Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @miepie: wel ietsiepietsie roze? Of helemaal niks meer?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ja, af en aan nogsteeds roze bij het afvegen... dus zit er wel aan te komen. Raar dat mijn LF nu ineens weer 2 dagen langer is :-? Geen pijl op te trekken zo!
    Maar ehm... wat doe jij hier nog, moet jij niet aan de smep ;)?

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    kzou wel willen, maarreh...mannetje is nog lang niet thuis (en de kids nog lang niet in bed... ;) ).
    Ik heb ook nog steeds dat roze...misschien wordt jij wel lekker ingenesteld! :)

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, innesteling bij jou zou kunnen, maar bij mij is het toch echt een voorbode van mijn ongi ;). Begin nou ook een beetje kramp te krijgen, dus feest zal zo wel gaan beginnen :-?

Is je mannetje al op de hoogte van jouw plannen voor vanavond, of moet je nog wat verleidingstrucjes uit de kast gaan trekken?

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :oops: ehm...nee, dat weet íe niet...maarreh....zal wel niet zo'n probleem zijn, want het is alweer bijna 2 dagen geleden.
    Verleidingstrucs heb ik niet zo erg nodig eigenlijk...mijn man is snel tevreden ;)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  7. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb helaas nog geen tijd gehad om alles na te lezen maar ik wil jullie ff laten weten dat ik nog niet rood ben. Niet dat ik erg veel hoop heb hoor, ik verwacht de ongi toch uiterlijk morgen wel... Gisteren was mijn temp weer helemaal gezakt, maar vandaag was ie weer iets hoger (ik zal zo mijn kaartje nog gauw ff in mijn album zetten)

Ik ga straks echt ff tijd maken om op jullie te reageren. Sinds mijn opa overleden is ben ik erg druk om mijn oma met alles te helpen, daarnaast is het druk met werk... Weinig tijd om te te richten op de naderende ongi..

Tot dadelijk!

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @wieffie: scheelt wel dat je dan ook weinig tijd hebt om af te tellen tot je nod! En zo'n lange cyclus heb je nog niet gehad! En een tempverhoging? Klinkt toch niet slecht hoor!

9. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden van de smep

Ik ben lang niet meer op internet geweest want we hebben 6 weken zonder internet gezeten omdat we wouden overstappen naar een ander internet maar dat liep dus ook erg mis :( :( :(

Ik kon het niet meer volhouden
    Zijn er al wat zwanger geworden door de smep-ronde

Me vriend en ik zijn al begonnen met de iui en heb net me 2 de ronde gehad en nu is het weer 2 weken wachten

Maar dat duurt zoooooooo lang GEK word je ervan hahaha

Liefs Tijgertje23

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tijgertje, we hebben al heel wat zwangere voormalig smepsters rondlopen ;)!
    Wieffie, spannend joh! Hoop dat de :evil: wegblijven

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @tijgertje: welkom terug! Ik heb vorig jaar tussen sinterklaas en half januari zonder computer gezeten. Wat een ramp was dat! Ben net zo blij als jij dat we weer kunnen computeren hoor!

@all: Ik ga er vandoor! Heb maar een topic ge-opend voor die rare cycli van mij. En straks lekker aan de SMEP!

Liefs Tezzz

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @ Yvett Sterkte meid wat ontzettend verdrietig allemaal!

@ Tigger! Spannend meid ik duim voor je!

Liefs Wendy

13. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Yvett, wat erg van je nichtje :( Gecondoleerd meid. Ik snap dat je je hoofd nu wel ergens anders naar hebt staan. Doe het maar rustig aan.

Go4baby, Ik hoop ook dat je lichaam zelf het zakje gaat afstoten en dat het allemaal een beetje mee gaat vallen. Mocht het gebeuren kan je hier iig steun van ons vinden hoor! Ik blijf aan je denken en ik hoop dat je snel wel kunt gaan genieten van een goede zwangerschap!

Miepie, het zal toch niet dat we morgen allebei ongi gaan worden he? Ik hoop gewoon voor je dat het toch nog niet doorzet... had je al wel getest?

CynthiaB, waarom heb je zelf de streep gezet op je tempkaartje? Ik vraag me af of ie wel klopt omdat je niet direct een verhoging hebt maar pas 3 daagjes later? Misschien is ie toch iets later gesprongen? BTW, nog van harte meid :oops: Sorry beetje laat maar toch... :oops:

Tigger84, jaaa goed zo, een 2e streepje! Hopelijk is ie over een paar daagjes gewoon dik positief! Ik ga iig voor je duimen hoor!

