ja hoor, spuit 11 hier... Zit net Beastie te pb-en of het wel gaat allemaal... is ze gewoon hier... even lezen..
Nee dat overgeven doe ik gewoon op de fiets hehehehehe... dat dansje was toen ik net onder de douche vandaan kwam en me niet zo lekker voelde... 8)
meiden, ik ga ervandoor! Jammer he? straks komt m'n mannetje thuis en vanavond is het weer spelletjesavond met z'n beste vriend. Ik kom vandaag dus niet meer achter de compi ben ik bang! Tot morgen! (Helpen jullie me hopen op een tempstijging?) Liefs Tezzz
@ Beastie: om 08.00 uur beginnen... Jij is een bikkel van de hoogste orde! Petjes af in viervoud! Maar wel goed dat je je lekker ziek gemeld hebt! Lekker warme dingen aan, kopjes slappe thee en crackers onder handbereik en chatten maar...
@beastie, ik zie het helemaal voor me die man van jou die een dansje in de badkamer aan het doen is! Heel amusant! Dat zie ik die van mij ook nog wel doen als de tijd komt!
kreeg net een berichtje van een oude vriendin van me dat ze net bevallen is van haar eerste...had 'r zo lang niet gesproken, dat ik niet eens wist dat ze zwanger was! De laatste keer dat ik haar man zag, was in maart! Toen heb ik nog gevraagd hoe het met ze was (en of die kids nou nog eens kwamen!). Toen was ze dus waarschijnlijk al net zwanger! Ik vind het heeeeeel leuk voor ze, maar schaam me dus nou wel even heeeel diep dat ik zo lang niks van me heb laten horen he! moest ik ff kwijt... tot morgen!
Hoi Smepmaatjes, Ik kan deze maand weer stevig aan de smep. Zoals je mijn banner ziet. Had veel last van menstruatie pijn erg vervelend zeker als je voor de klas staat. Gelijk maar 3 pijnstillertjes genomen. Nu gaat het wel weer. Oranje bruine gedoe in mijn onderbroek was dus niet goed nee. Yvet: sterkte met het verwerken van je nicht. Heel vreselijk! Tezz: Wel raar ja van die spotting. Kan het geen vroege innesteling zijn. Leek mij wel een goede oplossing voor het probleem, maar misschien is het dat niet. Smep ze in elk geval! Beasty: Sterkte hoor! Ik hoop dat je man nog 8 maanden door mag gaan met dansen en daarna nog en nog. Wat leuk! Julita: Succes met je volgende onderzoek! van progesteron. Lijkt mij spannend. Fijn dat je baarmoederslijmvlies er goed uitzag! Hoop dat het met accupuncturist ook snel goed komt met de zwemmers van je man. Moeilijk voor hem. Mijn vriend en ik hadden eens een kwakje van hem zelf onder de microscope gelegd en het leek zich best te verplaatsen. Het zag er grappig uit. (het zegt natuurlijk niets, wij zijn geen deskundige).Ik hoop dat jij zoiets ook snel te zien krijgt. Mijn vriend was er zeer contend mee. Ik kan me dus goed voorstellen dat als het er anders uit had gezien hij niet zo blij was en onzeker zou worden. Ik werd wel een beetje onzeker, dacht ineens misschien is er iets mis met mij maar er is nog zoveel tijd. Dus gewoon weer ouderweds wachten en smeppen met die body's. Iedereen succes trouwens met SMEP that body, Groetjes, liefs Elba
Ja I know. Maar met dat temperaturen helpt het wel tegen de drang om eerder te testen vind ik. En zodra 'ie echt gaat zakken, weet ik al helemaal dat ik niet hoef te testen. Maar nogmaals, ik heb niet veel hoop, omdat ik gewoon niets vreemds voel.
\ Echt waar dat zegt niets...ik had alleen wat gerommel van darmen en steekjes. Me borsten begonnen pas dagen na me nod zeer te doen...je weer maar nooit een ooievaar kan in klein hoekje zitten
Cynthia, die ooievaar klopt gewoon keihard aan de deur straks. Let maar op! Beastie, wat vervelend dat je je zo bereord voelt! Toen ik me zo voelde wilde ik het liefst niet meer zwanger zijn. Stom he? Dat je dat soort dingen allemaal vergeet. Maar goed ook trouwens. Elba, als het beweegt is het goed toch. Als ze allemaal stil zouden liggen weet je wel dat er iets aan de hand is. Meid, smepse deze maand! Julita, moeilijk he voor een man. Die van mij zou niet eens een onderzoek willen laten doen want: "met mijn zwemmers is niks mis". Je kent t wel, macho gedrag. Hopelijk ziet je man het allemaal straks wel positief in. Tezzz, sommige mensen verlies je soms gewoon uit het oog hoezeer het je ook spijt. Snap wel dat het een raar nieuwtje voor je geweest moet zijn. Meiden, wanneer zal ik er een test tegenaan gooien? Pas op 4 december of zal ik het eerder doen? Ik heb niet meer getest na mijn positieve test (dat was op een maandag) en een donderdag zag hij er wel weer negatief uit. Wanneer zal mijn ei dan geweest zijn. Dinsdag of woensdag. Wanneer kan ik dan testen? Sorry sorry sorry voor mijn domme vragen hoor.
hey waar kan ik die uitleg vinden van smeppen, want ik kan september niet vinden,haha en engels kan ik niet zo goed. groetjes wilma
Wilmatjuh, houdt in dat je (uitgaande van een cyclus van 28 dagen) vanaf dag 8 om de dag klust en vanaf dag 10 begint met ovulatietesten. Vanaf de dag van je positieve ovu-test 3 dagen achter elkaar "smeppen", dan 1 dag rust en dan nog 1x om de boel op te schudden. Als je cyclus langer/korter is kan je daar je 'programma' wat op aanpassen
@ Klavertje 44: Domme vragen bestaan niet hoor! Ongeveer 15 dagen na je positieve ovu test kun je testen. Dus inderdaad volgende week dinsdag of woensdag! Duimerdeduim voor roze! @Wilma: op de eerste pagina van het SMEP topic staat het uitgelegd en anders een paar pagina's verder in het engels! Succes!
Goeiemiddag allemaal! Beastie, wat rot dat je je zo beroerd voelt... hoop dat dat niet tot week 12 gaat duren! Go4baby, nog geen gerommel bij jou? (heeft dat "blijven plakken" van Beastie wel heel serieus genomen ) Cynthia, spannend... duimen draaien hier voor je. Julita, fijn dat er zo snel actie wordt ondernomen! Hoop dat ze je ook snel kunnen helpen en jullie zwanger 2008 ingaan ! Daantje, mooi buikje al! Weet iedereen het inmiddels al, of moet je 'm nog verstoppen ? Elba, dikke knuffel... niet leuk, weer een nieuwe ronde in moeten gaan Alle anderen die ik nu vergeet en het goed kunnen gebruiken; dikke knuffel! Hier gisteren braaf begonnen met tempen (met 2 thermometers; oor geeft standaard 0.1 hoger aan dan die van onderen, dus hou het vanaf nu maar bij de oorthermometer ). Wel grappig, mijn mannetje is er ineens helemaal bij betrokken, vraagt elke ochtend of ik niet vergeet gelijk te tempen . Tot nu toe al 2x 36.5.... saai zo voor je ei....