Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zo net mijn Decmber rooster in de bus gehad en mag niet klagen :D
    Lekker beide kerstdagen vrij en met oud&nieuw avonddienst van 14.30 tot 22.30.

Lekker alle dagen lekker bij de familie zijn.
    Had ook verlof ingedient voor februari voor 2 weekies vrij en dat is ook al goedgekeurd, ben een gelukkig mens hihihihi.

@ Miepie: Test morgen maar, ben super nieuwsgierig!!!!!

2. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi iedereen,
    Succes Miepie, ja ik vind het ook een crime die lokalen. Ik ben dit jaar net begonnen met les geven. Dus alles is wel nieuw voor mij. Leuk dat het feest leuk was.
    Ik wist niet dat dat zo werkte Julita. Zal voor je duimen.
    Ik zag net wat bruinigs in mijn onderbroek was zeer teleurgesteld. Moet binnenkort ongesteld worden denk ik. Had wel een beetje gevoelige borsten maar dat zegt niets he.
    Morgen moet ik hockeyen, kan er dus gewoon heel hard tegen aan. Soms heb ik het idee dat ik toch een beetje moet inhouden, omdat het anders niet lukt of zo maar dat hoeft dus niet morgen,
    heel veel liefs en fijn weekend iedereen,
    Groetjes Elba

3. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee...

Ik voldoe hier weer ff aan mijn meldplicht.
    Ik heb weinig te melden. Volgende week weer druk aan de SMEP...
    Vanavond de aftrap (of morgenvroeg)

tot laterrrrrrr..

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Middag!

Hee Miepie; spannend weer hoor. Maar snap wel als je even wacht met testen. Die teleurstelling elke keer met dat direct ongi worden...
    Maar je snapt ik duim knetterhard dat je roze wordt natuurlijk!

@ Daantje: lekker dat je met de feestdagen niet hoeft te werken! En oud en nieuw, ben je lekker op tijd thuis! Kun je de hele avond lekker oliebollen snoepen op je werk ;)

@ Julita: op naar de positieve test! En dan lekker SMEP'n en die samenlevingstest doen (kan die ook op zondag dan... ;))
    Heb trouwens ook wel gehad hoor dat vruchtbaar slijm op dag 2 en 3 het meest was en rondom ei minder. Maar je moet maar zo denken, dat slijm sluit eerst je baarmoeder mond af, dat moet eerst weg en dan blijft er echt wel genoeg vruchtbaarslijm binnen zitten dat zorgt voor een 'goed transport' van de zwemmertjes richting ei!

@ de rest!: lekker winkelen en SMEP'n! Ideaal zo in het weekend! Wij zijn net auto's wezen kijken. Vriend wil nieuwe auto. Ik vind het prima dat het een veilige auto wordt met plek genoeg voor heel veel kleine smurfjes... ;)

We gaan weer aan het werk.... doehoeg!

5. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, leuk nieuwe auto uitzoeken lijkt mij!
    Ik doe de test op maandag hoor, ze zijn idd morgen gewoon dicht.
    Ik ga dus nu aan de SMEP ladies!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @miepie, als je morgen gaat testen: Zet hem op!
    Roze worden!

7. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Nou hier mega pijn in mijn (.)(.)
    Heb een rare buikpijn iedere keer ik kan er geen hoogte van krijgen.
    Heb de neiging om er alvast een test tegenaan te gooien.
    Maar ben eigenlijk ook weer bang om teleurgesteld te worden.
    Ik ga me nog maar een paar dagen in houden denk ik.

8. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Heb net alvast een zak oliebollen gehaald in de stad als voorproefje whahahaha
    Ze zijn weer helemaal heerlijk dit jaar :D :evil:

9. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Hey ladies,

Ik moest gister of vandaag ongi worden...en heb op aanraden van Go4Baby nog even een testje gewaagd ....YEP heb nog steeds 2 strepen...JOEHOE>.....krijgen ook last van een dikkere opgeblazen buik en last van witte afscheiding...af en toe nog buikpijn maar met diep zuchten is het weer weg! En daarnaast vaker dan normaal rommelde darmen....( zo van HONGER!) en als ik dan eet is het weer weg?! Vreemd hoor....

