Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    helemaal gezellig idd :oops:

maar de visite die komt ook wel hoor ;)
    en ik moet morgen om 8 uur werken dus wilde het toch al niet al te laat maken!

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    En anders maar gewoon een uurtje minder slapen vannacht :p

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    goeie avond dames!

Heb maar ff tijd, maar een zeer dringende vraag: Ik had toch het idee dat m'n ei er al aan kwam? Sinds gisteravond verlies ik bloed met helder rekbaar slijm! Lijkt wel een beginnende ongi die niet doorzet! Kan dit van een eisprong zijn (Had gistermiddag tot avond pijn in mijn lies.) Ik vind het een beetje raar! Is wel helder bloed, maar ook weer niet zo veel, maar wordt ook niet meer of zo.
    Mijn temp was eergisteren 36.6, gisteren zelfs maar 36.4 en vandaag 36.7! Iemand een suggestie wat het kan zijn?
    Nou, ik lees het nog wel.
    Heb jullie verder niet 'doorgelezen', sorry daarvoor! Maar heb vandaag weinig tijd om online te zijn!

Liefs Tezzz

4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Kan heel goed dat je nu je eisprong hebt meid, want ik heb dit hier al eens meer gelezen.

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    maar is ie dan al geweest, of komt íe nu?

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja dan zou ik je temp van morgen moeten zien eigenlijk.
    Is die morgen nog hoog, dan heb je je ei gister gehad (ga ik dan vanuit).
    Zijn veel meiden die een paar dagen wat kunnen bloeden als ze hun ei hebben.

Voor de zekerheid dus maar even goed klussen hihihihi

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Tezzz: zou kunnen natuurlijk. Als dit je eerste dag is dat je vruchtbaar slijm bemerkt dan zou ik lekker aan de slag gaan de komende dagen. ik weet niet hoeveel dagen je normaliter vruchtbaarslijm hebt?

Over je temp kan ik echt niks zinnigs zeggen. Je kunt die beter gewoon lekker bijhouden bij FF ofzo. Dan kun je echt goed naar het patroon kijken.
    FF rekent ook de temp stijging uit. Die is soms maar minimaal en zie je zelf veel minder snel. FF is wat dat betreft echt handig hoor!

Maar goed, weet niet of je het nog leest vanavond of dat je alweer aan de SMEP gegaan bent ;)

@ Miepie: denk aan je! Probeer er maar gewoon van te genieten... Puberdans zie je natuurlijk niet elke dag.. ;)
    Als jumpen zo 2006 is, wat is dan nu de trend?
    Die kleine van mn vriend (6,5 ) jumpt zich af en toe helemaal suf... zo grappig. Hij kent nog totaal geen gene... duurt nog een jaartje en dan zal die fase ook wel over zijn ;)

Nou, lieve dames, fijne avond!

@ Daantje: en een dikke knuf voor jou dat je nog zo lang moet werken! Bleh! Kan me voorstellen dat je stuk bent. Zeker op een vrijdagaqvond! Van het weekend toch wel lekker vrij mag ik hopen!

Liefs go4baby

8. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ben weer thuis! Was een erg leuk feest, maar ben wel kapot nu (ook letterlijk, rug werkt niet meer mee :() Go4baby, er is helemaal niet gejumpt... Geloof dat er op het moment niet echt iets is wat helemaal "2007" is. Wel iets wat van alle tijden is; heb er weer een paar 2e/3e klassers uit moeten zetten (papa en mama uit bed bellen ;)) die met alcohol betrapt werden en 2 bovenbouwers die hun grenzen met alcohol nog aan het verkennen zijn (en dus over hun grens heen gingen).
    Wel heel schattig weer al die bruggers die om half acht al voor de deur staan.

Tezzz, denk ook dat het best wel eens een ei zou kunnen zijn... maar of ie dan al geweest is of nog moet komen ? Zou in elk geval hard aan de smep, kan nooit kwaad ;)

Nou ja, ga nu mijn bedje maar in... tot morgen!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    O, en Cynthia; GEFELICITEERD! Heel fijne verjaardag... :)

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hey! Gefeliciteerd CynthiaB! HEb je een leuke dag gehad?
    @Klavertje44, ik zou een samenlevings test doen, maar dat kan pas als je je ei hebt 'gevonden' en dat gaat niet zo soepel deze maand...
    Ik doe over 10 min weer ovu test....pffff

11. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Gefeliciteerd Cynthia!

Miepie, dat was wel een vroegertje voor jou. Jemig. Blijft leuk zo'n feest hahaha kan het mij nog erg goed herinneren allemaal.