Tezzz, heb je nog steeds bloedverlies? Ik heb al wel vaker een bloeding rond mijn eisprong gehad. Erg irritant... hopelijk is het een innestelingsbloeding. Het is toch lastig vast te stellen waar je precies in je cyclus zit met die onregelmatige cyclussen. Heb je geen kaartje van ff? dan kun je misschien makklijker je temp interpreteren.

Kareltje, succes morgen met je examens, ik ga voor je duimen! Wel balen dat je ongi bent geworden zeg :( Moet je jezelf maar ff flink verwennen na die examens!

Julita, wat balen meid dat jullie samenlevingstest negatief was :( Hopelijk is die overmorgen wel positief maar als deze ook negatief is, is het misschien maar beter dat je het nu iig weet. Het zou ook wel erg vervelend zijn om maar door te blijven klussen en iedere maand weer teleurgesteld te zijn als die kl*te ongi er weer is. Ik snap dat het echt wel ff k*t is hoor meid, ik leef met je mee en je krijgt een dikke knuffel van mij!

Daantje82, mooie foto's hoor! :D Hopelijk ben je over een paar weekjes ook die vervelende vermoeidheid kwijt! Het 2e trimester moet helemaal leuk zijn, hopelijk gaat dat voor jou ook zo zijn, lekker genieten!

Mielenl, morgen precies 20 weken, jeetje wat gaat dat snel zeg! Veel plezier vrijdag bij je echo! Hopelijk is alles goed en kan je lekker ff genieten van je beeb!

Zo nu ga ik maar eens lekker slapen... morgen komt mijn kleine nichtje (bijna 3) bij ons spelen! Hartstikke leuk maar ze is er al vroeg ben ik bang, ben s'morgens niet de snelste :( Slaap lekker allemaal!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nou, de :evil: :evil: zijn hier na een LF van 14 dagen eindelijk gearriveerd :-? Blijkbaar een wisselende LF hier, dacht dat ie altijd 11 of 12 dagen was...

Wieffie, hoop voor jou dat je niet in het rood gaat vandaag!

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Zo, even snel wat dingen bijlezen.

@Cynthia, mijn beste vriendin is nu 6,5 week zwanger en begint nu pas iets te merken aan haar (.)(.). Verder voelt ze helemaal niks, ze was helemaal verbaasd dat haar ongi uitbleef.

@Yvett, dikke knuffel. Dat is niet niks zeg, iemand zo vroeg verliezen. Lief van je dat je als het straks beter gaat je woensdag mee wilt helpen.

@Miepie, fijn dat je met je HA kan mailen. Wij gaan dit weekend verhuizen en ik moet dus op zoek naar een nieuwe HA. Ik weet al waar ik heen wil, naar een vrouw. Maar ik vind het te snel om te bellen dat ik nieuwe patiënt ben en dan meteen langs wil komen. Ik wacht nog een maandje. Wle balen dat de duivels nu doorgebroken zijn.

@Go4baby, hoe gaat het nu met je, heb je nog buikkrampen?

@Tigger, je maakt het wel spannend zeg.

@Julita, wat een kl*te nieuws. Wel fijn dat je dus naar de gyn bent geweest. De uitslag is niet fijn, maar je weet nu wel dat je straks helemaal goed weet hoe het er voor staat. Hopelijk is de tweede test beter.

@Beastie, wat een rare vraag of het gewenst was zeg…ze zal wel jaloers zijn.

@Tezz, lekker dus geen superlange cyclusk, hartstikke fijn, SMEP ze!

@Kareltje, dikke knuffel meid. Ik snap je gevoel helemaal en vooral als je al een tijdje bezig bent, dan ben je toch bang dat het nooit gaat lukken. Maar tegenwoordig kunnen ze zoveel. Ik denk dat ik het of vergeten ben of er overheen gelezen heb, maar zijn jullie al wel eens bij de gyn of HA geweest? Waarschijnlijk wel maar ik kon het me niet meer herinneren.

@Wieffie, hoe is het nu met je oma? Is ze verward door het gebeuren of valt het wel mee?

@Tijgertje, spannend hoor. Dan duren de twee weken lang. Wij zitten middenin een verhuizing en ik zit denk ik binnenkort ook twee weekjes zonder internet. Dan voel ik me denk ik hartstikke invalide haha, hopelijk is bij ons in het nieuwe huis alles weer snel op orde.

