trouwens vandaag weer nega ovu test. Om gek van te worden gewoon. Ik weet nu weer niet of iknou die afspraak voor morgen aan moet houden of niet. Waar ben je nou eitje?
Jawel hoor....het was de zangeres van Moloko (weet helemaal niet of je die kent maar babbel wel even verder ) die is solo maar erg veel van nieuwe plaat en weinig hitjes ...was wel jammer. Maar goede show en erg strak! je ken er misschien van http://nl.youtube.com/watch?v=0_vCOOW_B ... re=related en anders wel van http://nl.youtube.com/watch?v=Z06gUeqUp ... re=related
hallo meiden wij zijn deze ronde voor de eerste keer aan de smep.... en waarschijnlijk ook gelijk de laatste keer....hebben nl 5 dec afspraak in het ziekenhuis dus ik dacht laten we het maar eens proberen nu had ik gister morgen een positieve ovu test maar ik temp ook en daar is nog geen verandering in (vreemd) maar houd me natuurlijk strikt aan het plan dus ben benieuwd!
zo heb het feest weer gemist zag ik....en de after-party kan ik ook wel vergeten..nou dan maar een prive feestje..
Goedemorgen! Nou, Beastie, gaaf moet dat zijn geweest gister... was die knul in die badjas erook die zo leuk solo danst? Zonde als ze die niet mee heeft genomen! Ik kende haar niet solo, wel moloko. Erg lekkere nummers! Ik hoor nu pas dat ze echt een wonderlijk accent heeft. Waar komt ze vandaan, eigenlijk? Nou, rustig aan jij! Gelukkig is het al weer bijna weekend! Oogjes open en snaveltjes toe! Lekker werken! @ Julita: wonderlijk! Misschien dat je dit toch even moet melden dan daar? Maar ik had soms ook al een paar dagen vruchtbaar slijm voordat ik een posi ovu kreeg! Dus wie weet dat je die later op de dag nog krijgt of morgen! En anders gewoon bellen en uitleggen! Het is inderdaad raar om het SMEP'n nu te laten, nu je zulk vruchtbaar slijm hebt! Dan is de kans natuurlijk ook minimaal... Ik ga maar een ei-dans doen voor je om de boel op te wekken! liefs go4baby
Hallo, Ik kom even snel tussen de verhuisperikelen door langs. Ik mag helaas in het rood, afgelopen dindsdag ben ik weer precies na 10 dagen ongesteld geworden. De eerste huilbui in het nieuwe huis is nu dus al weer een feit . Maar door al het schuren, schilderen en texen vergeet je het weer redelijk snel. Deze ronde was ook niet echt een officiele SMEPronde en mag dus eigenlijk niet meetellen voor de SMEP, maar de volgende gaan we weer flink aan de slag. Ik heb niet echt bijgelezen maar Go4baby, succes volgende week. Tijdens het schilderen heb ik nog vaak aan je gedacht en aan je afspraak van afgelopen woensdag. Ik zag tussend eregels door ook nog dat Julita jarig is geweest: EEN LATE GEFELICITEERD! Vanaf volgende week ben ik er weer wat vaken want dan ga ik overdag weer werken en ben ik niet de hele dag meer buiten de deur. Doei!
@ Anna: je posi test geeft aan dat je ei komt! Pas als je ei is geweest (kan enkele dagen duren) dan gaat je temp omhoog. Dus alles zit snor
Och Leentje, wat balen meis, maar net wat je zegt, is geen officiele Smep, en meis je bent zo druk op dit moment, is wellicht ook een rede dat het lichaam van slag is ..op naar de volgende ronde !!!
Jawel die solo danser was er ook..blijft haar toetsenist. Alleen hij heeft geen solo dansje gedaan..was wel op blote voetjes! Ze komt uit Ierland.. Was erg leuk...stond op het balon van paradiso te bedenken dat jij wel gaave plaatjes had kunnen maken van haar raare dansjes (volgende keer kom ik logeren op je bank!) Wordt ook weer een druk weekend..sinterklaas inkopen doen! 8) Leentje...^$$^%@#%$#**& meid, dikke vette knuffel!
