Ik had ook late eitjes, maar die van mij bleken juist heel groot. Daarom ook altijd zo'n pijn als ze sprongen Kan dus beide, dus no worry's mensen. Snap goed wat je bedoeld Julita, alle mensen zijn anders. Hopelijk is het snel raak meid, ik duim voor je.
@ Julita: Ah, oke. dan snap ik het! Maar het kan ook zijn natuurlijk dat ze eerst wat langszaam groeien, maar vervolgens wel goed worden toch! Nou, ik ga me er voorlopig ook helemaal geen zorgn over maken. Ik dacht dat ik net heel heel licht bloedverliesje heb gehad (je weet wel, van dat vage vlak voor je ongi wordt...) Ik ben benieuwd of de boel nu vanzelf los gaat laten. Zou schelen, maar hoop dat het niet teveel au au au gaat doen, want er ligt nog een mega stapel (lijst) werk om af te ronden... Komt nu ook een beetje buikpijn opzetten dus ik ben benieuwd! Tot laterrrrr en VOOR JULITA: lekker slapen en SMEP'n toi toi toi voor jullie test morgen! Ik hoop dat die super goed is! Dan is er al weer 1 mijlpaal bereikt Liefs
Willen jullie mij aub ook in het rood zetten en naar 23 december verhuizen. Van de week een afspraak met de dokter om het e.a. te gaan bespreken. Ik heb geen idee wat me te wachten staat, maar ik ga ervoor!
@go4baby Ben inderdaad benieuwd of het nu door gaat zetten. En hoop dat het voor je met niet al teveel pijn gaat. Zal zeker wel moeilijk worden voor je denk ik,is toch echt definitief het einde van het zwager zijn(zo voelde het bij mij wel tijdens mijn mk) Ik denk aan je. Ik ben druk aan het leren voor aankomende dinsdag dan heb ik examen in 3 vakken....pppffff echt veel om te leren. Maar ik heb nu wel afleiding. Liefs kareltje
Hallo Smeppers, Kareltje, succes met wachten Julita succes met de test, ben benieuwd Balen zeg Miepie, had ik niet gedacht, En ja leentje die gevoelens ken ik ook. Ik probeer het ook aan wat mensen te vertellen dat we aan het proberen zijn. Weten ze tenminste wat je bezig houdt. Vind ik fijner dan mijn kop houden. Kan ik eens bij iemand anders uithuilen. Doe ik alleen bij echt goede vrienden overigens. Ik heb een beetje oranje in mijn onderbroek maar ben nog niet echt ongi. Dus maar wachten hoe zit het ook alweer wordt je 14 dagen na je positieve ovutest ongesteld? Verder iedereen fijne avond, Groetjes, dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft,´ Elba
goeie avond! Nou...daar ben ik eindelijk weer eens. Druk weekend gehad en mannetje steeds achter de compi als we wel thuis waren... Ik zie dat miepie dreigt rood te worden? Da's niet zo mooi. (sterker nog...da's knap baluh!). Ach miep, je moet maar zo denken, dit was pas je eerste ronde dat je het smeppen ECHT hebt volgehouden! Maar vreselijk rot is het wel natuurlijk. @Julita: ik hoop dat je ovutest morgen superpositief is en dat de samenlevingstest positief resultaat oplevert! @Kareltje: nog een paar daagjes wachten...sterkte! @Leentje: ik had die gevoelens ook heel sterk voor ik zwanger raakte van mijn oudste. Wij waren al 8 jaar samen, waarom werd mijn beste vriendin dan na een relatie van 2 maanden al zwanger? Gelukkig bleek ik dus wel snel zwanger te zijn toen we de condooms eindelijk in de hoek smeten. Maar jaloers was ik wel! @elba: oranje in je onderbroek is niet goed...is flauw..maar totdat het meer wordt gaan we uit van een innestelingsbloeding hoor! En de tijd tussen je ei en ongi verschilt per persoon (tussen 11 en 18 dagen). Het gemiddelde ligt op 14 dagen, maar dat betekent dus niet dat dat bij jou ook zo is. En nou over mij... (alvast sorry voor de details) Ik veeg nog steeds wat bloed af. Nu dus al sinds de avond van de 14de dag. Het is niet zo veel, maar ook niet zo weinig. Ik vind het persoonlijk te weinig om het ongi te noemen, maar eigenlijk te veel voor een ovulatiebloeding. Mijn temp zit ook nog steeds op 36.7 (het gemiddelde van mijn temp de eerste 13 dagen). Mijn bmm staat nog steeds hoog, maar het heldere slijm is er eigenlijk niet meer. Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet denken. De krampjes die ik krijg (vooral 's avonds) voelen ook aan als ongikrampen, maar dan veel vager. En het bloed was gister bruinig, maar vandaag toch weer wat helderder rood. Kweenie hoor. Iemand anders ook wel eens ovulatie bloed gehad? En zo lang? Paar cycli geleden had ik het ook een week voor mijn ei, maar toen was het gewoon bruine stukjes. Iemand nog suggestie? We smeppen in elk geval maar gewoon door om de dag. Ik ga er maar vanuit dat je dat bloed al hebt voor je ei daadwerkelijk helemaal gesprongen is. En is íe toch al geweest, dan hebben we precies voor dit gedoe begon nog gesmept. Ben benieuwd wanneer ik mijn cyclus nou eindelijk eens ga begrijpen... Liefs van mij, Tezzz
Tezzz, bloedingen snap ik ook niet zo erg. Heel vaag bij jou dus. Misschien dat er andere meiden zijn die je kunnen helpen? Elba, rood en roze en bruin ken ik wel maar oranje is nieuw voor mij. En het is niet eens koninginnedag! Hahaha. Ik heb nog nooit oranje in mijn onderbroek gezien. Heb je niet teveel worteltjes gegeten? Serieus nu, ik weet ook niet na hoeveel dagen na je test je nod is. Ben er ook wel erg nieuwsgierig naar. Kareltje, veel leren dus voor jou. Welke opleiding doe je? Veel succes! Roos, jammer meid! Hopelijk krijg je meer info van je dokter. Go4baby, wat blijf je er toch nuchter onder. Heel erg knap vind ik dat, ik weet niet hoe ik dat zou handelen. Ik hoop voor je dat het niet al teveel zeer gaat doen allemaal. Julita, oke dan weet ik dat ook weer! Nog steeds krampjes gehad vandaag maar dat is nu over. Heb nog steeds geen sigaret opgestoken (ben een weekend rookster) en ben nu al ruim 2 weken er vanaf terwijl mijn vriendin net stond te roken. Had er gewoon geen behoefte aan! Morgen weer een dag verder. Voel nog niets maar hoop toch wel dat het deze maand eens raak mag zijn......Zou toch een leuk sinterklaas kadootje zijn?!
@ Kareltje; Heel veel succes met studeren de komende dagen! 3 examens, dat is niet niks! Stort je er maar lekker in! Hier heeft het verder nog niet doorgezet. Ik zie het nu gewoon als een fikse ongi... Het zwanger zijn gevoel heb ik al lang achter me gelaten. Ik denk dat het pas moeilijk gaat worden als het weer zo'n tijd gaat duren voor ik weer zwanger ben... Maar goed. Voorlopig stort ik me maar op ons bedrijf en ga ik gewoon extra sporten om straks wat slanker en met een betere conditie mn volgende zwangerschap in te gaan Kan nooit kwaad natuurlijk! @ Elba: het aantal dagen na je ovulatie is per vrouw verschillend, maar is vaak elke cyclus weer gelijk. (snap je 'm nog? ) Dat oranje is bij veel meiden hier een voorteken van de ongi... bleh! Balen als dat bij jou ook zo is. @ Tezzz: Hee, hoe'st daar? Vreemd gedoe met die spotting! Hou het goed in de gaten/schrijf het even op. Mocht je het op den duur vaker hebben dan kun je er misschien even mee naar je HA. (maar hoop natuurlijk dat je snel zwanger bent!). Hoe is je ongi geweest? En hoe lang? Je zei toch dat je deze keer al heel vroeg in je cyclus vruchtbaar slijm had ofniet/ En heb je ook een positieve ovu test gehad? Sorry, maar ben het even kwijt... als je het allemaal al verteld had... En anders, toch maar naar de HA? Want volgens mij is het bij jou de laatste tijd wel heel erg aan het schommelen enzo ofniet? Liefs!
Blijf voor je duimen hoor! [-o< Die krampjes kunnen best een gezellige innestelling zijn... KAN, maar ja, het kan ook NIET... dat is weer het hele onzekere ongezellige! (wanneer komen die kijk-luikjes nou eens op de markt Dat we gezellig mee kunnen kijken (met loepje erbij) En wat goed dat je die sigaretten hebt laten staan! =D> Hoop zo dat dat een positief voorgevoel van je lichaam is!
Hey meiden, Sorry dat ik paar dagen niet geweest ben. Mijn nichtje is woensdag overleden :''( Me hoofd staat er niet naar om te forummen. Het is zo oneerlijk! Ze had vorige week erge hoofdpijn en voelde zich niet lekker. De dokter stelde een griepje vast. Dinsdag ochtend had ze geen gevoel meer in dr lichaam en was erg verward. Met spoed naar het ziekenhuis gegaan, waar vast werd gesteld dat ze een hersenbloeding/infarct heeft gehad. Ze is in coma geraakt en na allemaal onderzoeken bleek dat ze hersensdood was. :'( Ze is woensdagochtend nadat de beademing en alles stop is gezet rustig ingeslapen :'( Zo oneerlijk, me nichtje die net een kindje had( 4 maanden oud.)! :'( Ik kan er nog steeds niet over uit :'( Liefsss
Meid, dat van mij is allemaal niet zo boeiend op het moment....zit meer aan jou in me hoofd op z'n tijd Mensen zijn verbaasd dat ik eerst een echo wil zien... Maar ze snappen niet dat met 40 uur werk per week, 2 sinterkaas vieringen om de hoek het best druk heb om nu al aan een baby kamer te beginnen. We roepen alle twee..."Eerst de feest dagen ... dan meubels en wagens kijken enzo.." Ben wel wat misselijk maar volgens me moeder ben je pas misselijk als je overgeeft (misselijkheid gaat toch vooraf aan kotsen?) En moe...onderschat de moeheid niet! Echt killing! Nog wat "ongi" krampjes op z'n tijd..heel raar ook.. schijnt te horen. En nog wat kleine kwaaltje waar ik jou/jullie niet mee ga vermoeien Maar in dec. of jan. komen we nog naar a'dam...als je zin heb moeten we zeker lunchen!
Hallo, Even een vraagje...heeft SMEPPEN ook zin als je cycli lang en onregelmatig is? Want als we op dag 8 al beginnen en mijn eisprong is weer op dag 40 dan hebben we nog wel even te gaan. Aangezien we 3 december onze eerste afspraak in het ziekenhuis hebben willen we er deze maand nogmaals helemaal voor gaan.
Lieve Yvettt, Gecondoleerd met het zo plotseling overlijden van je nichtje! Wat verschrikkelijk moet dat zijn voor al haar dierbare die ze zo plotseling achterlaat. Ik wens je ontzettend veel kracht en sterkte om dit grote verlies te kunnen dragen en te verwerken. Verschrikkelijk als een zo jong iemand zo plotseling uit het leven wordt gerukt. Verschrikkelijk voor haar vriend en kindje! Niet te bevatten. Ik wens je echt nogmaals heel veel sterkte. En als je hier even niet bent omdat het teveel is, weet dan dat we aan je denken. En als je schouders nodig hebt dan staan we altijd voor je klaar. Heel veel liefs, Go4baby
Ahh Thnx Meiden! (L)! Dat doet me goed al die lieve woorden. Het is nog zo onwerkelijk. 18 jaar en dan al de wereld moeten verlaten Haar vriend/vader van het kindje is er toen ze erachter was dat ze zwanger was vandoor gegaan! Nadat ze overleden is hebben we hem gebeld en hij wil niks ervan weten. Hij wil zijn kind nooit zien ook niet na dit verlies. Haar dochtertje zal nooit haar moeder en vader kennen :'( Ik vind het zo erg Al is ze nog zo klein je merkt gewoon dat ze het door heb dat haar moeder er nooit meer zal zijn..
Ik vind dat van jou wel boeiend! jij bent gewoon een beetje mijn, hoe zeg je dat, surrogaat-zwangerschaps-gevoel ofzo... Je hoeft je over mij echt niet druk te maken. Het gaat goed. Neem binnenkort de pillen (wilde morgen beginnen maar dinsdag en woensdag nog twee belangrijke besprekingen... waar ik niet wil zitten als het heftig op komt zetten) of het komt vanzelf (had vandaag ietsje pietsje van die ongi achtige aankondiging... ook prima). En ik snap dat jullie rustig aan doen. Tijd genoeg in 2008 lijkt me! Eerst maar lekker voor Sinterklaas en Kerstman spelen En als jullie in Amsterdam zijn, zeker lunch doen hiep hoi! Kan ik buik kijken In de kerstvakantie zijn we hoogstewaarschijnlijk lekker naar de papa's en de mama's in Frankrijk... maar daarvoor of daarna... altijd gezellig!!!!
zo lekker een verveel avondje achter de pc voor mij gelukkig even geen smeppen vanavond na 4 dgn achter elkaar vind ik het wel fijn om een avondje niet te moeten fijne zondag verder nog allemaal liefs anna