Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemoggel dames,

Even een temperatuurtechnisch vraagje. In hoeverre is het erg als je temperatuur daalt van 37.12, naar 37.08, naar 37.05? Het zijn kleine dalingen, maar ik vraag me toch af of het een aanwijzing is dat m'n ongi komt.....

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

Geen idee Cynthia, ik temp niet.
    Mss ff vragen bij topic temperatuurkaartjes?

3. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Volgens mij maakt dat niet zo heel veel verschil CynthiaB. Je temp blijft hoog

4. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hmmm....ik vind het moeilijk om er iets van te zeggen want aan de ene kant heb ik wel een tweede stijging gehad na m'n eisprong, maar aan de andere kant, ook al gaat het langzaam, hij is wel al drie dagen achter elkaar aan het dalen. K wordt er echt moedeloos van....

Ik heb besloten dat als het deze maand niet lukt, ik nog 1 maand temperatuur, en dan naar de dokter ga. Ik had zo graag zwanger willen zijn voordat ik 26 werd, maar dat is al niet meer mogelijk...ben er soms zo verdrietig van.

Oh ja, vanochtend had ik - zoals vaker - als ontbijt een broodje tonijnsalade gehaald. Maar hij smaakte zo raar dat ik 'm weggegooid heb. Dus ik gelijk weer denken: hm...smaak verandert? Maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de salade niet meer zo lekker was ofzo.

En sinds gisteren heb ik ook steekjes in m'n buik, een heel irritant gevoel.

Ik ben mezelf zo voor NOD weer behoorlijk gek aan het maken...:(

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Cynthia, dat had ik ook! Misschien zitten we ons beide gek te maken?!?! Nee toch?!?!

Oeps zit ik toch weer hier he...shame on me!

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemoggel dan maar vanochtend ;)

@ Julita: he verdorie! Dat is niet leuk. Hoop echt dat je vriend nu even in verminderde zaadperiode zit en dat het over maandje ofzo weer goed is! (van een griepje met koorts heeft het zaad bijvoorbeeld al heel wat te verduren).
    Een heel dikke knuf voor jullie allebei!

@ Beastie: meissie toch! Dat is echt niet leuk! Maar waarom al zo vroeg op pad... ;) Ik hoop dat je je lekker ziek gemeld hebt en thuis even ligt bij te komen! Iets niet niks om je zo beroerd te voelen. Maar wat iedereen al zegt. Het is in elk geval een goed teken! (ik was amper misselijk, af en toe kokhalzen, mn schoonzusje was ook niet misselijk en at is ook goed gegaan, dus het is gelukkig geen vereiste, maar wel een teken dat het goed zit!

@ Cynthia: nou, die temp daling is echt minimaal hoor. Mijn thermometer zou die echt niet hebben geregistreerd. Die is maar 1 cijfer achter de komma! Dus als ik jou was: niet druk over maken, je temp is nog harstikke hoog!
    En wat betreft dat broodje: kan inderdaad van alles zijn. Had van de week ook zoiets met Sambal Smeerkaas. Die at ik tot ik zwanger werd elke dag en nu echt zo goor. Maar kan me niet voorstellen dat dat nog door de hormonen komt.. zal wel een productiefout zijn geweest!

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    moge!

@julita: potverdrie! Da's geen leuk nieuws! Ik hoop dat het volgende onderzoek beter nieuws oplevert!
    @cynthia: zo lang íe boven de 37 blijft, denk ik dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor!

En wat mij betreft: mijn temp was 36.5 (0.1 minder dan gisteren), MAAR...mijn spotting lijkt te zijn verdwenen (ff afkloppuh...)! Ik heb sinds gisteravond ook weer die vage krampjes en ze lijken nou een beetje door te gaan trekken naar m'n schaambeen...zou het dan toch eindelijk m'n ei zijn? ff houdt de opties nog open. Het zou kunnen dat ik m'n ei al heb gehad, maar er kunnen ook meerdere vruchtbare periodes in een cyclus zitten, zegt íe. Mijn temp moet omhoog! En dan dus niet van koorts of zo! We wachten dus maar weer af!

iedereen verder weer lekker aan de symptoompjes? Maak me gek! ;)

Liefs Tezzz

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, dat is echt dé valkuil van een paar dagen voor NOD zitten: achter alles iets zoeken. Gewoon omdat je zo graag iets wil voelen waaruit kan blijken dat je inderdaad zwanger bent. Maar ik denk inderdaad - in ieder geval wat mij betreft - dat ik mezelf gek zit te maken, en dat die salade gewoon niet zo lekker was....

Ben wel weer heel benieuwd nu naar m'n temperatuur van morgen.

9. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik heb inderdaad een gevoelige thermometer. Maar zou je 37.05 dan naar boven of naar beneden afronden? Ik hooooooop dat 'ie gewoon hoog blijft! Ben die maandelijkse teleurstelling goed zat!

Ik denk idd dat dat broodje niets te maken had met verandering van smaak ofzo, want ik ben niet misselijk, mijn borsten voelen gewoon zoals normaal, verder lust ik gewoon alles wat ik normaal ook lust, dus ik voel me precies zoals ik me altijd voel....

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    huh? temp je dan niet voor je opstaat?

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

mooi hoor..toevallig ook onze kleur van ons beebje..alleen word 1 muur lime -wit gestreept....
    Hebben bij de Hema al een lime groen badje gehaald (al lijkt ie soms in het licht een beetje gelig hihihi) , en ben nu op jacht naar een lime groene klamboe...
    Heerlijk he zo lekker bezig zijn...

en natuurlijk .....GOEDEMORGEN LIEVE MEIDEN !

verder alles oke ?

12. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Temperatuurt iedereen hierzo?

Enne goedemorgen inderdaad allemaal!

Mijn borsten zijn echt gevoelig (of verbeeld ik het me maar)

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Jawel, elke dag om 07.15 uur. Dus ik ben benieuwd wat het morgenochtend is.

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik zit om de tien minuten aan m'n borsten te voelen of ze al pijn doen... :p

15. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    dat hoef ik niet te doen, zijn al gevoelig

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou, ik kan voelen wat ik wil, maar geen pijn....whatsoever.

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Goedemorgen meiden,

Hier nog steeds super misselijk :pale:
    Heb gister weer nieuwe buikfoto's gemaakt,
    ze staan in mijn album.

Knuff

18. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Zoo! Mooie foto's hoor! T is al goed te zien he?

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wow, echt leuk om te zien Daantje!
    Ik wacht nu op mijn man die had een afspraak bijnj de uroloog vandaag, maar ik denk niet dat ze hem vandaag hebben getest... Even kijken wanneer hij terug mag komen.
    @Go4baby, hij is niet ziek geweest dus het kan daar niet aan liggen.
    Ik hoop persoonlijk dat hij gewoon perfect ik orde is en dat het een 'samenlevings' probleem is. Dat is volgens mij simpeler op te lossen. Het zou ook zo'n klap zijn voor hem... Mannen gaan daar niet zo goed mee om.

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja het gaat nu hard hihihihi

Deel Deze Pagina