Ik hoop zo .....dat het blijft zitten.... [-o<

Ik hoop voor een nog meer ROZE NOVEMBER MAAND!

Liefs van mij

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh heerlijk! Ik heb er laatst ook al eentje op. Moest naar klant maar had uur in tram gezeten en toen was ik zo weeig... Lekker, knap een mens van op!

@ Julita: hoop dat dan niet te laat is... wonderlijk hoor hoe ze dat regelen. Maar goed, je moet ze maar precies vertellen dan wanneer je vruchtbaar slijm begon en wanneer je een positieve ovu test had!
    En ondertussen gewoon lekker roze worden ;)

@ Kareltje: Wohow! Dat klinkt best wel veelbelovend! Even rustig afwachten nog. Nu is het waarschijnlijk nog wel te vroeg om te testen!
    Ik ga voor je duimen!

@ Miepie: roes al een beetje uitgeslapen?

@ Diddle: JA meis, ga er nou maar lekker van genieten! Je bent hartstikke zwanger hoor! Die witte afscheiding hoort er ook bij. (heel veel zwangere meiden hebben dat meer dan voorheen, dus... en die rommelende opgezette buik... idem!
    Lekker genieten van je roze wolkje!

Nou, wij gaan nog even boodschappen doen... waren vanochtend al vroeg in de supermarkt... zo vroeg dat we de helft van het avond eten zijn vergeten... lekker dan...

11. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Ik ga me ook beheersen hoor.
    De laatste 3 cyclussen had ik ineens een 30 dagen cyclus en dat is nu ook weer denk ik.
    Denk dat ik pas ga testen als ik volgens de banner echt overtijd ben.
    Heb het toch druk zat dus genoeg afleiding hoop ik dan maar.hhahahah

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Kareltje: ik duim heeeeeel hard voor je dat je roze aan het worden bent nu!

Verder iedereen weekend aan het vieren? Wat een rust hier!

Ik ga weer hard aan het werk! Het schiet wel redelijk op!

liefs

13. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Hoi kareltje en miepie,
    Ik zal duimen, hoop het echt voor jullie. En dat beheersen heel prima, heel knap. Ik vind dat erg lastig altijd.
    Ga zo lekker stijldansen met m'n mannetje.
    Groetjes en fijne avond iedereen, liefs elba

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik ga zo even slapen en dromen dat Miepie morgen toch test ... en positief resutaat boekt :D

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Even heel kort voor ik mijn bed induik: ga niet testen... eerste roze is gespot :(, ga dus ws overmorgen door voor ronde 11...
    Ben op het moment een beetje boel veel verdrietig.

Kareltje, hoop dat jij meer geluk hebt, succes met nog 3 dagen volhouden!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Gatverdarrie meis.....ben wel een beetje verdrietig met je...zag er zo leuk uit!... NOU! :( Niet leuk... :(

Dikke knuffel meid, hoop dat je na een potje janken de moed en kracht weer vind...Er is echt een roze wolk met jou naam er op! ;)

17. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Miep....wat naar meis, je wil het zo graag en dan test je negatief...sterkte!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Miepie, Wat k*t is dit. Ik weet helaas hoe het voelt... Wat kan ik je zeggen, vandaag maar lekker uithuilen (doe ik altijd) en dan maar weer door.

