Mijn test bleef vanochtend maagdelijk wit, dus het lijntje wat we vorige week gezien hebben, zal wel een indrooglijntje zijn geweest. 7/12 moet ik bellen voor de uitslag van Lief's zwemmertjes en ga dan ook vragen om ongi opwekkers. Omdat ik bloed moet prikken op 2e of 3e cd en ik wil niet dat het nog zo lang gaat duren allemaal. Ik heb mijn banner ook maar even aangepast.
Goedenmorgen..kan nog net Pffff gisteren morgen ging het prima maar gister avond overgeven...ontlasting zo dun als water...denk echt dat ik een buik griep erbij heb. K*T!! (ben nu 3 kilo lichter...dan 4 weken geleden maar heb de laaste 3 dagen ook nix gegeten op suffe crackers na dan....heb nergens trek in...met drinken doe ik me best maar thee is echt niet lekker meer ) Poema...als je op de Smep lijst wilt moet je even je NOD doorgeven...komt het allemaal goed. Tigger.....SCHIPS! nou hopen dat de idd niet vreselijk lang wegblijven... Nou ga weer druk aan de sinterklaas...morgen vieren we het bij me schoon ouders en nog geen rijm en suprise komt uit me handen....niet handig om nu ziek te zijn 8)
goeie middag! Zo. Ik heb mannetje en kids op voetbalexcursie gestuurd, dus heb ik de rest van de middag om de boel eens flink op te ruimen. Vanavond lekker sinterklaas vieren vast bij mijn schoonouders, dus moeten we wel plek hebben voor alle cadeautjes natuurlijk! Mijn temp was vanmorgen 36.8, dus ik denk dat m'n ei nu echt is geweest. Ff wil er nog niet aan, maar dat komt vast wel goed. Dus nou maar weer afwachten he... moet ook nog ff een briefje maken van piet voor ons waar de cadeautjes te vinden zijn...ga ik lekker rijmen! 'hou elkaar maar heel goed vast, de cadeautjes liggen in de kelderkast'....nou nog iets ervoor en dan ben ik klaar. H.Finkers: 'Rijmen is zo moeilijk niet, op alles rijmt wel iets. Behalve dan op waterfiets, op waterfiets rijmt niets!' @beastie: klinkt wel als een stevig griepje ja..Da's knap kl*te! Hoop dat je je snel weer beter voelt! @poema: welkom hier! Ik hoop dat het smeppen snel succes voor je heeft! @Tigger: owwwwwwwww da's heus niet leuk! Hopen maar dat die duivels dan snel komen, dan kun je weer goed aan de slag! Sterkte! Tot gauw! Liefs Tezzz..
@ Tigger: he, balen! Nu inderdaad maar snel die duivels en dan gauw weer aan de SMEP! @ Beastie: echt wonderlijk dat je smaak en trek zo verandert is! Maar wel een beetje goede voedingsstoffen proberen binnen te krijgen hoor! @ Tezz: lekker rijmen jij! Wij gaan straks ook de schoen zetten en daar zitten morgen dan gezellig pakjes bij... Heb ik net nog stiekem gekocht voor de mannen. Die kleine gaat mroegn natuurlijk weer weg en dacht; toch nog even Sinterklazen hier
Goedemorgen meiden...hoop dat jullie een beetje van je weekend genieten.. @tigger.balen meis...knuffie voor jullie....en vet hopen dat de uitslag van de zwemmers toch fantastisch zijn ! @beastie...hoop dat je snel opknapt meis...het heerst momenteel onwijs heb ik begrepen..en normaal slaat het ons ook niet over dus we wachten rustig af....net wat we nodig hebben ... @go4baby...het i dat we hier alleen maar KPN kunnen krijgen qua internet enzo..anders was ik allang overgestapt..wat een provider!.....leef met je mee meis... @yvette...jeetj meis ..petje af hoor ..smeppen in het gips..is dat niet pijnlijk?...klinkt pijnlijk hahahah voor de rest die ik vergeten ben...rustig aan..duimpjes draaien overuren hier...hoop dat het gauw raak is ! Voor die gene met de rode monsters op bezoek....balen...gewoon wegjagen ! Vandaag doen we hier weinig... hebben gisterenavond sinterklaas bij mijn schoonfamilie gevierd..de jongens en beebje zijn onwijs verwend ..dus die horen we vandaag niet...nouja....horen..Marvin heeft een piano gehad..met microfoon....zucht.....heb nu Wibi Sourjadi boven ziten geloof ik...zo jammerrrrrrrrrrrr (ga zo eerst kijken of er ook een volumeknop op zit....) Nou meiden..tot later...!
