Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    het blijft hier spannend he?

Ik verlies nog steeds slijm met bloed...zucht...maar mijn bmm heeft nog nooit zo hoog gestaan en staat wagenwijd open! Ik heb gelezen dat ovulatiebloed wel eens voorkomt voor de ovulatie, maar nog vaker erna. Dan zal ik het wel allebij hebben of zo. Ik hoop zo dat mijn temp morgen hoger is. Krijg hier ook wat van...zeker in combinatie met mijn lichte menstruatie van bijna 3 weken geleden...misschien ben ik wel zwanger, maar weet ik het niet! Waar heb ik die test gelaten?
    Nee, dan zou ik wel meer kramp in m'n buik hebben toch? Ik voel niks bijzonders, behalve dat ik savonds wat vage krampjes en rommelige buik heb. Ik sta toch elke cyclus weer paf! Ik wist al dat ik raar was, maar dat mijn lijf ook zo raar is, wist ik niet!

Liefs van rare ik...

2. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

May 15, 2007
    3,183
    0
    0
    Eindhoven
    He Tezz, dus je lijf past bij je karakter ;). Nee hoor, wel raar, afwachten dus.

Silla: van harte gefeliciteerd met het kloppende hartje, dat is echt helemaal super. Kom maar snel met de foto's van de echo!

Ik heb een vraagje, we zijn nu 11 maanden bezig en ik wil over een maandje eens de dokter bellen om te kijken of we wat testjes kunnen doen. Is dat te snel? Moet je eerst naar de HA om doorverwezen te worden voor een zaadonderzoek of kun je rechtstreeks naar de gyn. Misschien stomme vragen, maar ik heb me er nooit in verdiept.

Doei

3. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Samen naar ha om doorverwezen te worden..die verwijzing heb je nodig om een afspraak te maken.....volgens mij :rolleyes: (als je ha moeilijk gaat doen...vermeld dan je ovu testen en dat je getempt heb....maar dat je de kaartjes niet mee heb :) ...)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @leentje: ja, blijkbaar past mijn lijf idd precies bij me ;)
    Volgens mij mag je met een jaar gerust naar de ha gaan hoor. Zeker niet te snel. Wat ik hier op het forum lees is dat je met een verwijzing van de ha bij de gyn terecht kan (tenzij je al bij een gyn loopt natuurlijk). Dus niet rechtstreeks.
    En onthoudt: ER ZIJN GEEN STOMME VRAGEN!

5. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    onze huisarts vond dat we nog maar een eindje moesten proberen
    en we waren op dat moment al bijna 1.5 jaar bezig
    maar we waren nog jong....
    dit zou ik achteraf gezien niet meer accepteren
    gewoon zeggen idd dat je al ovutesten hebt gedaan en getempt .
    en een beetje aandringen hielp bij mij ook de 2e keer dat ik ging ;)

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Wij zijn pas 8 maanden bezig (10 rondes) en had gisteren gemaild met de vraag of hij tempkaartjes wilde zien of niet als we over een tijdje langs gaan komen. Vandaag een mailtje terug dat ik maar gewoon eens langs moet komen.. wisselt dus heel erg per HA wanneer hij het te vroeg vindt blijkbaar.

En goedemiddag allemaal trouwens ;)!

Ben hier aan het leeglopen :-? Nou ja, in elk geval duidelijk ongesteld, niet van dat verwarrende gedoe als Tezzz...

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    O, Beastie, als je toch met de lijst bezig bent; 20 december is mijn nieuwe NOD waarschijnlijk! :) (hopen dat het nou ook echt eens een NOD wordt ;))

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Hee Meiden!

Vandaag weer een erg drukke dag gehad en vanavond krijg ik weer een klant voor kunstnagels( ik ben namelijk ook nagelstyliste)
    pff wat een drukte ik ben kappot! Maar het is wel fijn dat ik nu mijn gedachten even ergens anders heb...........(Ik hoop zo op deze maand)

Het lijkt wel een eeuwigheid te duren terwijl we pas in ronde 3 zitten.

Nu wil ik eigenlijk ook nog stoppen met roken omdat ik bang ben dat het anders helemaal lang duurt...maarja dat is ook een beetje onzin.....

zozozo wat een klaagzang pffffff

Hoe gaat het met jullie lieve meiden?

Liefs Wendy

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    4,845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Avond!

