Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag dames, ik ben er weer even. Ovu test van vandaag wel donkerder maar ik ben niet helemaal overtuigd.
    Willen jullie even in album kijken? Ik ga ze er nu inzetten?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, volgens mij nog nét niet... morgenochtend (is nu iets van 8 uur 's avonds bij jou, toch) nog maar een x?

Leentje, moeilijk... hoop dat je je vriendin snel mag volgen!

Ik ga denk ik deze ronde maar starten met tempen, heb ik iets om mee naar de ha te gaan. Nog niet doorgebroken hier, maar ik heb altijd 2 dagen een beetje roze voor het doorbreekt, dus verwacht dat het feest morgen gaat beginnen :(
    Toch bedankt voor het duimen ;)

3. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ahhhh nee Miepie dat meen je niet! Shit zeg, wat een vette domper voor je. Had zo gehoopt dat het deze maand raak zou zijn voor je.

Leentje, je gevoel is heel normaal. Hier ook een vriendin die deze week positief heeft getest. Heel leuk voor hun natuurlijk maar wel weer een steek van jaloezie. Ik denk dat iedereen dat hier op het smep topic wel heeft.

Julita, waar woon jij eigenlijk? Want ik lees dat het een andere tijd is bij jou dus ik ben een beetje nieuwsgierig.

Gisteren veel krampjes gehad (nu weer trouwens), soort van: ik word zo ongie. Maar dat is een week te voeg! Heel erg raar dus. Hopelijk komt het niet eerder want dan ben ik wel heel erg down hoor :(

Volgend weekend ben ik er niet als ik mijn nod heb. Dus jullie moeten dan gedult hebben. Ik zit dan een weekend in Londen voor mijn werk, hebben een feestje daarzo. En een vrijdag avond gaan we naar UB40. HELEMAAL GEEN ZIN. Hou niet van die muziek maar heb me over laten halen en nu we die dag erna al om half 8 op Schiphol moeten staan heb ik er al helemaal geen zin in.

Nou ik ga zo de stad in (lekker met dit weer!). Fijne dag allemaal.

4. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Nee he miepie ik had echt het idee dat je gewoon roze zou worden deze maand.
    Jammer hoor.(Klote gevoel ken ik)

Hier nog steeds niets veranderd,de pijn in mijn (.)(.) is er ook nog steeds.
    Als ik sávonds mijn bh uitdoe voel ik echt hele harde schijven zitten AUAU.
    Ga het zeker nog volhouden om de testen in de verpakking te laten.

Dat gevoel van jaloers zijn op andere die zwanger raken ken ik ook wel.
    Weet nooit wat ik met dat gevoel moet.
    Aan de ene kant ben ik heel blij voor die gene,maar aan de andere kant baal ik er van hun wel wij niet heel dubbel.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Nou dames, heb ook eens tarot laten leggen bij 2 verschillende mensen en komen beide in de lente uit dat er iets te gebeuren valt.
    Dus laat ons hopen; Is voor ons nog enkele maanden maar dat beetje zal het niet meer maken, hoe sneller hoe beter natuurlijk he.

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @klavertje44, ik woon ik Tokyo! Al 2 maanden en ik blijf hier nog 4 maanden.

@Miepie, ik doe er morgen idd nog een ja... Wel irri dit...
    Zag gister een kennis die ik al 3 jaar niet had gezien, en ze was 20 weken zwanger! En dat had ze me van te voren niet verteld! Zij was een van de weinige bij wie ik niet die jaloesie steek kreeg... Ik was gewoon echt helemaal blij voor haar! Raar want ik ken dat jaoesie gevoel maar al te goed....

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wow zico, wel grappig dat ze allebei de lente zeiden! Dan ga je er toch in geloven he?

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Meiden ik ga morgen dus wel voor de samenlevings test! Volgens mij hoor je het resultaat meteen, dus dan horen jullie het ook van me morgen!
    Spannend!

Nog iemand die in mijn album ovu test wil checken of de laatste posi is?

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

Miepie meid, vanaf hier een dikke knuf....
    Echt balen...

Julita, ik zou zeggen dat deze bijna posi is. ... De volgende zou het moeten zijn.

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Spannend meid!.... ff gekeken... net niet Posi.....dus morgen vet posi en overmorgen ei?! ;)

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    mijn plaatje

EDIT: goedemiddag allemaal!
    (vriend wilde mijn plaatje zien... maar wil niet dat ie ook meeleest...)

