Dank je Beastie! Ik belde net mijn ouders mijn vader nam op die was thuis gebleven want hij was ziek, en ik kan dit gewoon niet vertellen zonder te huilen... Ik vind het zo erg.... Maar we geven het zeker niet op!
goedemorgen meiden , @Julita, verdorie meis, wat een rot bericht, en dan zit je ook nog zo ver ! Hoop voor je dat het bij de volgende test wellicht iets gunstiger uitvalt en er meer levende cellen tevinden zijn.. duimen hier aan deze kant. @Beastie..lekker dan zo'n opmerking..al hoor ik m hier ook heeeeel vaak...ach lekker laten lullen..je weet zelf wel beter ! @mielen..ben benieuwd naar je kamertje meis... @tezz...balen van die tempdaling..wellicht een innesteling? @ miepie..knuff meis...., hoop echt dat je gauw roze bent ! Ook hier zijn we gisteren de hele dag met het kamertje van Marvin bezig geweest..des te eerder kunnen we aan de babykamer beginnen Oh kleine rectificatie..jacques is de hele dag met het kamertje van Marvin bezig geweest .. Heb er nu al zin in ! Verder voel ik me goed..heel goed zelfs..ook wel weer een keer lekker hahahah
Goed van je hoor...even je ouders meteen er over bellen. En zooooooo begreipelijk dat je het niet droog houd...ze zitten en verweg en het is naar nieuws. Hopenlijk helpt het praten er over ook een stuk... YOU GO GIRL! Opgeven kan altijd nog ...straks met de IUI je schouders er onder! Komt helemaal goed.....misschien wel made in Japan? 8)
made in japan hoop ik wel een beetje nog op... maar we moeten eerst nog een hele reeks tests en dan weten we pas echt waar we aan toe zijn. zoals sperm test voor mijn man.... die gaat heel belangrijk worden
Goedemorgen allemaal! @ Julita: Verdorie meissie, dit is echt flink kl**tte! Ik hoop dat het een eenmalig slechte partij zwemmers is geweest. Zaad kwaliteit kan nou eenmaal erg schommelen tussen echte uitersten. Dus hoop dat bij jullie ook zoiets aan de hand is. Wel een geruststelling dat ze direct verder gaan en adequaat handelen. Een hele dikke knuf voor jullie allebei en neem maar even de tijd samen om er over te praten en te bezien wat en hoe verder (en vergeet niet dat de kans dat het spontaan goed komt vaak nog heel hoog is. Lees hier vaak bij banners dat stellen in IUI of IVF etc. gewoon nog spontaan zwanger zijn geraakt!) @ Beastie: Altijd met een super grijns zeggen: ja, heel gewenst! Laat ze maar denken wat ze willen! Stelletje mutseflutse... En wat betreft Mark: jullie spatten nog steeds hoor samen, dat had ik meteen wel gezien! Heel lief! @ Miepie: dikke hug! @ Diaantje: ben echt blij dat jij je weer helemaal goed voelt! En ook al (bijna) aan de kamerklus... tjonge wat schiet dat toch allemaal op! @ Mielenl: Jaha, foto zien! Jullie zijn echt lekker hard aan het werk geweest! Ben heel benieuwd! Volgens mij krigjt Kees een prachtkamertje! @ Tezzz: snap d'r niks meer van bij jou! Hoe temp je eigenlijk? Ik had af en toe ook wel schommelingen voor mn ei (de zaagmethode.. ) maar bij jou ben ik de draad een beetje kwijt! Heb je nu Fertility Friend ingeschakeld? Super fijn namelijk! Nou, ga weer hard aan het werk! spreek jullie tussendoor nog wel een keertje!
idd julita: ze kunnen jullie vast wel goed op weg helpen! Je hebt in elk geval een mooi ei! Daar kunnen ze vast wel een mooi zaadje bij vinden! @diaantje: na 4 dagen al een innesteling? Beetje vroeg misschien? Ik ga vanmiddag (mijn tempgegevens liggen bij mijn bed en mannetje slaapt nog) mijn gegevens invoeren op ff. Heb me net geregistreerd (en nou al iets verkeerd gedaan! ). Eens kijken wat ff er van vindt. Ik kom er niet meer uit. Ik ben heel benieuwd naar de babykamers meiden! Wij hebben de babykamer bij onze tweede gewoon hetzelfde gelaten en daar slaapt onze zoon nog steeds. Hij wil niet naar de grootste slaapkamer verhuizen! Is toch wat he? Kan een perfect grote kinderkamer krijgen, wil íe het niet! Misschien als íe ein-de-lijk eens opgeruimd is...lijkt het meteen al beter... Ik ga er vandoor. Er moet hier nodig grondig schoongemaakt worden! En vorige week weer niks van gekomen. Tot later! Liefs Tezzz
Goeiemorgen meiden, @julita Jeetje meis wat een rotnieuws om te krijgen. Hopen dat alle onderzoeken een beetje snel gaan. @miepie Zijn de duivels al doorgebroken bij je? Hier is het nog steeds aan het rommelen. Heb nog steeds iedere keer krampjes/steekjes. Word steeds spannender. Ga vandaag weer verder met leren want morgen is het examen al.....pppff maak me er nu al druk om.
