@miepie, in het begin dacht ik dat ook. Kunnen we wel naar Disneyland, kan ik wel gaan skieen in februarie (waar zitten de puntjes op de e?), kunnen we wel carnaval vieren, of zitten we dan net met een kleintje. Nu heb ik dat niet meer, doe gewoon mijn dingetjes en hoop ook dat het ooit 'slecht' uitkomt
@miepie, dat soort gedachten klinken mij ook al te bekend in de oren. In het begin hebben we zo moeilijk zitten rekenen de hele tijd of ik dan wel zwanger kon reizen en verhuizen etc. Toen heb ik heel lang geen broeken meer gekocht want ik dacht dat ik daar toch vast niet meer in kon! Nou ja, nu zou ik blij zijn als ik een broek voor niks had gekocht!
De jongen die naast me zit drinkt altijd zo'n multivitamine/ACE sapje. Dit vind ik normaal ook altijd al stinken, maar ik word er nu gewoon onpasselijk van.
Tsja Tigger.. ik hoop dat je pendelaarsters het bij het goede eind hebben! Ik duim voor je.. Ik wil oooooook! *zucht*
in vergelijking met mijn langste cyclus niet, die was 60 dagen, maar waarschijnlijk heb ik toen een heel erg late eisprong gehad. Afgelopen vrijdag ben ik bij de gyn geweest en hij heeft toen bij de echo gezien dat ik deze cyclus al wel een eispron heb gehad, maar hij kon niet zien wanneer. Ik heb nu 28 dagen aangehouden, wat het gemiddelde is van mijn rondes (uitgezonderd die hele lange).
@julita Mijn ei heb ik helaas gemist deze maand.. heb het heel goed bijgehouden.. elke keer werd het van een licht streepje naar iets donkerder, maar nooit helemaal rozer.. dus ik baal echt als een stekker.. ben nu aan het bedenken dat ik op een ander tijdstip moet gaan testen.. deed het nu rond 18.00 'savonds.. want dan kon ik mijn peace langer dan 4 uur inhouden.. hahah moet het PC-ding nog aansluiten waar hij is wel weer terug.. allemaal kabeldingen doen enzo.. haha. En wat betreft mijn blote poezels.. ik ben op het azen (?) op een nieuwe! Ik zal zo ff een fotootje plaatsen in mijn album van het kereltje.. hijs echt ZO cute! Hoe staat het met jouw Japans? En heb jij wel je ei gevonden deze maand? (ben nu ff lunzen met oma, ben er over een uurtje weer!)
Hahaha, ik herken dat wel dat je van te voren rekening met dingen houdt. Ik had dat ook met de skivakantie begin dit jaar. Daarnaast ben ik zelfstandige en kreeg op een gegeven moment de mogelijkheid om vlakbij huis bij een opdrachtgever te werken. Het werk was niet superuitdagend, maar het leek me wel erg gemakkelijk om als ik zwanger zou zijn dicht bij huis te wonen. Ik werk daar nog steeds (tot juni) en ben nu zelfs verder weg verhuisd ha ha. Het werk is trouwens nog wel erg leuk.
Hoi Damens van de smep, Ik ben heel erg verkouden. Vraag me af of ik morgen wel ga les geven. @Leentje, fijn dat je werk bij huis hebt. Vind ik ook altijd het fijnst. @miepie, succes met tempen! Ik temp hier en daar een beetje. Mijn mannetje vindt alleen dat ik me er veel te druk mee maak en heeft het liever niet. Maar als ik ongesteld moet worden en m'n temp is laag dan weet ik dat van te voren dat vind ik fijn. @klavertje 44, bedankt voor je medeleven. Even heel iets anders. Dat smeppen he dat is best een strak ritme qua sexxen dan he. Hoe houden jullie het een beetje leuk in bed? Leuke lingerie, leuke muziek, mooi vlinders geschoren schaamhaar, een wijntje(maar is weer niet goed voor zaad), een beetje humor. Heeft iemand meer leuke tips of suggesties? Misschien wel eens een verfrissend onderwerp. Groetjes liefs Elba
beetje lingerie en vooral uitdagen, dat werkt bij mijn Lief als een tierelier. En als we echt geen zin hebben, doen we het ook gewoon niet. Het moet wel leuk blijven
Thnx Tigger84 & Julita! Heb heerlijk gegeten en Omaatje is ook weer blij Ja tis echt een poepie he? Vooral als ze klein zijn, zien ze er aandoenlijk uit. Want de proporties zijn dan nog niet helemaal zoals het hoort. hele grote oren, klein lijf en bolle buik *want ze eten verschrikkelijk veel* hahah...
Elba, dat is nu een leuk onderwerp, daar ben ik ook wel benieuwd naar. De laatste keer heb ik een verwen-mezelf middag gedaan toen de ovutest pos was. Nieuw setje gekocht en een lekker geurtje. Maar ja, dat kun je ook niet elke dag doen. En een wijntje werkt ook altijd wel haha, alleen is alcohol ook niet al te best. Wat ik ooit wel eens doen is dat ik hem gewoon ineens bespring haha. Dus niet afwachten totdat we in bed liggen maar net van te voren. Maar ook zoiets kan niet elke dag. ik ben benieuwd wat jullie voor ideeen hebben.
Ben net terug van de gyneacoloog, mag vanaf volgende cyclus beginnen met clomid 50 mg, dag 3 bloed afname, dag 12 op oudjaar een echo want rond 1-2 januari word eisprong verwacht dan. wat ze erna gaan doen weet ik niet, maar we krijgen hulp. Ben blij dat we een lichtpuntje hebben