Goeiemoggel! Gezellige sinterklaasavondjes gehad? Wij moeten nog een weekje wachten, maar gisteren wel gezellig even bij mijn ouders langs geweest om met hun puppy te knuffelen Tigger, balen zeg ! Had goede hoop voor je... dikke knuffel! Beastie, hihi, 't is wat hè, zwanger zijn Hoop voor je dat je snel weer wat meer aankan dan crackertjes. Diaantje; volume-knop kunnen vinden? Go4baby, hele dikke knuffel (zomaar even )
hmmmm...niet zo lekker. We zijn er net achter gekomen dat de broer van mijn (en zijn vrouw) het al heel lang aan het proberen zijn. Ik dacht het al want ze zijn al 7 jaar getrouwd en lopen tegen de 35 aan. Hij vertelde dat hij een vrij serieus probleem had gehad met zijn zwemmers en dat ie een daarvoor was behandeld (geen details gegeven) maar dat het nog steeds niet ging. Ik geloof dat ze nu met ivf bezig zijn.... best heftig allemaal. Mijn man is dus nu helemaal de put ingevallen... Het ziet er niet zo goed uit. Maar, ik vind dat we optimitstisch moeten blijven tot en met woensdag, toch? Hoe is het met jou? Tempen nog steeds saai?
Poeh, wat naar voor je broer en vrouw... kan me voorstellen dat je mannetje van zulk nieuws even helemaal in de put zakt! Geef 'm maar een dikke knuffel van mij en idd eerst woensdag maar eens afwachten! En al is het niet heel goed, dan kan het nog iets heel kleins zijn (mijn schoonouders waren al 4 jaar bezig en toen bleek dat hij een spatadertje in zijn balzak had die dwars zat... kleine ingreep en ze waren 2 maanden erna zwanger. Uiteindelijk 3 kinderen die elke keer maar 13 maanden schelen!) Tempen is saai, ja. Moet wel even wennen aan in het weekend ook om 6 uur even wakker worden (gisteren schrok ik om 7 uur wakker, had de wekker uitgezet ). Temp doet niet veel; eerste 3 dagen 36.5, eergister en vandaag 36.2 (gisteren geeft ie een open rondje omdat het later was; 36.4). Schiet al wel weer op; vandaag beginnen we weer met smeppen, overmorgen met ovu-tests... We hebben wel besloten tot maart niet naar de ha te gaan, dan zijn we een jaar (en iets van 15 rondes) bezig...
Beste Smeppers! Ik heb een vraagje. Ben deze maand voor de eerste keer aan de Smep; dag 19 pos. test. Geklust op: 18, 19 (pos. test), 20 en 21 (vanavond). Nu moet er volgens de methode ook nog op dag 23 geklust worden? Waarom is dit? Het lijkt me logscher om vier dagen te klussen dan drie dagen, dan 1 overslaan en dan nog een dag? Wie kan me dat vertellen? Alvast bedankt! Oh ja nog een vraagje, bij een positieve test heb je binnen 48 uur je eisprong, ik heb nu na 48 uur nog steeds krampjes enzo in mijn lies, kan dit betekenen dat mijn eisprong nog moet komen of zijn dit na-steken?
Jikke, ik denk dat het nasteken zijn, heb ik ook wel eens... Die laatste x weten wij eigenlijk ook niet precies, we houden het er maar op dat het is om de boel nog een beetje op te schudden Wil je er ook bij op de SMEP-lijst? Zo ja, kan je even laten weten wanneer je NOD is en hoeveelste ronde het voor je is?
Hoi Miepie! Bedankt voor je snelle antwoord! Ik lees altijd met jullie mee, dus zet mij er maar bij! Het is voor mij ronde 5, en mijn NOD is 15 dec. Zal mijn banner eens aanpassen, want die klopt volgens mij niet helemaal...
