Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    ik hoop het!
    had net man gebeld; kun je niet even naar huis komen tussen de middag :oops: :D
    helaas ging dat niet dus gewoon vanavond weer gezellig maken!

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Jeetje, wat kan je toch heerlijk woggen op dit forum (WOG=werk ontwijkend gedrag). Heb haast nog niks gedaan vandaag. Heb zin in het weekend! Ik denk dat ik mijn hubbie maar eens ga verleiden met een saunadagje, lekker niksen, heerlijk!

3. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ja WOggen dat ken ik ja. Dat ben ik nu ook aan het doen. Moet nog stapels nakijken.
    Ik denk soms wel iets te voelen, in mijn buik, maar dat voel ik elke keer en het kunnen ook darmen zijn die een beetje van streek zijn. En ik doe wel mee aan het wk heb ik nou gevoelige borsten of niet. Maar ja dat kan ook in een gewone cyclus.
    Er niet zo veel meebezig zijn dat schijnt het beste te zijn. Maar dat is zo moeilijk.
    Tezz, hoe was dat eigenlijk bij jou eerste twee was het toen meteen raak of duurde dat ook een paar maanden? Ik hoef met toch niet meteen zorgen te maken als het de eerste maanden niet meteen lukt?
    Trouwens heb onlangs die matcare testen ontdekt, Geweldig, en goedkkoop en niet meer in de winkel en iedereen die kijkt. Ik ben een beetje een digibeet ofzo, had nog nooit iets gekocht van de computer. Maar het is wel leuk om het zo een beetje te leren.
    Groetjes iedereen en dikke knuf en succes.
    Liefs Elba

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    hihi echt goeie actie! Wij werken gelukkig thuis, dus ik heb hem ook weleens midden op de dag de slaapkamer in getrokken ;)

Veel plezier dan vanavond! Meteen als ie thuis is...

5. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, het contact met doc wa ook niet echt heel soepel. Het is hier niet gewoon om vragen te stellen aan de doctor. Er werd niks gezegd over dat het 2 dageb ervoor niet mocht ofzo... Ik heb echt het gevoel alsof ik in het blinde aan het tasten ben.
    Vanaf wanneer gaat LH dan weer actief worden weet je dat toevallig?

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Julita: Hmmm vreemd dat ze zo slecht voorlichting geven dan! Toch maar gewoon vragen stellen. Dat kan de efficientie alleen maar ten goede komen. Dat zullen ze daar toch ook nog wel een keer moeten gaan begrijpen.... Als iedereen voor een samenlevingstest komt maar dat het te vroeg of te laat is dan zullen er ook veel slechte resultaten uit komen...

Hoop dat je toch snel positief is. Kijk maar even in mn album heb volgens mij wel redelijk mijn vurchtbare slijm bijgehouden en mijn positieve ovu tests.

7. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ja...het is gewoon super moeizaam vanwege culturele verschillen.
    We hebben net met hubbie besloten om die test van morgen maar weer af te zeggen...Ook jammer als de timing dus idd niet klopt en dat we dan nog steeds niks weten.
    Ik baal heel erg want ik had gehoopt iets op te steken deze cyclus...Dan is ie ergens goed voor.
    Ik heb het er even heel zwaar mee, sorry. Er zijn ergere dingen, ik weet het.

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeie middag!
    @elbe: bij mijn kids was het al raak door 1 á twee keer onveilig vrijen in die ene maand. Mijn eerste was dus een zogenaamd 'ongelukje' (jaha...ongelukje...NA 9 JAAR SEX!, wij noemen het dus liever 'onbewust geplande zwangerschap') en mijn zoontje is ook al ontstaan door een keer onveilig vrijen. Maar beide kids waren wel zeeeeeeeeer gewenst hoor! Wij waren er gewoon klaar voor op een gegeven moment en hielden dus gewoon op met veilig te zijn. Snap dus ook niet waarom het nu al zo lang duurt. Maar dit is voor mij de eerste keer dat ik moet ontpillen. Ben na mijn zoontje pas voor het eerst aan de pil gegaan.

En nou moet ik er dus weer vandoor!

Tot laterzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

9. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    ik laat het morgen wel weer even weten of ik eens een posi testje heb gehad.

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hihi, ben ik toch stiekem nog even... ben heel moe, gisteravond erg laat geworden, 5 uurtjes geslapen en vandaag weer een lange dag voor de klas. Ik heb in mijn eentje een uur gestaakt; ik had een roosterwijziging waardoor ik in een technieklokaal les moest gaan geven :confused: Geen gewone tafels, niet genoeg krukjes voor mijn 30 leerlingen.... heb het dus maar vertikt en ze een tussenuur gegeven 8) Ga straks even 2 uurtjes slapen, in de hoop dat ik het vanavond tot 3 uur ga volhouden :-? Leuk hoor, feestcommissie begeleiden... Maar waarom moeten die feesten dan zo lang duren? ;)

Julita, balen dat alles zo onduidelijk is en je ei ook nog eens niet mee wil werken...