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Even tijd om wat bij te typen. Met het huis gaat het erg goed. Komende week gaan we alle schilderwerkzaamheden op de verdieping afronden en dan willen we over een week verhuizen. We hebben dan alle slaapkamers getext en al het houtwerk op de verdieping opnieuw gelakt. Twee slaapkamers hebben nog enkel glas, dat wordt vervangen op het einde van het jaar en dan is boven echt alles klaar. We hebben de keuken besteld maar dat duurt 10 tot 12 weken, dus de woonkamer en de keuken pakken we pas in februari aan. De garage naast het huis is helemaal omgebouwd tot een woonruimte (de vorige eigenaar had daar een schoonheidssalon in) en daar gaan we nu tijdelijk onze woonkamer van maken. Zo kunnen we in de woonkamer alvast e.e.a. schuren en voorbereiden. Het is erg druk, maar wel heel erg leuk moet ik zeggen. Ons huis wordt ook steeds leger, we nemen telkens wat mee zodat we over een week niet tig keer op en neer hoeven te rijden.

Eergisteren heeft mijn beste vriendin verteld dat ze zwanger is. Ik dacht het eigenlijk al, want ik wist precies wanneer ze een eisprong had en wist dat ze ging testen. Zij waren een maandje korter dan wij bezig maar ik ben hartstikke blij voor ze. Maar stiekem ben ik gewoon ook een beetje jaloers. Ik kan me wel voor mijn kop slaan omdat ik die gevoelens heb, maar ze gaan niet weg. Het is ook niet echt jaloers, zo kan ik het ook niet omschrijven, maar ik voel me er niet lekker onder. Over een week of 6 gaan ze het vertellen en ik weet gewoon dat iedereen dan tegen ons gaat zeggen: nu moeten jullie snel gaan volgen e.d. Wij zijn met zijn vieren namelijk erg vaak samen en ik ken haar 23 jaar, dus iedereen ziet dan dan waarschijnlijk als een logisch vervolg. Daar heb ik dus echt geen zin in, ik zie daar gewoon hartstikke tegen op. Ik ben hartstikke blij voor ze, maar merk dat ik zelf erg bang ben dat het bij ons nog lang gaat duren enzo. Ik weet dat je er nooit wat van kan zeggen, maar ik ben er emotioneler onder dan ik verwacht had en ben al een paar keer in huilen uitgebarsten. Als we samen met hun zijn kan mijn geluk niet op en reageer ik telkens nog blijer dan zij (mijn vriendin voelt nog niet echt veel en is nog een beejte huiverig of het allemaal goed gaat), maar als ik alleen of met mijn vriend ben zit ik niet lekker in mijn vel. Blegh...dan voel ik me zo stom. Ik hoop maar dat het snel voorbij gaat want dit is niks. Elke NOD wordt nu dus ook meer beladen omdat ik gewoon hoop dat we snel samen zwanger kunnen zijn. Bah, bah, bah kon je maar in de toekomst kijken.Trouwens, mijn beste vriendin voelde eingelijk heeelemaal niks. Ze zit nu op 6 weken en begint een heeeeeeel klein beetje de zijkant van haar borsten te voelen. Dus het is niet altijd duidelijk te merken dat je zwanger bent, misschien ook fijn om te weten.

Miepie hoe is het nu met je, heeft het doorgezet of was het loos alarm?

Diddl, ik zag dat je zwanger bent: GEFELICTEERD!

Verder heb ik niet alles bijgelezen en ben ik de komende tijd erg druk, maar ik zal elke dag nog wel even langswippen. Iedereen een fijn weekend!

20. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    @ leentje 79

die gevoelens zijn erg normaal hoor
    toen mijn nichtje cq beste vriendin zwanger wer heb ik ook wel even moeten slikken...
    en natuurlijk kregen we de vraag , en jullie

ik heb toen maar op tafel gegooid dat we heel graag wilde maar dat het niet lukte
    iedereen stil daarna
    misschien niet de beste manier maar ben nu wel van de vragen af....

@ de rest
    ik moest weer een eindje bijlezen!
    was gister een dagje high tea en en shoppen met een vriendin
    dus niet kunnen lezen hier

het smepen is erg goed gegaan deze eerste ronde
    dus ik heb hoop!
    maar ja dat heb ik altijd :D

@diddl van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina