@Yvett: en wie neemt nu de zorg over van de kleine frummel? Wat vreselijk toch, dat sommige mensen al zo vroeg plotseling overlijden. Ben toen ik 20 was ook een dierbare vriendin plotseling verloren. Ze was 3 maand ouder dan ik. Ze voelde zich smorgens niet zo lekker en bleef nog even uitslapen. Een paar uur later vond haar moeder haar dood in haar bed. Ze bleek longemfyseem te hebben gehad. Sindsdien (en dat is nu al 11 jaar geleden) ben ik al bij het minste of geringste vreemde pijntje overbezorgd. 't is maar goed dat ik onze ha niet mag, anders zou ik er de deur plat lopen! Nee, zo erg is het niet, maar ik heb het wel altijd in mijn achterhoofd zitten, dat het zomaar ineens afgelopen kan zijn. En dat is dus ook meteen mijn reden om volop van mijn leven te genieten! Elke dag weer! @go4baby: ik hoop dat je 'ongi' snel op gang komt en dat je er niet teveel last van hebt. Ook veel sterkte gewenst van mijn kant. @de rest: Ik ga er vandoor! Ik 'zie' jullie morgenmiddag wel weer! Hopelijk is die spotting dan eens afgelopen en mijn temp gestegen! Heeeeeeeeel Veeeeeeeeeeeeel liefs van mij, Tezzzzzzz
@klavertje44 Ik ben bezig met mijn beveiligers 2 diploma te halen. Ben in juni begonnen met een nieuwe baan als detentietoezichthouder en daar heb je die papieren voor nodig. Het is erg veel om te leren,maar heb morgen ook nog een hele dag. @go4baby Inderdaad iets waar ik me heel erg op kan storten,wat ik ook wel nodig heb anders ben ik bang dat ik het niet ga halen. 3 onderdelen is ook wel heel veel hoor met gemiddeld 16 hoofdstukken per onderdeel. Gelukkig krijg ik maar 90 meerkeuze vragen @yvett Jeetje gecondoleerd met je nichtje. Inderdaad zo jong. Verschrikkelijk allemaal,zeker ook voor het baby'tje Nou meis heel veel sterkte.
@ Yvett: Jeemig meis, dit is nog eens een hele zure klap na voor zo'n klein babytje dat haar hele leven nog voor zich heeft! Ik hoop echt dat die vader zich gaat bedenken en gaat inzien dat die kleine hem hard nodig zal hebben. Maar als het een vreselijk botte domme vent is (want daar lijkt het op) dan hoop ik dat er veel lievere mensen zijn waar die kleine straks een warm nestje zal vinden! Mensen die haar zullen omringen met heel veel liefde en die de herinneringen aan haar moeder ook een warm plekje in haar opvoeding geven. Zo verdrietig. Dit wens je echt niemand toe! Nog een heel stevig hart onder de riem!
Yvett, Ik wens je veel sterkte en kracht voor het verwerken van dit grote verlies....het leven is hard, oneerlijk en bruut....geen woorden verder er voor...
Jeeej dat had/heb ik ook betreft jou Tuurlijk is het beter voor je lijf en geest als het denk ik uit zichzelf komt...maar dat kan ook even duuren (week 12 als de embryo over zou gaan op de placenta en het lijf er achter komt dat die er niet is....) Maar je bent bijna 9 weken heen...zolang moest je denk ik maar niet wachten.....de's te langer het duurt voor je weer zwanger kunt zijn Kan je mannetje het niet alleen af die afspraken..heeft ie jou charisma en looks nodig, draaid het bedrijf gewoon stiekum alleen op jou ?? Me nieuwe schoonzus vond het van mij, volgens mij, nogal raar dat ik wat behouden ben. Het verbaasd mij zelfs hoe behouden ik soms ben. Ja ik wil er niet meteen van alles verbouwen, kopen, etc etc.. Ze vond het raar dat ik geen kleerdjes op me sinterklaas lijstje had staan... (wel boekjes trouwens) ... pff kleerdjes? het is nog zo ver weg en het komt in de zomer... (nu natuurlijk alles in winterkleuren en lekker dik met lage mouwen....) No worries kom niet vlak voor kerst t/m oud en nieuw naar a'dam... komt allemaal goed! HA!!