Wat een spanning hier zeg! Hoop zo dat november nog een mooi roze staartje krijgt!

@ Tezzz: als die BMM zo hoog en open staat dan staat je maar 1 dinge te doen en volgens mij doe je niet anders... ;)
    Mijn BMM zat strak dicht toen ik net 'zwanger' was. en stond best wel laag. Voelde ook vergroot aan. Nu staat ie sinds een paar dagen ook weer hoog, is zacht en meer open... Denk dan: nou kom maar op met die rommel... maar blijkbaar gaat dat niet zo makkelijk...
    Wat zitten die lijven toch wonderlijk in elkaar!

@ BEastie: wat een goed nieuws van Silla! Echt super fijn! Nu duimen dat het allemaal goed blijft gaan en jullie samen straks in Juli mooie wolkjes kunnen laten zien ;)
    Hoe is het met jou? Beetje goed de werkdag doorgekomen?

@ Leentje: inderdaad wat Anna en Miepie zeggen: gewoon naar de HA voor een doorverwijzing. En je kunt er altijd een ronde bij doen toch als je bang bent naar huis gestuurd te worden?!

@ Miepie: Wat fijn dat je HA zo positief reageert! Lekker heen gaan en met een paar simpele testjes kun je natuurlijk al weer zoveel uitsluiten.
    Het klinkt natuurlijk nooit leuk dat je naar de gyn moet, maar soms kun je maar beter snel weten of er ergens iets mis is dan maanden doorproberen en zwaar gedeprimeert te raken!

Ik wil straks ook lekker naar een gyn (alhoewel ik best een aantal griezelige gyn's zag toen ik in de wachtkamer zat laatst... Maar goed... misschien zijn ze wel heel kundig... ;)

Nou, dames, lekker avondje allemaal!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Go4baby, hoop zo hard voor je dat het rustig aan vanzelf komt... toch een stuk fijner dan medicijnen moeten gebruiken lijkt me, is je lichaam daarna misschien ook wat minder van slag :-? Hele dikke knuffel.

En allemaal heel erg bedankt voor jullie superlieve knuffels en het duimen! Doet me echt goed. Ben inmiddels over mijn grootste dip heen, we gaan er maar weer voor ;)!

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Miepie ook een dikke knuffel van mij!

Liefs wendy

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

Jul 31, 2007
    648
    0
    0
    Ik geloof dat ik iedere maand dus verkeerd getelt heb en dus heb ik maar 1 dag bij mijn dagen opgetelt.
    Ik rekende de dag na mijn nod als 1 maar ik moet natuurlijk mijn nod dag als 1 rekenen. Lekker verwarrend allemaal dit gedoe zeg...pffff om gek van te worden!

13. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    wauw het is wel spannend voor een paar meiden geloof ik! Ik duim hoor! :)

Ik heb vanmiddag wat fotootjes gemaakt van 't kamertje van onze Kees, ze staan in mijn album :)

14. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Meiden,

Thnx voor de lieve berichten.
    Vandaag ben ik nog thuis gebleven van school, morgen ook want dan ben ik vrij.
    Ik leef nog in de wereld dat ik het niet kan beseffen.
    Het is zo snel gegaan.

Deze maand gaan we weer gewoon proberen normaal te "klussen" voor zover het normaal gaat!

Gelukkig heb ik haast geen pijn meer dus dat is wel een goed teken.
    Volgende week moet ik weer voor controle even langs en heeeeel misschien krijg ik dan om me been lager gips( tot de knie) dat is wel te hopen want ik ben het nu langzaam aan wel zat!
    En anders zit ik nog dood leuk tot 20 December in het gips!
    Sowieso met me arm tot die tijd. En me been ook maar misschien ander gips zodat ik weer wat mobieler ben.

15. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja zag het staan bij de Juli mama's....maar vond dat wij ookwel een beetje recht hadden op dit nieuws ;)

Werkdag was zwaar..moe en misselijk maar die ben ik toch redelijk door gekomen. Tis de avond die niet goed verloopt.... :oops:

Had al nergens trek in maar bedacht om wraps te eten met een roerbak groente mix...zonder vlees want daar had ik al helemaal geen trek in, beetje chilli saus want het moet nog wel naar iets smaken, toch?
    Nou na 1/3 wrap ben ik even naar de wc gegaan en heb het er maar uit gegooit :( Dus de eerste x overgeven is een feit....maar nu gaat het wel weer lekker :D

16. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Hallo meiden,

Hoe is het hier?

