grappig genoeg omdat ik niet in NL woon ken ik het concept MMM niet goed, dus ik kijk er niet zo tegenop. Ik heb gewoon zoiets van: Ok , het lukt niet even kijken wat er aan de hand is. En het ging vrij snel allemaal, mijn acupuncturist vond dat ik een SL test zou moeten doen, en dat kon alleen in zo'n fertiliteit's kliniek, en toen ging alles een beetje vanzelf. Ik weet gewoon welken tests mij te wachten staan ( de eerst e zijn vrij standaard voor iedereen) en die ga ik nu een voor een af. Stap voor stap. Je mag me met alle liefde pb tje sturen en dan kan ik je mss verder helpen!
Zo. Ik ben er weer. Heb ik nog maar net julita gemist! @leentje: mijn temp schommelt wel een beetje, maar is eigenlijk nu al een dag of 15 rond de 36.7. Aleen heb ik een paar uitschieters naar beneden gehad. Na m'n eerste tempdaling kreeg ik savonds die spotting. Na de tweede tempdaling was m'n spotting weer weg. En nou is m'n temp vanmorgen dus weer gedaald en waarachtig: ik verloor weer een slijmpropje met daarin een beetje bloed! Ik kijk er al niet eens meer van op... Mijn lichaam is gewoon druk bezig om die eitjes weer te laten rijpen. Heeft drie jaar moeten wachten voor het weer kon en weet gewoon niet wat het overkomt! Ik heb nou ook weer af en toe vage krampjes, maar zolang ik geen ongelovelijke pijnen begin te lijden of hevig begin te vloeien maak ik me niet druk. We zien wel. @Cynthia: ik hoopte al dat je er vandaag weer zou zijn! Klinkt goed hoor! Enne...neem maar van mij aan...krampen kun je ook zeker hebben bij zwangerschap hoor! Bij mijn eerste kwam ik er na 4 maanden uberhaupt pas achter dat het 'bandenpijn' genoemd wordt. Het voelt gewoon net zo als ongi-pijn vind ik hoor! Bij mijn tweede heb ik het ook gehad, maar toen begon het pas na nod, met een week of 7. Maar ja...die banden van mij waren natuurlijk ook al een beetje opgerekt toen. Vond het trouwens vies tegenvallen dat ik die bandenpijn net zo hard weer kreeg. Had gedacht dat dat bij de tweede wel mee zou vallen...niet dus! Ik heb bij mijn tweede trouwens ook veel meer klachten gehad dan bij m'n eerste, maar wel hoofdzakelijk pas na nod. GA JE MORGEN TESTEN? Hoe laat? Dan sta ik voor je op op tijd! oehoeh...wat wordt het weer spannend....en wat leuk dat jullie je allemaal bij mijn nod voegen! Da's lief zeg! kussies Tezzz
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Wat jammer klavertje ! Potverdikkie zeg! Stuur die duiveltjes maar gauw weer weg! Die willen we hier niet meer zien hoor! En dan krijg je mooi een roze test in het nieuwe jaar! De beste manier om 2008 mee te beginnen!
Nou...geen leuk nieuws. Ik mag verder naar de 2e Smep ronde....... En op 10 januari gaan wij naar het ziekenhuis voor onderzoeken
succes kareltje in de mmm! wij durven het nog niet zitten wel in ronde 17........ deze maand zal het niet raak zijn....vanwege veel afspraken, school, werk enz krijgen we niet veel tijd om te klussen dus ik ga zowiezo door naar ronde 18 en neiuw jaar nieuw begin met veel moed e vooral hoop
nou dames, Slecht nieuws, van m'n borsten ivm het ongeval alles afgewezen, kan naar m'n geld fluiten Maar ja, had het verwacht. Maar zij maar eens in je gelijk ge moet smeken voor centjes terug te krijgen
ja ben in m'n recht, maar ze hebben geconcludeerd dat er geen 2 prothesen kapot konden zijn. Weet je, ben die zever allemaal beu, heb binnen 4 weken een brief van hen en ik hoop dat ze het geen van m'n nek wel aanvaarden. Daar heb ik nog komende operaties van. Littekencorrecties kan ik naar fluiten of ik moet alles zelf betalen ook al ben ik in m'n recht. Er zijn geen bewijzen dat 2 prothesen kapot kunnen gaan. Kan nu nog wel een burgelijke zaak beginnen tegen de producent maar moet dan ook alles betalen. PFFFFFFFFFFFFFFFFFF ben het wat beu wou m'n prothesen laten testen ze hadden het gevraagd, maar ze vinden zelf geen labo dat mee wil werken, ivm meerdere klachten die kunnen volgen als ik in m'n gelijk wordt gezet. De wereld is niet eerlijk meer
hallo mede smeppers.... ik heb een vraagje volgens het smeppen moet je 14 dgn na je positieve ovulatietest een zwangerschap test doen. dus dat zou as woe zijn. maar meestal begint mijn menstruatie pas vrijdags as woensdag moet ik dus naar het ziekenhuis voor mijn eerste gesprek zal ik tetsen of denken jullie dat dit onzin is?
Hey meiden Dit zegt ook al genoeg Denk dat we deze maand ook maar ff gaan smeppen wie weet op welke dag het beste kan gaan smeppen? Liefs Tijgertje23
Tijgertje, hangt wat af van hoe lang je cyclus is. Bij 28 dagen begin je op dag 8 met smeppen, en vanaf dag 10 ovu-testen. Je kan dat aanpassen naar jouw cyclus (ik heb bijv. een kortere cyclus, begin dus ook eerder ) Hoeveelste ronde is het en wanneer is je NOD, dan kan je erbij op de lijst Anna26, je kan 15 dagen na je + ovutest testen, ook als je LF normaal langer is!
hey miepie Dit is me 1ste ronde smeppen en me nod is 31-12 hoop dat we goed het jaar uitgaan Liefs Tijgertje23
welkom tijgertje! Ik zie dat je met iui bezig bent? Hoeveelste ronde is het voor jou nu totaal dan? Wat een mooie datum om je nod te hebben! Kun je op 1 januari zwanger testen!
Hoi Tijgertje 23, Succes met smeppen. Tezz, succes met steeds wat bloed verlies. Ik hoop voor je dat het wat goeds inluid! Zico, wat vervelend, kan me voorstellen dat je echt boos bent. Hier dondert en bliksemd het wat, vanavond, heel ruig. Ik ga zo weer aan het werk huiswerk opgaven voor leerlingen maken. Denk wel eens dat het met de stress van mijn baan te maken heeft. Maar het is natuurlijk nog veel te vroeg om van die conclusies te trekken. Eerst maar een lekker van de decembermaand genieten met kerst enzo. Is een welkome afleiding. Wat vinden jullie kerels eigenlijk van het smep idee? Nou heel veel liefs en succes voor alle smepkampioenen, ik duim voor jullie. Groetjes Elba