K heb wel sinds gisteren last van brandend maagzuur, maar dat kan ook zijn omdat ik veel te veel Chinees heb gegeten
Volgens FF niet, schijnt wel uit te maken met de tienden achter de komma. Vaginaal, rectaal en oraal wordt geadviseerd via FF. Ik heb in het begin ook een oorthermometer gebruikt en verschilt wel een stuk met een gewone.
Hmmm, suf... heb bij de apotheek gezegd waarvoor ik 'm nodig had. Met die oude vind ik het altijd zo onhandig en lang duren voor hij begint te piepen :-? Misschien dan toch die maar gebruiken :-?
Ik vind dat ook heel apart... Je hebt tegenwoordig van die thermometers met een flexibele punt en die meten ook nog eens super snel! Dan is het tenminste niet iedere ochtend een straf en is het zo gepiept hihihi
@bij mijn weten geeft een oorthermometer ook een paar tienden lager aan hoor! Maar misschien heb je wel een supermodel! (Dan wil ik 'm ook!). Anders uitproberen met twee thermometers tegelijk? Zien of ze allebei hetzelfde aangeven? neehee...ben er helemaal niet...was alleen ff nieuwsgierig! kwart voor 4 ben ik er weer!
Hmm, dat ie lager aangeeft lijkt me raar; hij geeft nu 37,4 aan bij mij en ik heb geen koorts ofzo, zit al een uur rustig achter mijn burootje... Nou ja, idd maar een paar dagen met beide meten en als er geen verschil tussen zit gebruik ik die nieuwe, anders toch maar dat rotding :-?
je bent nog niet eens begonnen en het is al een gedoe... Nee hoor grapje. Ik hoop dat het soepeltjes gaat met het tempen. Ik ben doe er zelf niet aan en ik ben blij dat gyn tot nu toe niks heeft gezegd... Ik sta namelijk elke dag op een andere tijd op en volgens mij is dat tegen de temp regels...
Je mag wel iedere dag een andere tijd opstaan, als je het wekkertje maar iedere dag op dezelfde tijd zet (kan je daarna weer even verder slapen hihhihi) Het lijkt inderdaad een heel gedoe, maar het went heel snel.
Weet het wel zeker dat ze het kunnen zien hihihihi (als ik de reacties om me heen zo hoor ) Die foto is namelijk van 3 weekies geleden en hij is alweer een stukkie gegroeit Iedereen weet het nu ook op mijn werk, want het valt gewoon bijna niet meer te verbergen op de werkvloer.
Ja het is helemaal super, zeker de reacties in je omgeving. Mensen om je heen zien toch sneller dat je groeit als dat je het zelf ziet. Ga denk ik volgende week weer foto's maken met de 12 weken (of eerder hahaha nog even kijken)
ja leuk leuk! Kom maar op met die foto's! Ik ga er vanavond vroeg in meiden, mijn dag was niet fijn en ik had ook nog heel slecht gesplapen (van de spanning denk ik) gisternacht. Jullie zien me wel weer voorbij komen, hopelijk met beter niews deze keer!
Hou jullie hier op de hoogte als ik foto's heb gemaakt. Heel veel succes meid en hoop op beter nieuws de volgende keer. Ga maar lekker ontspannen en lekker slapen straks.
@ julita slaap lekker en ik hoop idd dat je de volgende keer beter nieuws heeft. Nogmaals een dikke knuffel @ daantje hey meis hoe gaat het met jou? Vermoeidheid al iets minder, en geen muren meer ondergespuugd?
@ mielenl: Nee geen muren meer onder gespuugt hihihihi weet nu men weg te vinden naar het toilet Ja de vermoeidheid is nog steeds een drama, wel hebben ze op het werk mijn rooster aangepast zodat ik bijna alleen maar avonden draai. Die bevallen me het beste op het moment, lekker uitslapen en minder ziekies voelen hihihi. En met jou meisie, jij voelt je weer helemaal top toch?
fijn hoor, dat je rooster aangepast is. want zo doodmoe op je werk zitten is ook niks. met mij gaat het super.....beetje last van maagzuur af en toe maar de ergste vermoeidheid is wel weg. En heeeeeeel blij nu natuurlijk dat ik op de helft ben....vrijdag weer een echo, JIPPIEEEEEE!