Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    @Tezzz en Cynthia B, ik hou het vol, omdat ik zeker weet dat het toch niets is. Zal wel een indrooglijntje zijn geweest. Ik kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben.

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    weet je niet wanneer je eisprong was dan Tigger?
    Ik hoop dat je gewoon lekker zwanger bent!

3. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    En het feit dat je al 5 (!) dagen overtijd bent dan?

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Julita: [​IMG]
    Balen dat je mannetje zo in een dip zit... ik hoop heel hard voor jullie dat woensdag zijn zaaduitslag wel goed is!

Tigger, wat knap dat je dat volhoudt ;)! Nou nog een duidelijke 2e streep zaterdag... die komt er vast!

Tezzz, balen dat het nog niet je ei was... misschien idd een idee met ovu-testen te gaan werken?

Ik vind het tempen maar saai; al 3 dagen 36.5 ;)... ben benieuwd naar volgende week, dan zal ik toch veranderingen moeten gaan zien zo rond dag 10/12...

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tigger, ik zie bij jou ook twee pendels op december staan...;)

Ik vroeg me trouwens nog af he: als iemand die pendelt, een verzoek krijgt om voor iemand te pendelen, ze doet dat en er komt uit dat diegene nooit kinderen zal krijgen, wat doet ze dan? Zegt ze dat of laat ze gewoon niets horen?

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha...ja, tempen kan saai zijn. Bij mij is het al vijf dagen hetzelfde, maar ik vind het elke dag weer spannend. Als het nog vijf dagen hetzelfde blijft, ben ik heel gelukkig!

En ben ook helemaal in een goed humeur omdat ik een kilo was afgevallen zonder moeite!

7. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn eisprong heb ik niet kunnen vinden deze maand, maar heb ook niet consequent getest, dus kan heel goed zijn dat ik hem misgelopen ben. De gyn gaf aan dat ik hem wel gehad had, maar hij kon niet zien wanneer.
    Mijn NOD is dus ook met een korreltje zout te nemen.

Ik hoop natuurlijk wel op een duidelijker test zaterdag, maar verwacht er niets van (een vorm van zelfbescherming denk ik)

8. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hoe lang ben je al bezig dan?

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @CynthiaB, over dat pendelen, ik vraag me dat dus ook af... Ik zou het niet weten.

10. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    In maart ben ik gestopt met de pil, dus we zijn nu 8 maanden bezig

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hee, ik ook! Begint nu irritant te worden he?

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb al een paar weken geleden aan 3 mensen mailtjes gestuurd met de vraag of ze willen pendelen, maar ik heb niets teruggekregen. Vandaar...

13. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Begint zeker irritant te worden, goede vrienden van ons zijn in de 2e maand na de pil zwanger geworden. Ook al gun ik het ze wel, toch steekt het een beetje.

Over die pendels, ik vraag het me ook af. Maar ik weet ook dat het wel ff kan duren voordat je antwoord krijgt.

14. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ja CynthiaB dat had ik dus ook.. blijkbaar hebben de pendelaars erg druk.. we zijn waarschijnlijk niet de enige die vragen of iemand voor ons kan pendelen ;)

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Bij mij kwam de vorige pendel niet uit helaas dus ik durf het niet meer te vragen. Ik wel wel dat je het niet al te serieus moet nemen, maar stiekem hoopte ik toen dat het klopte.

En tja het duurt inderdaad allemaal lang. Wij zijn nu bijna 11 maanden bezig en aan de ene kant vloog de tijd voorbij maar aan de andere kant had de naieve ik gedacht dat het dan toch wel raak zou zijn. Wij gaan als het nu niet lukt ook even naar de HA, toch wel fijn om even het e.e.a. te bespreken.

16. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Mijn temp lijn is nu ook saai. De vorige keren ging mijn temp voor mijn ei nog flink heen en weer, nu zit hij de laatste 4 dagen altijd op 35,9 met een uitschieter naar 36,1. Ik temp nu ook pas na mijn ongi want anders duurt het zo lang. De volgende keer denk ik dat ik pas begin met temoen net voor mijn ei. Maar dat lijkt nog zoooooo ver weg.

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik kan me inderdaad wel voorstellen dat het lang duurt, als je maar met een handjevol pendelaars bent en zoveel verzoeken krijgt.

Maar niettemin vraag ik me toch af of ze ooit wel eens mensen pendelen waarbij ze doorkrijgen dat het niet gaat lukken.

Tigger, praat me er niet van: mijn vriendin en allebei m'n schoonzussen zijn al zwanger voor mij....

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik weet nog dat ik in Feb. met een vriendin ( ongeveer ook meteen de enige die weet dat we het proberen) aan tafel zat en dat we toen allebei niet dronken want we zouden mss wel zwanger kunnen zijn.
    Zij was het dus wel , heeft nu baby en ik was het niet....Maar dit soort verhalen hebben we niks aan natuurlijk! We moeten er in blijven geloven meiden!

19. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik heb me druk zitten maken over of ik wel in mijn jurk zou passen (april), twijfel of ik dit jaar wel een eindexamen klas moest nemen ivm zwangerschapsverlof (gaat nu zeker geen probleem meer worden), of we wel een wintersport moesten boeken voor december (in sept)...
    Denk steeds minder aan dat soort dingen, ben alleen nog maar heel hard aan het hopen dát het een keer "slecht" uit gaat komen dat ik zwanger ben ;)

20. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Ooit gaat het voor ons allemaal lukken, of het nu met kunst- en vliegwerk moet of niet!

Deel Deze Pagina