spiek heel even stiekem tussendoor ;)

Zal er komende dagen weinig zijn (morgen pas rond 02.00 thuis, zaterdag diner, zondag sinterklaas en theater), dus alvast een heel fijn weekend allemaal! fijn, zoveel afleiding... gaat me hopelijk echt lukken niet te testen voor NOD ;)

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    owwwwwwwwwwwwww miepie! Dan kunnen we je tussendoor helemaal niet gek maken! Ga je maandag testen of wacht je nog de cyclus van 28 af?

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb niet kunnen wachten en heb vandaag getest. Helaas was het idd zoals verwacht negatief. Ik zou het ook vreemd gevonden heben dat het na een jaar van moeilijke onregelmatige cyclussen het nu ineens wel raak zou zijn...

Nou ja over 2 weekjes gaan we lekker een weekendje naar de Kerstmarkt in Dusseldorf, dan ga ik daar lekker een paar Gluhweintjes drinken...

Ik ga ff bijlezen, zodadelijk de 700! pagina's! Jeetje wat zijn we toch kletskousen ;)

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    ik wilde even zeggen dat we nog steeds aan de omgekeerde SMEP zitten haha, maar mijn NOD is op 1 DEC en NIET op 28 NOV ;)
    en mn vriend is begonnen met zink pillen vanwege de uitslag van het zaad onderzoek (zie onder mn banner) en ik ben begonnen met etos zwanger worden capsules, elke maand had ik een vrijwel stabiele cyclus van ongeveer 29 dagen, maar wel een laat ei, nm op dag 19.
    Nu dus heb ik mijn ei gehad op dag 16 :)
    Dus dat is mooi toch:)
    Iedereen succes verders!

Deel Deze Pagina