He Diaantje, wij hebben in ons oude huis ook een wand in de woonkamer bordeauxrood geschilderd. Volgens mij hebben we die wel 4 of 5 keer moeten texen voordat hij gedekt was. Later kregen we dee tip om eerst een donkergrijze grondlaag op te zetten, dan dekt het rood schijnbaar meteen. Helaas,te laat (waarschijnlijk ook te laat voor bij jullie . Bij ons nieuwe huis zijn de wanden voorzien van spachtelputz. Wij hebben op de slaapkamers ook een wand bruin/grijs geschilderd. De kleur dekte op zich goed, maar doordat er een structuur op zit schieten er soms gaatjes open bij het drogen waardoor het witte van de wand er nog steeds doorheen komt. Wij moeten vanavond ook weer flink aan de slag (in het huis dan ). Doei
klavertje.. hier hetzelfde meis. Moet mezelf niet gek maken maar ik voel me ook heel anders..krampjes en anders misselijk sinds gister, koud en slapeloos maar wel moe.
OOOOhhh, klinkt super verwent, maar kijk daar zooooo naar uit!! Kwam net een collega naast me zitten die moest wat weten...man wat stonk ie! werd er zoo onpasselijk van!
Ik heb de lijn inmiddels aangepast, k had 'm een dag te laat neergezet. Op dag 33 had ik een positieve ovulatietest en een dag later heb ik bijn zeker m'n ei gevoeld en ging m'n temp omhoog, dus ik weet (bijna) zeker dat dat m'n ei was. Thanks! Late felicitaties zijn ook leuk hoor!
Hmm....dat geeft in ieder geval weer een beetje moed. Temp is nu al drie dagen hetzelfde: 37.1. De ene keer 37.12 en de andere keer 37.08, maar dat rond ik allemaal af, dat kan toch wel? Kan me voorstellen dat je een dubbel gevoel hebt bij de zwangerschap van je vriendin. Ik heb ook een beste vriendin die nu zwanger is, maar het ging even niet helemaal goed bij haar, en nu ben ik zo blij voor haar dat het beter gaat, dus ik ben dat dubbele gevoel wel kwijt. Arme manlief heeft gisteren twee uur in de keuken doorgebracht om 1 kilo sardientjes en 2 kilo poon schoon te maken en te ont-organen, om er vervolgens achter te komen dat de vis al niet goed meer was...het hele huis stonk naar vis en de hele keuken was smerig. Bah, k heb er nog een vies gevoel van!
We heben al een paar maanden bij de gyn gelopen,maar ik voelde me niet op mijn gemak bij die man. e zijn dus al een aantal keren nniet geweest augustus was de laatste keer. Hij vind dat ik geen haast moet hebben. Maar ik krijg alleen maar echo's en 1x een pregnylspuit gehad verder niets. Manlief vroeg gister of ik weer naar de gyn wilde,maar ik weet het echt nog niet. Verder alle andere meiden bedankt voor alle knuffels,heb ik wel nodig voel me echt wel klote. mieppie balen hoor dat de duivels er bij jouw ook zijn. Nou meiden ik ga vandaag hoop ik dat examen goed maken. Moet er vanmiddag om 13:00 zijn. Heb wel de zenuwen nu al. Groetjes Kareltje
hihihi diaantje ik herken dat heel goed......mijn vriendin (die toen zwanger was en ik dus niet) liep elke keer te klagen over de kwaaltjes en ik wilde ze MET LIEFDE overnemen van haar.....en nu......moet ik toch eerlijk bekennen dat ik ook regelmatig loop te zuchten en te steunen over het schilderen: ik heb onze Kees z'n kamertje met Gamma muurverf gedaan; moest 3 keer voordat-ie goed dekte. En nog zit er 1 plekje waar de verf niet heeft gepakt. Vorig jaar (toen we het huis kochten) heb ik ook een hele hoop geschilderd, alleen toen heb ik Histor gebruikt, die dekte na 2 keer al prachtig (ze zeggen dat hij de eerste keer al dekt maar een donkere kleur op een lichte kleur moet je echt wel 2x doen). Volgende maand wil ik in de woonkamer gaan schilderen, dan krijgen we een nieuwe vloer dus dan is de kamer toch leeg. Dus dan haal ik mooi weer die duurdere Histor verf. tot zover de doe-het-zelf tips van Nico(lien)
Hoi meiden, Ik kom alleen ff gauw melden dat ik toch rood ben geworden Gelukkig dat ik deze ronde iig onderzoeken krijg om alles een beetje uit te vogelen. Hopelijk kunnen ze snel een diagnose stellen en dan hopelijk volgende ronde m.b.h. van waarschijnlijk clomid een "normale" ronde! Ga nu snel ff mijn nichtje helpen die zelf al naar de wc gaat!