Beastie, al lekker aan het groeien dus ;)?

Go4baby, goed geregeld zo met 2 computers :) Gezellig meekletsen terwijl je werkt!

Denk niet dat het hier iets gaat worden, heb nog wel wat "rare" steekjes, maar begin ook echte ongi-kramp te krijgen, en mijn b(*)(*)bs voelen ook aan zoals normaal voor NOD... denk dat het toch echt ronde 11 gaat worden :(

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Julita:
    Ik heb net ook even terug zitten kijken en mijn ei of pos. ovu test kwam meestal ook pas 3 of 4 dagen nadat mijn vruchtbare slijm was begonnen hoor. Dus no worries! Misschien door dat beetje extra stress nu dat ie wat later komt!

Extra dikke knuf nu voor jullie! En gewoon lekker SMEP'n als je zin hebt! Het gaat om het baby resultaat, niet om de dokter!

liefs

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Hallo meisjes van het goede leven. Hahaha.

Hier weinig nieuws. We hebben gisteren nog maar even een after smep gedaan en toen we klaar waren zei hij heel zielig: nu heb ik even rust toch? Arme man! ;)

Net bij de kapper geweest en heb mijn lange haartjes eraf laten halen en er een bob voor terug gekregen. Nja ietsjes langer dan een bob maar scheelt niet veel. Raar joh! Maar wel super blij. Hopelijk is deze ommezwaai een goed begin. Maybe door mijn hormonen wil ik weer iets anders. Hoop hoop hoop.

Miepie, wat een gedoe joh. Op wat voor school geef je les? Hopelijk slaap je wat.

Julita, welke test heb je afgezegd en waarom (misschien heb je het al verteld hoor)?

Tezzz, onze eerste is ook spontaan gekomen en was een geweldig ongelukje. En nu zitten wij ook in de Smep.

Zo ik ga zo lekker op de bank hangen want heb wat krampjes in mijn buik. Bah!

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: Nou, sterkte vanavond. Begrijp ik goed dat er schoolfeest is en jij 'dienst' hebt?
    Ik zou zeggen, voetjes van de vloer en laat die tieners eens een potje rocken in plaats van junmpen... (wel goed voor je conditie, maar verder vindt ik het zoiets lomps...)

@ Klavertje 44: lekker genieten van je weekend op de bank!

hier laatste loodjes en dan gaan we vanavond ook even lekker relaxen! (alhoewel ik het meeste zin heb om mn bedje in te duiken... :oops: lekker tukken, wat ben ik moe... )

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik moet nog tot 23:00 en heb het nu al gehad, ben ook moe en wil slapen hihihihi

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Goedemorgen ;)!

Daantje, succes! Zal aan je denken vanavond...
    Klavertje, hoop dat het smeppen heeft gewerkt voor jou!

Vanavond idd schoolfeesten aangezien ik leiding ben van de feestcommissie zit ik daar elk schoolfeest tot alles opgeruimd is... Op zich heel leuk, maar ben er echt even te moe voor vanavond ;).
    Go4baby, vorige x een jumpcompetitie gehouden voor de bruggers :), heel grappig. Maar jumpen is zoooo 2006...

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Miepie80: Thanx meid en jij ook heel veel succes vanavond he.
    Gewoon veel koffie drinken hihihi :)

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Jij niet teveel koffie hè? ;) Zal cola worden bij mij; geen koffie op het schoolfeest (is niet op school, en is alleen fris en bier te koop :-?), heb wel wat Red Bulltjes ingeslagen.

Wat is het trouwens ontzettend rustig hier! Waar is iedereen? Nou ja, ik ga er vandoor, misschien tot morgen en anders misschien zondag!

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    hahaha nee neem 4 bakkies koffie op een dag ;) dus dat valt mee :D

Verder super veel sinas en dextra tabletjes :p

19. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    zo he he
    eindelijk thuis

druk dagje achter de rug....
    krijgen over een15 a 30 min visite dus ik houd me nog steeds aan het plan maar heb hem nog niet gelijk de slaapkamer in gesleurd :D

ga gewoon proberen de visite weg te kijken :confused: hihi(gemeen he!)

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hoezo gemeen haha maar klussen is ook gezellig toch! ;)

XXXX

Share This Page