oja ik ben babytjes in me album aan het verzamelen...plaatjes die ik zelf gemaakt heb van baby beestjes...dus na me walibi met albino baby (dat heet een Joey...) heb ik nu een baby poesje uit tunesie erbij staan....SCHATTIG!!!! (verzameling gaat niet zo heel snel trouwens hehehehe)
@ Beastie: Nou, noem dat maar behoudend... Als ik de hele mikmak had aangekocht zat ik er nu de hele dag naar te staren... De paar dingen die ik had gekregen en 't rompertje dat ik zelf bij de HEMA had gekocht heb ik wel even uit het zicht gelegd... Dus laat ze allemaal maar kletsen! Straks heb je nog alle tijd om lekker los te gaan in de winkels (and by the way, in januari zullen de uitverkoopjes ook wel weee starten... dus... Twee vliegen in 1 klap! want als je bedenk hoeveel gezelligs je erbij aan moet schaffen... ) We werken samen heel hard hoor! Maar samen naar klanten vind ik zelf echt het leukst! En, ja, soms is het de combinatie van mijn looks and his brains... Thuis is het voornamelijk suf (administratief) werk. Heb dit weekend alle website onderdelen per klant klaargemaakt. Heel erg veel herhaling, maar steeds kleine aanpassingen. Morgen weer maand- en jaaroverzichten de deur uit... ook zulk heerlijk werk... Maar geen fouten maken dus wel goed scherp blijven... Dan dinsdag en woensdag nog de leuke gesprekken! Maar als alle potentiele klanten echt binnen zijn dan zijn we echt dolgelukkig! Die baby-beasties zijn echt schattig! had nog niet eens gezien dat die beeb een albino is! Grappig. Dacht eerst dat dat zo hoorde... Nou, ik ga lekker douchen en warme anijsmelk drinken... Heerlijk! En dan super slapen en morgen ochtend weer knallen! Joehoe! Dag lieve allemaal! Dikke knufs! Een extra dikke knuf voor Yvett!
Nou ben ik de eerste van de Maandag? Liggen jullie nog in winterslaap? (nou ik ben wakker ...net op de fiets hagel op me kop gekregen...MAN! wat kan dat zeer doen ) Goedenmorgen dan maar....en nog een dikke knuffel voor Miepie! Vandaag test Julita? ben benieuwd wat de Japanners van bakken Oja kreeg gister de eerste keer de vraag of het gewenst was? Wat raar eigenlijk om dat te vragen.....al helemaal als je getrouwd bent....
Goedemorgen iedereen! Nou komt ie dan: Samenlevings test: NEGATIEF. We hebben het zelf kunnen zien op een schermpje. Gyn zei dat er 5 zaadjes aanwezig moesten zijn er wij hadden er maar 1 en die bewoog nog niet eens. Hij wil ons overmorgen nog een keer en dezelfde test doen... Ik reken op weer nega. De woorden IVF en IUI zijn gevallen... Het ziet er allemaal vrij k*t uit moet ik zeggen. Mannetje is er ook naar van en is niet naar werk gegaan vandaag. Ovu test was wel posi vandaag! En ik heb ei op scherm gezien en hij zag er heel groot uit.
NOU.....niet leuk! Vind het wel erg schokkend dat het er zoooo beroerd vooruitzicht is. Mogenlijk heid dat het een slechte sperma lozing was deze keer...dus wel begrijpenlijk dat ze het nog maals doen....maar wat kl**ten
pfff julita dat is geen leuk nieuws. Nou heb ik wel gehoord dat de uitslag van zo'n samenlevingstest per cyclus kan verschillen.....en daarbij zijn er al heeeeel veel vrouwen zwanger geworden met ICSI, IUI of IVF dus niet gelijk wanhopen hoor meis! Dikke knuffel voor jou @ go4baby hoe gaat het meis? is de MK spontaan op gang gekomen of moet je nou toch aan de pil? @ miepie hoe is't met jou meis? Heeft het SMEP'n geholpen deze cyclus? @ beastie hihihi of 't gewenst is.....tsja één collega vroeg het ook aan mij, maar dat was meer omdat hij dat bijna had meegemaakt......vriendin was overtijd en ze waren er beide nog totaal niet aan toe. Dus hij wist niet zeker of hij me moest feliciteren of niet. hier is het een en al spierpijn......van 't weekend de babykamer geschilderd (1 muur maar gelukkig, hij moest 3x voordat 't goed dekte. de volgende keer gewoon maar weer die duurdere verf gebruiken hihihi), en de meubels in elkaar gezet (en geen schroefjes over!). Ben ook nog creatief geweest met plakfolie, ik zal van de week wel even een foto maken want ik ben zooooooo trots op het resultaat!