Hier erg moe maar verder alles ok.
    Zo ik ga nu ff bijlezen

17. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Mooie groene muur! Ik ben dol op groen!

Heb inderdaad ook gezien dat je leuke dingen kan doen met plakplastic/stickers :D :D Geloof dat Sjaak ook veel groen krijgt ;)

18. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dat is misschien ook wel lekker...dat de ha het voortouw neemt ;)
    En gaan jullie binnenkort?? Dikke knufff voor het leeglopen....zal wel auwwwie zijn :(

19. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers van s(m)eptember:

Mielenl \:D/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP)
    Diaantje17 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    WishfulDreaming \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Pebbels \:D/ (ronde 8, 1x SMEP)
    Fiona23, \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)

32 SMEP - kandidaten
    27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger
    * MOAS => Mother of all smeppers! ;)
    ******************************************************************************************

SMEPpers van oktober:

Eevitaa \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Coco \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    Linda221 \:D/ (ronde 1, 1x SMEP)
    Daantje82 \:D/ (ronde 11, 2x SMEP)
    Erannick \:D/ (ronde 13, 1x SMEP)
    Mijntje, \:D/ (ronde 5, 1x SMEP)
    Ger78 \:D/ (ronde 2, 1x SMEP)
    Nin0 \:D/ (ronde ?, 1x SMEP)
    Daantje86 \:D/ (ronde 10, 1x SMEP)

37 SMEP - kandidaten
    26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk :( ******************************************************************************************

SMEPpers van november:

1 Beastie \:D/ (ronde 6, 3x SMEP)
    2 Liesje76 \:D/ (ronde 4, 1x SMEP)
    3 Miepie80, ronde 9 - NOD 4 nov
    4 Pas getrouwd \:D/ (ronde 3, 1x SMEP)
    5 Silla \:D/ (ronde 21, 2x SMEP)
    6 Heidi77 \:D/ (ronde 4, 2x SMEP)
    7 Snoozie, ronde ? - NOD 8 nov
    8 Butterfly1, ronde 7 - NOD 9 nov
    9 Hster, ronde 17 - NOD 10 nov
    10 Julita, ronde 9 - NOD 11 nov
    11 Sjemmie, ronde ? - NOD 11 nov
    12 Yvett, ronde 2 - NOD 16 nov
    13 Marieke1610, ronde 11 - NOD 17 nov
    14 Kirstenvf, ronde 3 - NOD 18 nov
    15 Jeldou \:D/ (ronde 6, 1x SMEP)
    16 Wendy1983, ronde 2 - NOD 18 nov
    17 Ellenk, ronde 2 - NOD 19 nov
    18 Wieffie, ronde 7 - NOD 21 nov
    19 Marrie28, ronde 9 - NOD 21 nov
    20 Leentje79, ronde 9 - NOD 21 nov
    21 Yuna28, ronde 4 - NOD 21 nov
    22 Roos80, ronde 10 - NOD 22 nov
    23 Dani86, ronde 16 - NOD 22 nov
    24 Zico, ronde 15 - NOD 22 nov
    25 Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov
    26 Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov
    27 Diddl9 \:D/ (ronde ? 1x SMEP)
    28 CynthiaB, ronde 5 - NOD 25 nov
    29 Miepie80, ronde 10 - NOD 25 nov
    30 SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov
    31 Kareltje, ronde 22 - NOD 29 nov
    32 Elba, ronde ? - NOD 29 nov

32 SMEP - kandidaten
    21 Ongi.... 7 Zwanger.... 0 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 25.93% zwanger!
    ******************************************************************************************

SMEPpers van december:
    1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec
    2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec
    3. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec
    4. Peppep, ronde veel - NOD 5 dec
    5. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec
    6. Julita, ronde 10 - NOD 7 dec
    7. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec
    8. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec
    9. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec
    10. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec
    11. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec
    12. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec
    13. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec
    14. Zico, ronde 16 - NOD 20 dec
    15. Miepie80, ronde 11 - NOD 20 dec
    16. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec
    17. Roos80, ronde 11 - NOD 23 dec

17 SMEP - kandidaten
    0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger

:idea: Miepie..je staat er weer bij ;)

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0

Share This Page