Hee dames! @ Diaantje: had Sint niet even, aangegeven, wat ie van plan was? Lekker dan zo'n muzikaal ka-d-o, hopelijk een geluidsknop op de pia-n-o... (nou dat komt al in de buurt niet?) Liefs van luie piet! @ Miepie: Ohhh wat lief zo'n puppie? Echt wel leuker dan een guppie! Wat voor merk of ras? Doet al al een zindelijke plas? Jij volgende week veel plezier Met de Sint, kado's en veel vertier! @ Julita: Speciaal helemaal naar het Oosten even een knuffel om te troosten! Maar we gaan voor positief, want Julita is hartstikke lief! Hier dus ook al aardig in de sferen, vandaag niet werken en niet leren. Vanochtend dikke pret met cadeautjes in/naast/onder de schoen! Dacht gister: toch nog maar even doen. Kleine man helemaal blij Nu heb ik een ochtendje vrij Lig nu lekker op de bank, mannen zijn weg (hebben zij even pech) geniet ik van al die kikkers en muizen, er liggen nu alleen maar lege papiertjes in de huizen... Lekker lezen in Harry Potter deel vijf, alle rust voor dit luie wijf! Fijne zondag allemaal! lekker rustig zonder kabaal. Ook voor alle andere een fijne dag! Dat er maar weer roze komen mag! liefs
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Annabuik, ronde 12 - NOD 23 nov Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 32 SMEP - kandidaten 22 Ongi.... 7 Zwanger.... 1 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 21,88% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Peppep, ronde 96 - NOD 2 dec 3. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 4. Barbeestenboel, ronde7 - NOD 6 dec 5. Julita, ronde 10 - NOD 7 dec 6. CynthiaB, ronde 6 - NOD 8 dec 7. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 8. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 9. Jikke27, ronde 5 - NOD 15 dec 10. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 11. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 12. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 13. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 14. Zico, ronde 16 - NOD 20 dec 15. Miepie80, ronde 11 - NOD 20 dec 16. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 17. Roos80, ronde 11 - NOD 23 dec 17 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** Jikke, welkom! Je staat er bij Heb de lijst maar even aangepast naar december...Peppep, Klavertje, al nieuws? Zag dat Lauwtje alweer op dag 6 zit... dikke knuffel!
Middag dames 8) Zo de suprises en kado's zijn richting me schoonouders straks gaan we ook.. Heb er zin in...voel me wel wat beter..maar moet geen raare dingen eten of drinken diaantjr...wat heb je liever een Wibi of een Jan Vain Miepie..wat ben je weet lekker bezig. Tempen is in het begin uber saai...maar na je ei komt de aktie! Go4baby...lui wijf? je bent juist super crea zulke rijmen red ik nie hoor! Julita...dikke knuff meid. Zal zeker even slikken zijn voor jullie..maar idd positief denken is ook goed middel. nou tot morgen denk ik dan...zwaai zwaai!
Beastie, veel plezier! Go4baby, als jij in rijm gaat schrijven kan ik natuurlijk niet achterblijven. Ik hoop dat je van het bankhangen lekker geniet Hele dikke knuffel van een nog niet zo lekker rijmende Piet
goeie middag! Wat is het rustig hier? (Het lijkt wel sinterklaas!) Nou, hier zijn de kids ook volop aan het spelen met alles wat ze gekregen hebben. Vooral de piratenschatkist en de kassa met alles erop en eraan zijn favouriet! Ik heb heeeel veeeel zin om mijn nieuwe gourmetstel uit te proberen, maar dat wordt waarschijnlijk pas volgend weekend... mannetje eet steeds in de winkel, of we zijn weg... Mannetje is vast van plan vanavond om 9.30 uur als íe eindelijk thuis is zijn nieuwe keukenmachine uit te proberen. Sapjes en sausjes persen...hij heeft er zin in! (benieuwd of ie vanavond dan nog wel tijd heeft om er een ander soort sapje uit te krijgen ) @ Julita: da's geen leuk nieuws. Wat rottig voor je zwager en schoonzus zeg. En idd...maakt je nog benieuwder naar het resultaat as woensdag natuurlijk. Ik hoop dat alles bij jullie goed is! @beastie, ik hoop dat de speculaasgeur je niet opnieuw tot overgeven brengt vanmiddag! bleuh.... @miepie: wat fijn om een nieuwe lijst te zien! Goed gedaan hoor! Ja, tempen kan heel saai zijn. Nou moeten ik zeggen dat met die verschillende temperaturen van mij het wel spannend blijft hoor! (Vanmorgen weer 36.7 waar het gister eindelijk 36.8 was...ff kan nog steeds geen ei bepalen) IK heb bij peppep iets gelezen over dat ze vleesbomen zou hebben of zo. Van klavertje weet ik het zo niet... @go4baby: oh wat is het fijn, om in mijn rijmelarij niet alleen te zijn. Ik hoop dat je je Harry potter-boek lekker rustig kan lezen in de hoek van je bank. En nog mijn dank voor je mooie gedichtjes. Van mij krijg je een heleboel gezichtjes! Liefs van Tezzz
Oja! JIkke welkom hier en veel smepplezier! en diaantje (niet te vergeten!) het volume nog lager gekregen?