Goeie morgen! owwww Julita: da's niet zo mooi! Ik hoop dat de volgende test beter uitpakt. @beastie: rare opmerkingen hou je toch hoor! Bij mijn eerste heb ik ook zo'n opmerking gekregen: ,,wat stóm dat je de pil bent vergeten!" Wij waren juist superblij en de pil had ik toen nog nooit geslikt! Waar mensen soms van uit gaan he? misschien was je iets te nuchter met vertellen, dat ze dat idee kregen? Of wilde diegene graag zelf een kind en zochten ze een surrogaatmoeder! tsk...stomme vraag hoor... Nou, ik heb gedroomd dat ik een miskraam kreeg...dat was weer spannend...heb ik weer... en mijn temp vanmorgen was 36.3! Had ik juist gehoopt op een verhoging, is íe juist weer gekelderd... en bloed is inmiddels weer oud bruin, maar nog steeds aanwezig. Bij die plotselinge daling van temperatuur kan ik meestal weer iets verwachten. Ben benieuwd wat m'n lichaam nu weer heeft bedacht! Vanmiddag maar eens kijken of ik iets wijs kan worden uit ff. Zo...dat was het weer even. Miepie: rood geworden? Bah! Liefs Tezzz
Bedankt meiden Het is gewoon best wel een schok, want ik dacht dat ik alleen mss iets aan mijn lf had en dan krijg je dit. Ik heb net een beetje gelezen over iui dat kende ik eigenlijk helemaal niet en het lijkt me ene heel goed idee! Van mij mogen ze morgen beginnen hahah. Nee hoor deze cyclus gaan we het nog zelf proberen ( volgende trouwens ook denk ik) Gyn heeft het trouwens ook over gehad dat ie mss sperm antibodies wilde checken als sperma analyse van man in orde is.... Veel testen dus volgende maand.
Ik weet misschien wel hoe het komt..... Mark heeft jaren geroepen geen kinderen te willen...ook de laatste 2 a 3 jaar terwijl hij al om was. Want ja ooit wilde hij geen kids. Nu de gene die het vroeg heeft in een dronken bui verteld tegen een andere vriendin dat ze Mark heeeeeeeeeeeeel leuk vind maar dat het nooit iets kan worden tussen hun omdat hij niet wil trouwen en geen kids wil... hehehehehe had zij het even mis Dus denk dat ze denkt dat ik hem erin heeft geluist ofzo....lekker laten denken! Even voor een helder beeld...Ik heb aan Mark gevraagd wat hij van haar vond...toen we dat dronken verhaal hoorend.. "Er is geen vezel in me lijf die haar aantrekkelijk vind", dus lijkt me duidelijk...ik maak me geen zorgen en ik weet hoe het zit GOED! hahahaa
Het natuurlijk al heel vervelend...maar niet onmogenlijk. Ja de schok zal nu wel even het ergst zijn... Ook lekker dat je mannetje vandaag even bij je heb...samen praten en janken is het lekkerst Het klinkt wel dat jij/jullie de moed gelukkig niet opgeven. Jullie hebben nu ook nog wat goeden kansen voor jullie liggen die echt wel voor opschudding en geluk in jullie leven gaat brengen... Ben ook wel bli voor jullie dat jullie nu wat weten... En weet dat je je ergenissen/zeik momenten hier echt wel kwijt kan hoor...schouders genoeg!