Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat ei van mij in okt. was ook iets aan de traage kant :D

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    HA! De thorie is meteen positief getest ;)

Snap wel dat je eerst je echo afwacht voor je een broek koopt... maar hoop dan wel dat je snel een echo hebt! Hoor je dat pas bij de VK of krijg je die dan ook meteen?

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hun hebben het apperatuur niet...suf dorps VK :rolleyes: ....Dus krijg een verwijzing tijdens me eerst afspraak voor een echo in Alkmaar bij het ziekenhuis of bij het echo center (iemand van dit forum heeft al verteld dat het echocentrum beter is qua aperatuur...dus die keus staat ook al vast ;) )

Vanmorgen me schoonzus aan de lijn gehad...die vertelde dat het heeeel goed was dat ik me niet lekker voelde en zo moe ben..dat de hormoontjes goed hun best doen. Maar vind het zo onvoorstelbaar dat ergens afgelopen week een hartje is gaan koppen in mij..niet te bevatten! Heel gek idee! :D

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, het is zo ook allemaal zo wonderlijk en haast niet te bevatten! Maar dat je je zo moe enzo voelt is inderdaad alleen maar goed. Dan is je lichaam heel druk om een minimensje in elkaar te knutselen! Ik heb een aantal boeken gehaald om die hele ontwikkeling te volgen. (1 gekocht, 1 bij de bieb) Echt een aanrader!
    Hoop dat je dan snel voor een echo mag want als dat nog lang gaat duren dan zit je klem in je broek.. ;)

Ik ga nu echt aan het werk. Ga dit ook uitzetten, want werk op comp van vriend en deze staat ernaast met ZW pagina aan... niete zo handig... ;)

Werk ze allemaal en straks lekker weekend!

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    werk ze, zwaai zwaai!
    als het goed is krijg ik vanavond een boek van MvM :D

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    HA! Dat is een fijn vooruitzicht!

Ik ga nu toch maar even die Moloko muziek opzetten... Zit helemaal in mn hoofd!

You Tube here I come.. ;)

EDIT: the time is now... ook een lekker nummer!

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
  8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hierboven mijn kaartje tot nu toe. Valt er wat zinnigs over te zeggen?

9. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Hey dames,
    tis alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje postte, maar ik lees wel trouw mee.

@Go4Baby, wat ontzettend K*T dat het zo gelopen is. Gelukkig kan je het zelf een beetje relativeren.
    @ alle rode meiden, kop op de nieuwe ronde komt eraan.

We hebben deze maand geen ovu testen gedaan, maar wel om de dag gesmept (lijstje loopt een beetje achter). Dit ivm de gyn waar ik vanochtend heen moest.

Weinig nog uitgekomen eigenlijk. Lief moet maandag een potje inleveren en ik moet 2e of 3e dag van mijn cyclus bloedprikken. Nu hopen dat de ongi's optijd zijn. Dan kan ik maandag bloedprikken. Ook word ik doorverwezen naar een dietiste, mijn overgewicht zal toch een stuk minder moeten worden.

Oftewel, nog geen klap verder, maar we smeppen maar gewoon door. Ga nu ook weer beginnen met tempen, zodat ik tenminste alles weer een beetje bij kan houden.

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hahahaha ;) werkt ook een stukkie lekkerder. Afentoe ook even een gek dansje tussen door doen..lichaamsbeweging :D

Zeker lekker nummer..maar ik dee Sing it back omdat ik daarbij ook in het publiek stond.hihihi 8)

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :idea: CynthiaB....ik kan geen FF openen op me werk :oops: dus je moet het even met iemand anders redden...

:idea: Tigger ...goed om te horen dat je afentoe om het hoekje kijkt ;) Veel suc6 bij de gyn...met potje en bloed prikken en dat afvallen gaat met deze motivatie, baby, toch wel lukken?! Is sonja Bakker niet wat voor je? Voor mij was het een suc6je 8)

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    huh? als ik 'm open zie ik mijn eigen kaartje... ik wilde al zeggen, die ziet er goed uit... SNAP D"R NIKS VAN!

13. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    sonja bakker was ik van plan om in januari weer mee te beginnen. Heb ik eerder al gedaan en was toen volgens mij best wel iets afgevallen, maar naderhand teveel SAS dagen :#

En die motivatie is er zeker, zijn ook nog niet zo lang bezig (vanaf maart)

Hoorde net van mijn moeder dat zijn ook al die onderzoeken heeft gehad en voor een ander onderzoek moest ze ongesteld zijn (of net geweest), maar ze werd het niet. Ze was toen dus zwanger van mij, spontaan.

14. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Cynthia, ik kan je kaartje ook niet zien, krijg een lege pagina

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hmmm....da's irritant. Kijken of ik het anders kan doen.

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, het lukt me niet, maar hierbij een overzichtje:

12 november: 36.8
    13 november: 36.8
    14 november: 36.6
    15 november: 36.6
    16 november: 36.7
    17 november: 36.6
    18 november: 36.5
    19 november: 36.9
    20 november: 36.8
    21 november: 36.8
    22 november: 36.8
    23 november: 37.0

M'n ei was op 18 november....

17. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Heel netjes, nu maar hopen dat je temp goed hoog blijft.
    Wanneer is je NOD?
    Zal voor je duimen

18. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Ik ga maar een sinterklaascadeautjes shoppen voor onze petekinderen (meiske van 6 en kereltje van bijna 1).
    Heel druk weekend voor de boeg, vanavond, morgen en zondag zwarte piet spelen.

Fijne dag nog dames! Kom vanmiddag nog wel ff gluren

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Als ik uitga van m'n ei op 18 november, dan verwacht ik m'n NOD rond 3 december, maar ik weet het niet zeker. Ben m'n cyclus helemaal kwijt...

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    werd net gebeld door mijn oudste..komt zo naar huis want alle leerlingen van school zijn aan het staken.. :confused: ..moet er wel om lachen..toen ik vroeg waarvoor dan..wist hij het niet eens hahahahahah

Wel een lekker vroeg weekend... ;)

Deel Deze Pagina