Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Dat moment gaat bij volgens mij ook niet lang meer duren :(

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    he...gatsie! En jij bent al veel verder....had toch gehoopt dat dat het bij 11 weken toch minder wordt :pale:

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Bij mij is het pas sinds vrijdag heel erg.
    Kan niet veel meer eten en heb dan snel braak-neigingen.
    Hetzelfde met alles wat ik drink, op het moment gaat er alleen maar water en melk in (eerst was het alleen koffie en nu bijna alles)

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    jppie! Er is weer verbinding! Ligt er de laatste tijd weel vaak uit he?

wat zie ik? Misselijke en bloedende meiden? Getsie! Nou ik m'n 'offline'tijd nuttig besteed hoor. Heb gelezen over tussentijdse bloedingen, bloedingen bij beginnende zwangerschappen, miskramen etc. Nuttig voor go4baby: voor een miskraam gaat idd je bmm omhoog en openstaan. Dus het zal wel niet zo lang meer duren. Heb ook gelezen dat als het vruchtje eruit is, de krampen meteen zouden moeten verdwijnen en het vloeien ook aanzienlijk minder zou moeten worden. Ik hoop dat de boel 'vloeiend' voor je gaat verlopen. ;)
    Her tevens gelezen dat tussentijdse bloedingen helemaal niet raar zijn zolang je er maar geen ernstige buikpijn bij krijgt. Duzzzzzzz ik drup gewoon lekker door! :) Heb af en toe een heel vaag gevoel in m'n buik, maar krampen? Eigenlijk niet.
    Zo...helemaal opgelucht...

(alleen moet ik misschien toch nog maar wel een zwangerschapstestje doen voor de zekerheid aangezien mijn menstruatie maar 2 dagen helder rood was, niet zo heel veel en zonder krampen verliep...schijnt ook een 'zware' vorm van innestelen kunnen zijn geweest...maar daar moet ik nog even over nadenken, want mijn bmm zat tot vanmiddag erg hoog en was ERG open en mijn temp was toch weer naar het normale gemiddelde gestegen vandaag...)

@Yvett en miepie: 20 december is wel een aparte datum he? Voor miepie en mij (voorlopig) NOD en voor Yvett misschien nog tot die tijd in het grote gips! Zullen we afspreken dat Yvett gewoon gauw in comfortabeler gips mag, dan gaan miepie en ik Yvetts onder-de-knie gips roze kleuren!

Ben zoooooooooooo blij dat ik weer kan forummen! (moet alleen nog wel ff mijn dochters nieuwe ROZE broek inkorten...maar dat kan wel tussendoor! ;) )

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    pffffffffffffffff ik ben gaar, heb tussendoor de hele tijd zitten leren.

over 2 weekies examen :(

6. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haha goed idee Tezz!
    Ik neem natuurlijk weer roze gips dan!
    Ik leef als een roze wolk nu, nu nog echt op een roze wolk leven ;)

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Yvett: ;)

8. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Mielenl: JAHA1 Ik vind dat groen (en rest) ook echt super! Helemaal een goede kleur! Ik zit ok al jaren in mn groene periode... ;)
    Hier krijgt (ehhh na Kees en Sjaak doe ik wel Klaas of Sjaan) dus ook tzt wel groen kamertje... Hihihi
    Dat plakfolie is ook errug leuk!

We krijgen binnenkort een heus kantoor (totaal 30m2) dus dan kan ik me alvast uitleven... (mijn kamer is zowaar 10m2 hihi gezellig kippenhok, wilde ook een groene muur, maar is voor foto's bewerken niet zo handig... dus alles wordt grijs... maar de assecoires gaan in groen (heb al leuke lampen voor de sfeer verlichting... naast de daglicht tl buizen) en rest met ik nog bijeen sprokkelen!

@ Erannick: hoe is het meis? Zie je af en toe voorbij snellen hier ;) Hoop dat alles verder voorspoedig gaat en niet te moe en misselijk!

@ Beastie: gefeliciteerd met je eerste....;) Beschouw het maar als een gezond teken.. ;) Wel lekker warps... moet ik ook gauw weeer doen. Zo makkelijk en snel! Wij zijn vanavond bij onze vrienden van de Mac wezen eten.. (hadden tot 21 uur gewerkt dus dan mag 't... :oops: gelukkig vanmiddag al in voren gesport..)

@ Yvett: Jee meis, sterkte met alle toestanden, want je zit er geloof ik tot over je oren in. (naast al dat gips.)
    Hoop dat je snel en goed aan het herstellen bent en dat je weer wat minder gips krijgt!

@ Daantje: schouderklop voor studiebol ;) Goed hoor om al zo voeg te beginnen met leren! Jij gaat echt goed scoren straks!

