Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Mooi buikie krijg je al Daantje!

Jammer dat je wel nog steeds zo misselijk bent..

2. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Tigger84: Ja dat misselijk zijn is geen feest pfff hihihi

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @daantje: mooi buikje hoor! Mooie echo trouwens ook! hihi, mijn buikje wordt nooit meer zo mooi als de jouwe! Na 2 kids is de vorm er behoorlijk uit... :( Wees er maar erg trots op!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @leentje, is ook wat, ik ga wel al 2 maanden naar de acupuncturist! Had ik hem beter kunnen sturen!

Hij is dus net thuis gekomen en hij heeft woensdag de test en krijgt meteen daarna het resultaat. Spannend dus.

5. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Wel spannend hoor. Maar is het ook niet een fijne gedachte dat je toch naar de gyn bent gestapt. Anders had je misschien een hele tijd gewacht. Maar het blijft wel gewoon een vervelend iets. En inderdaad, mijn mannetje zou er ook niet blij mee zijn als het bij hem niet in orde zou zijn, mannen zijn daar inderdaad wat gevoeliger voor. Maar ik moet wel zeggen dat ze het allemaal snel oppakken bij je (ik weet trouwens niet of dat altijd is) en dat is wel fijn of niet.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ik duim voor jullie Julita! Da's dan dus woensdag 5 december? Nou, ter ere van sinterklaas willen de zaadjes toch wel gaan zwemmen? Da's toch een heeeel mooi cadeautje!

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ben benieuwt hoe ik eraan toe ben na 2 kidz :D
    Maar ben nu zeker trots op hoe het beetje bij beetje groeit hihihi

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Leentje, Ja ik ben heel blij dat we hulp zijn gaan zoeken ( had mijn acupuncturist dus ook aangeraden) en dat het nu allemaal heel snel gaat. Dan gebeurt er tenminte iets.
    @Tezzzz, heel hard zwemmen moeten ze! En dan ook nog de goeie richting.

Het was trouwens wel weer leuk dat gyn een scan deed en dat ie kon zien dat de eisprong was gebeurt! 2 dagen daarvoor konden we hem nog mooi zien op het schermpje. Hij zei overigens dat de baarmoedervlies er kwa dikte nu prima uitzag en dat het ei een mooi groot was! Dus niet alles negatief.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @daantje: een tip: smeer je elke dag goed in met een creme, dat scheelt echt! Ik ben bij m'n eerste pas na 5 maand begonnen met smeren (toen kreeg ik pas echt een buikje), maar dat had ik dus beter meteen kunnen gaan doen. Bij mijn tweede heb ik het wel meteen gedaan. Resultaat: bij mijn tweede zijn m'n zwangerschapsstriemen alleen nog iets verder uitgelopen, ik heb er gelukkig niet nog meer bij gekregen! Dus smeren met die handel! Dan hou je je buik zo mooi als íe nu is!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @julita: dus dat betekent dat bij jou alles er dus heel goed uit ziet? En met dat bmslijm zit het wel goed, dus je wat korte lf zou geen problemen moeten geven dan! Da's heel mooi! Nou alleen nog maar een zwemmend zaadje nodig dus...komt vast wel goed!

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Tot nu toe ziet het er bij mee ok uit. Maar waarom zeg je dat korte lf geen probleem is? Waar kan je dat uit opmaken ( klinkt namelijk heel goed in de oren!)
    Hij zei dat BMslijm in orde was dus dat was wel een opluchting .... Volgende week progesterone test, hoop dat goed tergkomt.

12. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja ik smeer nu na het douche Zwitsal mama buik- en borstencreme.
    Hopelijk scheelt het :D

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @julita: omdat je bmslijm na de eisprong goed is. Goed genoeg om in te nestelen. En eenmaal ingenesteld ga je niet meer uit van een lf. Vandaar dus...een innesteling kan al met 5 dagen. Met jouw lf van 7 á 8 hoeft dat dan toch niet zo'n probleem te zijn dan lijkt me? Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk is het kort, maar het lijkt mij dat goed bmslijmvlies na je ei toch een goed teken is.

14. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: ja, hoop ook echt dat die zwemmertjes gewoon goed zijn.
    En misschien is het inderdaad de samenleving... of het was gewoon een tijdelijke mindere kwaliteit en volgende week zijn ze weer super snel!
    Wel fijn om te horen dat je ei goed was en je slijmvlies goed!
    Spannend voor volgende week. Hoop dat jullie lekker veel afleiding hebben de komende dagen!
    Ik heb weleens gelezen dat Zink goed is voor de aanmaak van het zaad. (als een man veel zaadlozingen heeft dan raakt de zink voorraad snel uitgeput geloof ik en dan leidt dat tot mindere kwaliteit. Ik voer mijn mannetje dus regelmatig calsium magnesum zink pillen... Ook goed voor z'n bloeddruk en hart (heeft hoge bloeddruk...)
    Misschien is het wat.

Maar wel fijn dat je acupunturist (?) zo goed meedenkt enzo. Echt heel fijn!
    Hopelijk kan hij ook iets voor je mannetje doen mocht dat nodig zijn. Van de week was iemand hier die schreef dat het binnen een paar sessies had geholpen!

@ Daantje: ja, jij hebt echt een super mooi buikje! Lekker trotst op zijn inderdaad! En hopelijk zakt die misselijkheid wel wat de komende tijd!

@ Beastie: hoe is het meissie? Ben je nog een beetje onder de levenden ;)?

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    volgens mij heeft beastie nou wel kennis gemaakt met het 'in volle verwachting'-zijn! Ja, je wilt het zoooo graag en als het dan zover is, valt het een beetje tegen! Ik heb bij mijn tweede zwangerschap heeeeeeeeel vaak tegen mijn buik gezegd: je kunt maar beter een jongetje zijn, want ik weet niet of ik nog zo'n zwangerschap aan kan! hihi...en het was dus een jongetje...en toch wil ik nog een keer!Wist wel dat ik gek was....(ik hoop dus vurig op een zwangerschap als van mijn eerste, want toen had ik alleen maar heel veel rugpijn en lekker verder niks! ;) )

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zoooo daar ben ik weer eventjes ;)

:idea: Julita...pfff wat een nieuws hebben jullie te verwerken. Hoop nogsteeds dat de zwemstaking iets tijdelijks is...maar ook daarmee kan je goed geholpen worden hoor. We fijn dat niet al het nieuws negatief is...lekker zacht bmslijm laagje voor innesteling kan je dus wel maken :D

:idea: Daantje..mooie buik! :D

:idea: go4baby...tja waarom zo vroeg op pad? Helaas werk ik buiten de deur...en we beginnen om 8.00 :confused: uur!
    Heb op me werk een kopje thee gedronken en die viel ook niet lekker dus heb ik me ziekgemeld en in gestaagde draf naar huis gefiets. Net wat uurtjes geslapen....maar ze hebben project vragen op me werk...bellen ze me wakker :evil: grrrr
    Nu gaat het wel...droge crackers blijven ook binnen en daar ben ik al blij mee :(

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    pfff :rolleyes: nou! Ik was er altijd vannuit gegaan dat ik niet misselijk zou worden.. Mijn moeder was mooit misselijk tijdens haar zwangerschappen en me zus ook niet. En verder ben ik bijna nooit misselijk behalve met drank in het spel :oops: Dus dit is even een tegenvallertje :rolleyes:

Stond vanmorgen een vent van 2 meter in de badkamer een dansje te maken dat ie zo blij is dat ik zwanger ben.... :D

nou ik ga even wat warms aandoen! ;)

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    yeah! Ok , daar ben ik dan superblij mee, me bmslijmvlies!
    Ik heb ook natuurlijk de stiekeme hoop om gewoon keihrad zwnager te worden deze maand!
    Mannetje wil vast naar acupuncturist! Ik heb er ook veel goeie dingen over gehoord kwa zaad verbetering enzo. Eerst even het resultaat woensdag afwactne. Ik heb het heel druk op het moment dus de tijd vliegt daar maak ik me geen zorgen om.
    @ Beastie naar voor je meid dat je zo misselijk bent...

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @beastie: ik hoop van harte dat je je gauw weer iets beter gaat voelen! Wel blijven drinken he! Gewoon steeds kleine slokjes als je het anders niet binnen houdt. Een nichtje van mij heeft vorig jaar tot aan de 5e maand steeds in het ziekenhuis gelegen met uitdrogingsverschijnselen. Maar zij had ook een of andere ziekte (kweet niet meer hoe het heet, waardoor je maar blijft overgeven tijdens je zwangerschap). En dat ga jij niet doen hoor! kalm aan doen en regelmatig slokjes drinken en idd crackers eten. Sterkte!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    dat ga ik idd ook niet doen...veel zuipen en anders kleine beetjes..suffe crackers kauwen en veel slapen ;)

Deel Deze Pagina