good morning! allereerst @miepie en wieffie: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarg! Wat kl*te dat die duivels nou weer gearriveerd zijn! Wat een ettertjes zijn het toch! @de zwangeren: ja...leuk he? Zwangetschapskwaaltjes? Kweet er alles van! Bij mijn zoontje heb ik alle kwaaltjes gehad die er maar zijn geloof ik. Alles behalve daadwerkelijk overgeven. Vond ik eigenlijk wel balen, want overgeven lucht best op! Beter dan de hele dag misselijk zijn in elk geval...en toch wil ik het nog een keer..ik lijk wel gek! @klusfanaten: ik heb van de zomer mijn dochters kamer dus roze geverfd...nou, ik heb op sommige plaatsen echt vier lagen moeten gebruiken om over het lichte grijs te komen! Idd is grondverf toch e beste optie. Kost meer tijd, maar uiteindelijk dekt het dan wel sneller...helaas kwam ik daar ook te laat achter...sterkte met klussen! @kareltje: veeeeel succes met je examens! En ik? Nou, gisteravond weer zo'n propje slijm verloren met een beetje bloed erin, wat ik de eerste avond ook had. Ik had echt het idee dat het dan nou wel over was. Maar vanmorgen had ik toch weer een heeeeel klein beetje bloed met afvegen...Het is heel raar, maar wel zo weinig dat ik het niet echt verontrustend vind. Ik ben er eigenlijk al aan gewend! Mijn temp was vanmorgen weer 36.6. Nou maar hopen dat 'ie inderdaad morgen nog hoger wordt, want ik heb toch echt het idee dat m'n ei nou wel eens geweest is. De laatste paar dagen echt helder rekbaar slijm waargenomen en m'n bmm stond superhoog! ff heeft nog geen ei ontdekt trouwens...maar dat zal vast niet lang meer duren... (zei zij hoopvol!). In elk geval hebben we gisteren weer heerlijk gesmept Dus al dit gedoe is in elk geval ergens goed voor! Nou, ik ga er weer vandoor! Liefs Tezzz
thanx voor de tip meiden.. Kom net van de zolder vandaan..ben maar snel weer naar beneden gelopen..wat een pokkezooi....overal kwasten in zakjes, druppels...opgedroogd...OEHHHHHHHHH..word ik ff niet goed van...zag dat Marvin zelf ook al boven is wezen inspecteren..kom overal kleine rode vinger afdrukjes tegen...ZUCHT......(moet even klagen hoor....KIDS... )..die hij geprobeert heeft af tevegen aan alles wat NIET rood is ..FANTASTISCH ! dus ga eerst maar eens puinruimen ..muts kan zo niet werken hoor ! spreek jullie vanmiddag nog wel even...