Wat balen Leentje... Echt heel jammer voor je. @Beastie, nee ik ken het niet, maar het klinkt wel lekker! @Go4baby, we hebben vanmorgen gesmept want ik vond het dus ook zonde en het gaat er uiteidelijk om dat we een beeb maken dus wel gedaan. Ikbel ze morgen idd, mss kan ik er 's ochtends een testje tegen aan gooien.... Uitleggen gaat helaas niet zo makkelijk... Dat snappen ze niet en die meid die de telefoon opneemt is alleen receptioniste en heeft geen medische opleiding gehad. Jammer dat ik elke maand makkelijk ei heb gevonden en nu dat het erop aankomt niet....
@ Leentje: Hee, wat gezellig dat je er weer even bent! Hoe mooi wordt je huis Volgens mij zit dat wel goed! Jullie zijn er wel lekker druk mee! Wanneer gaan jullie over? Lekker voor de kerst? Ohhh wat heb ik ook zin in een nieuw huis! Lekker ruim met een bad en een openhaard... da's echt mn droom! ps. lief dat je aan me hebt gedacht! Het gaat goed hoor. Volgende week is het wat rustiger en ga ik pillen nemen om de boel los te laten komen. Dit weekend gaan we waarschijnlijk nog even lekker een dagje sauna doen! Dat kan nu lekker weer!
Sorry go4baby, niet eens aan je gevraagd hoe het met jou ging. Maar ik hoor het nu dus. Mogen jullie het meteen weer proberen daarna?
@ Beastie: hihi ja, zij is ook wel een lekker gek wijf! Kende alleen de muziek. Had die mensen nog nooit gezien (kijk nooit clipjes ofzo... of youtube... ben ouderwetse zak hooi ) En volegende keer buikje showen @ Julita: YES! heel goed! Gewoon lekker die SMEP gedaan. En als die test dan pas morgen posi is dan is het voor de SL test ook in orde toch? Dat ei is gewoon wat schuw... weet nu dat het er om gaat en heeft faalangst... Komt bij de beste eieren voor, wat zeg ik, komt alleen bij de beste eieren voor ! Toedeloe ik ga werken!
Yeah, laten we het hopen go4baby. Als ie morgen posi is dan is het goed idd! Moet ik er heel vroeg uit om even de ochtend plas te doen ofzo... Zodat ik al heel vroeg kan testen
aiii...gister weer even me spijkerbroek aangedaan...zitten betere zakken in.....zit dat ding me strak bij me buik! Opgezette darmen van de hormoontje...wat niet heel comfort. Maar wil pas andere broek na echo...wil weten of het oke is!
Julita: hou er rekening mee dat je lichaam 's ochtends nog niet op gang is voor de LH productie! Ik heb dat ook gehad een tijdje terug! (zie album) toen was het de avond ervoor duidelijker, ' sochtends negatief en 's avonds weer super positief! Ik bedoelde eigenlijk morgenmiddag! (want je heb waarschijnlijk ook 'richtlijnen' voor de frequentie gekregen (twee dagen niet en dan wel ofzo... of hebben we daar niets over gezegd voor die SL test? Ik dacht dat ik een keer zoiets had gelezen! Moeilijk inderdaad dat ze zo slecht engels spreken. (tenminste dat denk ik) en dat het daardoor zo lastig is om even raar te vragen. Kun je dan een e-mail sturen naar je arts? Misschien kun je anders die afspraak maken? Ik neem aan dat ze daar toch wel mee bekend zijn.. Nou, sterkte hoor! Want lijkt me best lastig qua timing enzo! En ik hoop gewoon dat die zwemmers al op het doel af zijn!