Julita, wat is een samenlevings test? Ik heb daar wel vaker over gehoord maar weet nog niet wat het is. Hoe was je ovu test?

Mijn dochter zei net onder de douche: hey er zit een baby in je buik! Hahaha ze is er zo mee bezig he. Ik zei nog: nee ik heb een dikke buik (altijd na mijn ei...heel bizar dan zet heel mijn buik op). Nja toen zei ze: zit ie dan in je billen. En bedankt.....Ben al niet meer zo trots op mijn billen en nu helemaal niet meer.

Nou nog een week wachten. Dit is echt killing! Wie heeft er nu als eerste haar NOD?

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Jajaja ik heb een nieuwe banner gemaakt en heb mijn cyclus maar even wat langer gemaakt aangezien ik mijn ei pas op dag 21 had.

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Goede morgen,
    Tezz succes en plezier met je ei.
    Les geven in een techniek lokaal, ik zou er ook een hekel aan hebben. Kan niemand opletten. Verschrikkelijk.
    Ik moest gister proefwerk geven in een veel te klein lokaal, iedereen lekkerafkiijken.
    Ik moet gewoon even wachten, wat cyclus betreft. Maakt mij wel wat nerveus.
    Had een microscope van school mee om wat kristallen te bekijken. Maar heb er ook wat sperma ondergelegd en die zwommen voornamelijk gewoon. Was echt heel leuk om te zien. Weet niets over de hoeveelheid. maar het bewoog wel.
    Iedereen fijn weekend,
    Groetjes Elba

14. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Goeiemorgen! Ik had gister een positieve ovulatie test en vanmorgen nog steeds (heb ik meestal 2 dagen), maar wanneer springt mijn ei nou? 24 tot 48 vanaf het begin van de piek, dus vanaf gister gerekend? Of vanaf vandaag gerekend?
    Ik denk zelf vanaf gister, klopt dat?
    Heb trouwens al 2 dagen behoorlijke last van mijn buik, maakt het klussen wel wat minder gezellig, balen. Maarja,nog 2 dagen volhouden...(ach zo'n drama is het nou ook weer niet, hihi, het klinkt zo wel heel erg!)
    bar

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Bar, die 20-48 uur is vanaf het begin van je LH-piek, gisteren dus. Aan de SMEP dus ;)

Elba, erg he, dat soort dingen? Een collega moest gisteren een les geven en so afnemen in een lokaal waar geen stoelen stonden :-? Hij heeft ze op hun knietjes achter de tafeltjes gezet :)

Klavertje; voorspellende gave van je dochtertje? ;)

Ik geloof dat ik nu 1 vd eerste ben, NOD=morgen... en begin nu wel zenuwachtig te worden. Normaal altijd 2 dagen van te voren roze verlies en de dag van te voren al behoorlijke ongi-krampen... nu he-le-maal niks! Kan natuurlijk zijn dat mijn LF dit keer langer is (de maanden dat ik ovu-testen heb gebruikt altijd op DPO11 of 12 ongesteld), dus ik wacht nog maar even "rustig" af...

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, wat was de uitslag van je ovu-test?

17. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Owwwww Miepie: spannend! Wanneer ben je van plan om er een test tegenaan te gooien? Ik duim voor je!

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik was eigenlijk van plan dat morgen te doen, maar denk dat ik toch wacht tot maandag of dinsdag... ben een beetje bang voor een dikke teleurstelling als ik morgen test (negatief testen en vervolgens gelijk ongesteld worden ofzo :-?)
    Zal het even aan mijn man voorleggen zo, hij wilde graag meer betrokken worden -> mag hij de knoop doorhakken, hihi ;)

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Meiden!

Vandaag ben ik er niet zo veel, Ben lekker een dagje winkelen met mijn ventje!

(wat heb ik het getroffen met mijn mannetje......hij houd van winkelen hahah)

XXXXX tot snel en succes voor iedereen

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    sorry ik had jullie het resultaat niet gemeld.
    Hij was zo'n beetje half posi, mijn fade in zeg maar. Als het goed is heb ik dus morgen posi!
    Maandag dus voor SL test.
    @Klavertje44, dan moet je na het klussen naar dfe kliniek en dan nemen ze een beetje slijm (wat dus vermengd is met zaad) en dat gaan ze onder de microscoop bekijken. Ze kijken of er nog wat leeft en ik geloof dat ze de zuurgraad checken en de kwaliteit van slijm.

Het is mij trouwens opgevallen dat ik altijd super vruchtbaar slijm heb zo'n 3 dagen voor ei maar rond ei niet meer. Meer mensen?

@Miepie, wat hebben jij en man uiteindelijk besloten voor testen?

Deel Deze Pagina