oeps..ja word niet wijs uit dat bannetje van jou hihihi..maar 4 dagen..tja dat zou wel heel spectaculair vroeg zijn hahahah
Hé lieve meiden, allereerst bedankt voor alle lieve woorden en knuffels, doet met echt goed! Yvett, gecondoleerd. Da's schrikken zeg... en dan zo'n klein hummeltje dat helemaal alleen achter blijft Heel veel sterkte! Go4baby, hoop heel hard voor je dat het komende dagen alsnog vanzelf op gang komt en je er niet teveel last van hebt. Hele dikke knuffel! Julita, wat K*T! Ik las laast wel een verhaal over dat veel gyneacologen geen samenlevingstesten meer doen omdat de uitslagen vaak niet kloppen, dat ze de ene keer negatief zijn en een andere keer bij hetzelfde stel gewoon goed... Hoop voor je dat het bij jullie ook het geval is en de hele molen niet in hoeven! Mielenl; gefeliciteerd, al op de helft! Ben erg benieuwd naar het kamertje Beastie, wat een stomme vraag! Haha, ze moest eens weten HOE gewenst ! Kareltje, spannend. Duimen draaien hier voor je! Tezzz, wat raar, bloed midden in je cyclus... hoop dat Diaantje gelijk heeft Diaantje, goed te horen dat je je weer een stuk beter voelt. Houden zo ! alle anderen: hele dikke knuffel! Hier nog geen rood, maar zit er wel aan te komen. Denk dat vandaag dag 1 van ronde 11 gaat worden
Hee Zico! Wat een ge-we-dig-e banner heb je gemaakt! Hihihi ik moet er echt heel hard om lachen! Als dat geen roze afdwingt.... Ik wordt er bijna bang van... dus laat staan die duivels.. die willen echt niet meer bij je op bezoek! Goed zo! En het wordt inderdaad wel weer tijd dat jij lekker roze wordt! @ Miepie: mmmm misschien ook zo'n banner als Zico.. Die houdt ze wel op afstand! Knuf!
He Miepie, ik vind het voor jou ook echt super jammer. Ik weet ook wel dat die SL tests niet heel betrouwbaar zijn, maar ik had toch liever posi gehad...We'll see. Ga jij deze maand tempen zei je?
Haha, Go4baby, zal zo op zoek gaan naar een nieuwe banner! Julita, ga idd tempen. Zal toch met iets moeten aankomen als we straks naar de ha gaan...
@ Julita: Wat een rot nieuws! Hopelijk gaat de volgende test een stuk beter. Ik ga in ieder geval super hard voor je duimen. @ Miepie: Mijn duimen draaien ook super hard voor jou, is het niet voor deze ronde, dan wel voor de volgende. Ronde 11 wordt gewoon ook jou ronde!
@ diaantje fijn dat je je nu wat beter voelt.....trouwens grappige tekst onder je banner @ miepie ohhhhhh dus de duivels zijn er nog niet? Nou pak die knuppel, doe de deur op slot en hou ze op afstand
Goedemorgen dames! Allereerst bedankt voor de felicitaties! M'n verjaardag was echt gezellig, en ik heb leuke dingen gekregen. Een mooi reiskoffertje met Japans bloemenmotief, de verzamelde werken van Dalí, centjes, en een CHOCOLADEFONTEIN (mjammie)! @Miepie: hè, wat kl*te zeg, dat je weet dat je ongi gaat worden. Weer een ronde verspild, althans zo voel ik dat altijd. Maar aan de andere kant is het begin van een nieuwe cyclus ook altijd weer een nieuwe kans, en zo moet je het maar bekijken! Ooit worden we allemaal roze! @Yvett: Meis, gecondoleerd met je verlies. Wat vreselijk zeg! Dit soort verhalen blijven me altijd bij, 20 jaar geleden is een schoolvriendinnetje van de ene op de andere dag overleden, en het heeft zo'n indruk gemaakt, dat ik er nog af en toe bij stil sta. Zo oneerlijk! Sterkte! @Julita: Jeetje, nog meer slecht nieuws....kan me voorstellen dat je er even flink van baalt. Maar zoals de meiden hierboven ook al zeiden, zo'n samenlevingstest is heel erg afhankelijk van het tijdstip en nog een aantal andere factoren. Wie weet valt het allemaal nog wel mee, en anders zijn er nog genoeg alternatieve mogelijheden. Komt goed, ik duim voor je! Nou, als ik goed heb gerekend moet ik nog 6 dagen voor NOD. Ik voel nog niets bijzonders, borsten doen geen pijn, alleen m'n tepels vanaf de eisprong wel, maar dat is normaal. Temperatuur is gisteren en vandaag 37.1, dus vrij hoog, maar ja, voorlopig wil dat nog niets zeggen. Volgens mij is er dus niet veel anders te doen dan afwachten.
Thanks! Vervelende is, ik voel echt niets bijzonders, en daardoor heb ik gelijk het idee dat het wel weer niet zal zijn gelukt deze maand. De meeste meiden hebben een week voor NOD toch wel ergens een gevoel dat anders is dan anders.
ik heb aan de andere kant elke maand een week voor nod het gevoel dat er iets anders dan anders is... En dan gebeurt er ook niks. Afwachten maar weer... Het enige wat we kunnen doen!
Succes met de laatste week, Cynthia... ik hoop voor je dat het voorlopig de laatste keer is dat je op je NOD wacht Heb net een oorthermometer gekocht (makkelijker en een stuk sneller ), account aangemaakt bij FF... kom maar op!