@ Miepie: verdorie dat roze... dat is weer net het verkeerde roze! Ik heb dat ook heel vak gehad dus snap precies hoe het voelt! Hele dikke knuf en we gaan straks echt samen roze zijn hoor! LIEFS!

@ Julita: volgens mij komt je ei er nu echt aan! Wat Beastie al zegt: morgen zal je test waarschijnlijk super positief zijn! Volgens mij perfect voor die samenlevingstest!

@ Beastie: hoe is het met jou? Hoe voel je je? Ben zo benieuwd!

@ Leentje: ga nu even lezen... begon net toen vriend mijn plaatje wilde zien... Zat ie me nog uit te lachen ook....
    Kom zo bij je terug! ;)

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Miepie: Hopelijk brengt ronde 11 je net zoveel geluk als bij mij meid!
    Ik ga super hard voor je duimen dat het deze ronde raak zal zijn.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ leentje:
    Snap je wel hoor. Het is ook zo lastig als anderen in je directe omgeving wel zwanger worden! Natuurlijk kun je blij zijn maar tegelijk ook een beetje verdrietig of jaloersig (?) voelen. Ik ken dat wel. Had dat ook toen mijn schoonzusje alweer zwanger was en ik nog steeds niet in dezelfde periode. Maar het gaat ons echt wel lukken hoor meis. Het duurt alleen even, en dat zal uiteindelijk alleen maar tot een mooier resultaat leiden (denk ik maar zo om het positief te houden!).
    Een hele dikke knuf en heel veel klusplezier in jullie nieuwe huissie! Wat klinkt dat heerlijk! Daar ben ik nou ook weer helemaal jaloers op!
    En straks is het huis lekker klaar en dan is er alle ruimte en tijd voor een kleintje! Let maar op!

@ klavertje 44: ik duim dat die buikkrampjes je innestelling zijn! Ik heb ze ongeveer 5 a 6 dagen na mn ei gevoeld!

@ kareltje: Oh meissie, bij jou ook al zo spannend! Hoop dat je over een paar dagen roze test! Hou vol ;)

Nou, iedereen een lekkere zondag verder!
    Heb al gesport vanochtend (uitleg over de krachttraining (nou, ja, voor mn rug en schouders) en zometeen weer hard aan het werk!

liefs!

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Bedankt meiden!
    We zullen wel zien morgen... Ik baal dus wel dat ik een laat ei heb want ik weet dat dat (voor mij) geen goed teken is. Dan heb ik em een week na een doorsnee vrouw, en dat betekend helaas dat er iets niet goed gaat in de ei productie...
    Nou ja, ik laat het jullie gewoon morgen weten!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    zal ik die testen meenemen morgen?
    Mss laat ik het op mijn camera zien ofzo...

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Miepie! Ow meid wat balen voor je! Ik dim kei hard voor je in de volgende ronde Sterkte meid!

XXXX

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Julita: hoezo is het niet goed als je ei later is?
    Ik had ook een laat ei hoor... en tja, was wel zwanger maar ook weer niet uiteindelijk...
    Is het echt zo dat een te laat ei niet goed is? Ik had daar namelijk nog nooit van gehoord!

Morgen die samenlevingstest lekker :( gaan doen en dan weet je weer een beetje meer. Hopelijk alleen maar dat alles goed is! Duim voor je!

liefs

18. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    hmmm dat stemt me toch lichtelijk somber..
    heb eindelijk mijn ei (waarschijnlijk) gevonden op dag 22 a 23. Is dat niet goed dan?

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    sorry meiden dit was niet bedoeld als alarm bel... Ik heb dat gelezen op internet (natuurlijk ook helemaal geen goede bron van info.
    En mijn gyn zei dat ie mijn eitjes wat klein vond...daarom springen ze later, ik zal het hemmorgen morgen nog een keer vragen, maar volgens mij betekend dat dat ze zich niet ontwikkelen.
    Maar er zijn genoeg die idd met late eieren zwanger worden dus geen paniek...

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wil er dus nog even bij zeggen dat mijn uitspraak niet medisch ondersteund is en dat niemand hier dus nu zich zorgen over moet gaan maken

Deel Deze Pagina