Goedemorgen allemaal! @ Kareltje: SUCCES met je examens! Op naar de 10 @ MIeppie en Wieffie: verdorie! die rotduivels weer! Dikke knufs en de volgende ronde is roze hoor! @Wieffie: Hoop dat je inderdaad snel duidelijkheid hebt over het onderzoek bij de gyn! En dat je dan snel een mooie eisprong gaat hebben! Ben benieuwd hoe jij je vanavond voelt als die kleine weer weg is... echt zo'n heerlijke hyperactieve leeftijd! Veel plezier! @ Beastie: he verdorie, je niet lekker voelen en zwanger zijn staat natuurlijk wel een beetje haaks op elkaar maar ook weer heel logisch... Het is toch een goed teken dat daarbinnen alles in volle gang is en er nu al een minimensje zit die al handjes krijgt en voetjes! Hoop echt dat je niet zwaar wordt getroffen door de kwaaltjes! @ Diaantje: jij bent er nu toch wel door of niet? Of doen de kwaaltjes weer volop mee nu je eierstokken weer lief zijn.. Steek de kachel maar lekker hoog op hoor! @ Julita: hoe is het meissie? Je bent zo stil... Maak me pietsie zorgen! Dikke knuf! @ Tezzz: hmmm ik heb ook een keer zo'n slijmpropje gehad met bloedstolseltjes erin. Dat was bij mij 10 DPO (dagen na ovulatie) ik vermoed dat dat iets is geweest dat niet door de innestellingscommissie werd goedgekeurd... Vind het bij jou zo wondelijk! Maar goed, hoop dta je inderdaad nu je ei hebt gehad en dat dat lekker tot roze leidt! @ Cynthia: huh. ben de draad even kwijt... loopt je banner nu goed? Omdat ik iets lees ver dag 33 je ei... Of was het een reactie op iemand anders... Ja, heb even snel gelezen dus kan zijn dat ik de helft weer vergeet! Hier trouwens nog niets gaande. Ik ga maandag pas de pillen nemen. Vanavond en morgen nog belangrijke afspraken en donderdag komt die kleine weer dus heb dan geen zin om sjaggie en k*t te voelen. (want dat doe ik liever in alle rust). Dus. we wachten gewoon af. Ondertussen veel afleiding en erg veel werk te doen! Dus ik zwaai weer en zie jullie later! liefs
@go4baby: tjonge...dan duurt het nog best lang voor je die pillen gaat doen... Dat wordt dan ook geen leuk pakje voor sinterklaas! Echt niet leuk! Maar als je lichaam je toch die mogelijkheid biedt, kun je 'm net zo goed aannemen natuurlijk... Lijkt me toch wel een fijn idee dat je dat tenminste dan wel kan plannen. Heb je dat tenminste nog wel zelf onder controle. Kun je je er vast op voorbereiden, geeft wel wat meer rust denk ik... werkze in elk geval! Liefs Tezzz
Nee, m'n banner loopt niet goed. Ik weet nu even niet waar ik precies zit in welke cyclus. Als ik die rare ongi van twee weken geleden niet meetel, dan zit ik nu in een hele lange cyclus (die ik heb aangehouden op FF). Als ik 'm wel als ongi tel, dan ben ik nu pas op de dag die m'n banner aangeeft. Maar dan nog klopt die banner niet, want ik weet zeker dat ik m'n ei al gehad heb. Vaag he? Ben echt helemaal kwijt waar ik nu zit...
@ Chynthia: Ja toch.. was een toestand! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En dan het liefst in roze vorm @ Tezzz: Klopt, zelf plannen is in dit geval wel het prettigst! Ik verwacht wel dat het hevig wordt dus dan heb ik liever gewoon een paar dagen rust en geen andere dingen of mensen(kleine kinderen) aan mn hoofd. Normaliter als ik ongi ben, ben ik ook niet zo te genieten (ronduit sjagie en prikkelbaar) dus hoe minder mensen daar last van hebben hoe beter! Back to bisnis
@ Miepie en Wieffie: Wat balen meiden, gun het jullie zo Hier gaat het nog steeds een beetje hetzelfde, wordt nu echt van bijna alles misselijk en nog steeds onwijs moe pfffffff
goedemiddag! kom ook weer ff buurten! wieffie en miepie wat ontzettend klote zeg! voor de mensen op de wachtbank suc6! de mensen die zwanger zijn en ik heb t gemist: GEFELICITEERD! en de rest: SMEPSE! liefs marieke
he wieffie, kom maar lekker bij mij , we gaan samen voor onze nieuwe ronde he. samen lukt het normaal altijd beter