@ Tezzz: Hee, da's nou weer een goed bericht! Ik hoop inderdaad dat het gewoon op gang komt. Zag net weer pietsie oranje achtig in de afscheiding.. dus wie weet. (maar had ik paar dagen terug ook en toen heeft het ook niet echt doorgezet!)
    Ik ben zo benieuwd hoe het met jou zit! Ik zou zeggen laat ons niet langer in spanning... wanneer was je laatste test?

Nou, ik ga even ontspannen voor de tv! Ben helemaal afgedraaid! (maar hebben weer een klein succesje geboekt net dus het blijft goed gaan!)

Liefs

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hihihi zal wel moeten, want heb dan examen Word en typen.
    En dat typen had ik nog geen bal aan gedaan :oops: dus ben juist een beetje laat hahahaha
    Maar was ook zo moe :oops:

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    dag meiden,
    Ik heb nu even geen tijd, maar ik wilde even snel komen zeggen dat de 2de SL test ook Nega was. Er is wel zaad te zien, maar ze bewegen niet...
    Hij heeft nu bleod afgenomen voor een antibody test en mannetje word snel getest.
    Kom later weer even kijken!

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita, wat kut! Hoopte zo voor je dat de 2e beter zou zijn :(. Ik hoop voor je dat ze snel iets vinden en iets voor je kunnen doen. Hele dikke knuffel!

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    julita, jeete, ik ga hard voor jullie duimen

vitaminen E is zeer bevordelijk voor mannelijk zaad, en vruchtbaarheid.

13. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Julita, balen zeg. Is het inderdaad een momentopname en kun je de kwaliteit verbeteren door medicijnen of zo? Ik heb gisteren de accupuncturist gebeld en die vertelde me dat door accupunctuur bepaalde blokkades opgeheven kunnen worden en dat ze dan de kwaliteit ook kunnen verbetern. Aangezien wij het zaad nog niet hebben laten testen gaat het nu nog niet voor ons op. Ik vind het een beetje zweverig, maar mensen die ik goed ken die al in de medische mallemolen zaten omdat hij erg slecht zaad had zijn na enkele acupunctuursessies zelf zwanger geworden. En ik heb dat van meerdere stellen vernomen.

Mielenl, wat een mooie kamer. En een goed idee zeg, die folie.

Bedankt voor jullie reacties op mijn vraag. Ik heb al een heel dossiertje klaarliggen met foto's van ovutesten en tempkaartjes dus ik bel over een week of twee de HA op, ik moet me eerst nog even overschrijven.

Ik sta trouwens nog niet op de lijst. Mag ik er op voor....even denken...19 december ofzo. Als mijn ei is geweest pas ik hem wel aan. En zet maar 2de keer SMEP neer, want de vorige twee keer hebben we het programma niet actief gevolgd. Maar nu gaan we er weer voor. Ik heb het best druk door de verhuizing waardoor het kan dat mijn ei weer eens later is. Ik hoop het niet en probeer mezelf wat rustig te houden maar er moet nog best wat geregeld worden.

Iedereen nog een fijne dag!

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou de tweede blerk :( :oops: zit er ook op (voor de deur van de caravan boer bij me werk in de straat...) denk dat ik zo naar huis ga! :pale:

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hoe zieker je bent hoe beter, heb het zelf ook ondervonden.
    Onze 2 kinderen doodziek, bnij m'n vorige zwangerschap wist ik van nietske en had het gevoel dat dit niet goedzat.
    Heb gelijk gekregen, je kan beter ziek zijn vind ik persoonlijker

16. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Goeiemoggel, klopje kloffie?

17. Ellenk

Ellenk VIP lid

Goedemogel,

Ja lekker!

18. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    pff, zit nu op mijn werk en ons systeem ligt er voor de verandering weer eens uit.
    Kan dus mensen met computerproblemen weer gaan uitleggen dat we niets kunnen.
    Vorige week was dit ook al 2 dagen aan de gang.

Ik kan da kopje koffie dus wel goed gebruiken nu

19. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hier is iedereen ziek of vrij..
    Zitten er normaal 5 nu ben ik onlythelonely

20. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik zit op mijn werk! En ben snip verkouden!

En ik heb een klein nieuwtje: mijn schijven uit mijn borsten zijn weg! Normaal voel je een klein schijfje zitten (weet niet of ik dit al voor mijn vorige zwangerschap had) maar nu niet en volgens vriend voelen ze heel anders. Ik heb een heel klein beetje hoop.

Nu weer snel verder aan het werk...mag eigenlijk niet internetten hihihi.

Deel Deze Pagina