Hier gaat alles goed. Ik merk nog wel dat de zwangerschap van mijn beste vriendin door mijn hoofd spookt en ik nu ook echt stappen wil ondernemen om in ieder geval iets te kunnen ondernemen. Ik heb nu al enkele malen mijn ei gevonden en dus wisten we wanneer we aan de slag moesten en daardoor word ik een beetje onzeker waarom het niet gaat. Ik wil pas over een maand naar de HA omdat ik nog over moet stappen naar een nieuwe, maar ik wil wel op korte termijn een afspraak bij de acupuncturist maken. Ik ben daar tijdens mijn eerste cyclus geweest omdat ik niet ongi werd. Hij analyseerde mij toen helemaal (wat trouwens verbazingwekkend allemaal klopte) en nadat hij er een paar naalden in gezet had werd ik een dag of wat later ongi. Hij zei toen ook dat alles goed bij me was wat me ook vertrouwen gaf. Ik heb nu mijn mannetje overgehaald daar mee heen te gaan, kijken wat hij zegt bij mijn vriend. Hij is niet zo van dat vage gedoe, maar omdat ik er een goed gevoel over heb wil hij (met een beetje tegenzin ;)) wel mee. Ik ben benieuwd.

Ik temp trouwens ook en ben wel blij dat mijn thermometertje pas wat later begint te piepen want dat betekent dat ik nog enkele seconden langer in mijn bedje mag blijven liggen ;). Ik heb een simpel thermometertje met maar 1 getal achter de komma maar dat werkt bij mij goed. En ik gebruik hem oraal terwijl dat ook vaak afgeraden wordt.

Verder zijn we nog druk aan de klus in het huis. Dit weekend willen we over en dan moeten we nog het oude huis schoonmaken. Een weekje later is de overdracht van dat huis en hoeven we niet meer op en neer te pendelen.

Iedereen nog een fijne dag!

16. Ellenk

Ellenk VIP lid

Miepie, balen zeg! :( :cry: Nu idd toch maar naar de ha... goed zo!

Yvett, sterkte met alles zeg. een ongeluk komt nooit alleen sjonge jonge..

Ik zit al weer aan mijn vruchtbare dagen. Dat gaat altijd wel weer snel na de ongi. Alleen die weken na die dagen ;) Vanaaf maar eens een ovu testje doen.

Nou ik ga werken doeiiiiiiiiii

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mogé!

:idea: Miepie...kl**ten dat de :evil: :evil: er zijn....dikke digi knufff!

:idea: Leentje...lekker hoor straks niet meer heen en weer racen... komt er ook wat meer rust in je lijf. ;)

Nou, hierzo best beroerd...niet leuk! Omdat ik bijna nooit misselijk ben valt het me eigenlijk wel wat tegen om het nu elke dag te zijn :( geneuzel van een zwangere duzzzz :rolleyes:

18. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Moggul...

om tebeginnen..DAMN ..wat is het koud...heb de kachel al weer op nuclair staan.bRRRRRR zit hier met oorkleppen en wanten aan in huis

@wieffie , balen meis...blijft KUT (word vast weg gepiept hihi) dikke knuffel voor jou meis !
    @Leentje..hoor vaker de wonders van acupunctuur...hoop dat het gauw resultaat gaat brengen bij jullie
    @ beastie...meis..het word beter ...ooit....vraag me niet waneer..maar ooit gaat het beter... :pale:
    Ik weet nog wel dat ik riep ..zou het er graag voor over hebben als het zover was....maar als je het dan hebt..is het in ene minder gezellie en minder rozerig hihihihi.sterkte meis..lekker rustig dagje doen vandaag !

verder alles oke hier...ga zo meteen nog een keer de rode muur over verven op de kamer van Marvin..vind niet dat ie echt heel mooi dekt..(na 2 keer zelfs)...hubbie vind van wel..ik niet ..dus ik heb gelijk hihihi ...dus nog 1 keertje proberen hoever ik kom...

:D

19. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Goedemorgen!

Miepie wat ontzettend balen! Zo zie je maar dat je niet op je lichaam kunt vertrouwen....helaas.

Alles goed voor de rest met iedereen? Ik heb de hele nacht krampjes gehad onderin mijn buik. Van die ongi krampjes, hoop niet dat het gaat doorzetten. Dit is nou al vanaf het weekend.

Wil mezelf niet gek maken maar hoeveel dagen na je ei kan je een innesteling hebben?

Jullie schrijven zoveel en ik heb zo weinig tijd dat ik niet kan reageren op de rest, sorry!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Kan heel vlot 3 dagen...normaal is zo'n beetje 5 dagen maar 10 is ook goed mogenlijk ;) Maar om je NIET gek te maken ik heb die krampjes ook nog op z'n tijd :rolleyes:

Deel Deze Pagina