@ mielenl: Ja lijkt me heerlijk als de klachten wat minder worden hihihi Super dat je vrijdag een echo hebt Kan je weer even lekker genieten van je beeb. Voel je de kleine al?
ja, dat had ik ook.....maar het kan makkelijk nog een week of 9 duren voor je 'm voelt (ligt er ook aan hoe je placenta ligt), dus niet ongerust worden he, als het iets langer duurt! Maar het kan ook makkelijk over 4 of 5 weken al zijn. Mijn vriendin zei, dat als je DENKT dat je de baby voelt, dan is het waarschijnlijk de baby (in het begin lijkt het net of je je darmen voelt).
Haha, nog eventjes, Daantje! Lijkt mij ook supergaaf, volgens mij wordt het dan helemaal "echt" allemaal... Geniet ervan, Mielenl!
@ cynthia en miepie en alle andere smeppers ik duim voor jullie! Heel naar, als je geduld zo op de proef gesteld word. Ik hoop echt dat jullie dat gevoel binnenkort ook mogen meemaken
Goedemiddag! Ik ben zo moe dat ik zo lekker mijn bedje in kruip. Morgen en overmorgen moet ik de hele dag werken dus dan kan het niet, dan nu maar even genieten. Hoe is het met jullie allemaal? Hier nog een paar spannende dagen! Als ik van mijn 30 dagen cyclus uitga heb ik een vrijdag mijn nod...... Moet ik ook wel mijn banner aanpassen. Jeetje ik weet het echt niet! Als ik nou een dag wist was het wel zo makkelijk geweest.
Nou heb bijna mijn eerste smepronde gehad, alleen morgen nog 1x klussen en dan hebben we netjes volgens de regels gesmept. Heb deze maand wel veel last van mijn buik gehad rond mijn ovulatie. Het is eigenlijk nog niet weg, heb nog steeds een lichte eipijn gevoel links (en soms zelfs rechts..). Nouja, zal er wel bij horen...nou gaat het lange wachten weer beginnen. bar
Hee kletskoussies! @ Miepie en Daantje: niet te druk maken hoor om die thermometer. Als je altijd met dezelfde meet dan weet je ook wel genoeg. Ze doen heel streng bij FF maar ik heb het ook met een korreltje zout genomen en kon toch zeker wel een goed patroon ontwaren en daar gaat het om! @ Daantje: ben ook heel benieuwd naar je buikkie! Ziet er inderdaad veelbelovend uit hop hop hop, back to my job...
Ik hoop het! Maar is het nou zo dat je eigenlijk niets kunt afleiden van een temperatuurgrafiek tot je nod? Of kun je al eerder iets ervan zeggen?
Heb net de ha gemaild... of hij wilt dat ik temperatuur kaartjes heb als ik daar langs ga komen. Mocht het van hem niet hoeven scheelt dat weer . Eerste heel kleine stapje is genomen Cynthia, hoop voor je dat die temp zo mooi hoog blijft hangen!
Als je temp hoog blijft...hoger dan de gem. temp voor je eisprong...kan dat een teken van zwangerschap zijn. Je heb na je ei een dipje gehad dat kan duiden op een innessteling .. Kan..hoeft niet
Hey ladies, ik kom ff heel egoïstisch melden dat ik een heel vaag 2e streepje heb gepeaced. Ik wil aankomende zaterdag nog eens testen, misschien is het dan duidelijker. Ik geloof het eigenlijk niet dat ik zwanger ben, maar ben af en toe duizelig, soms een vlaag van misselijkheid en steken in mijn liezen en onderbuik.
Rustig aan stapje voor stapje...goed van je hoor....en kan je misschien ook langzaam aan het idee wennen (hoop dat het niet hoeft en dat de ovu testen genoeg zijn 8) )