Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elba

elba Fanatiek lid

29 jun 2007
    2.016
    0
    0
    lerares
    Nog een kort berichtjevan mij.
    Mijn Nod is 28 dec. Hoe zet ik mijzelf op de lijst? Of wil iemand mij op de lijst zetten? Het is ronde7 voor mij.
    Heel erg bedankt.
    Liefs Elba

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Toen ik van mijn eerste zwanger bleek te zijn zat ik net een zeeer overspannen periode. Bij mij maakte het dus niks uit! Bedankt voor het succes wensen met de spotting. Het is echt minimaal en af en toe. Hopelijk is het na m'n ei eindelijk eens afgelopen! (alhoewel bloed ná je ei zelfs nog vaker schijnt voor te komen dan ervoor :( )
    Mijn mannetje weet helemaal niet precies wat het smeppen is! Ja, sinds vorige cyclus weet hij wel dat je dan om de dag moet eigenlijk, maar hij laat het gewoon aan mij over. We smeppen dus niet geheel volgens schema... :), maar ben al blij als ik eindelijk m'n ei gevonden heb! Eigenlijk vrijen we nu op wat Ff steeds aangeeft en gewoon lekker voor de lol. Stuk ontspannender vind ik. Als je je schema trouwens echt strak wil volgen, kun je beter niets zeggen over het smeppen. Is nie so romanties! Veel mannen willen dan opeens niet meer ;(
    Succes met smeppen!

Meiden allemaal: ik ga er vandoor. Heb nog een hele stapel werk liggen. (bleuh...geen zin! :( )

Welterusten! En Cynthia morgen roze he? Jippie!

Liefs Tezzz

3. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haai Lieve meiden,

Poehhhh wat een dag was dit zeg!

Ik moet echt ff me frustratie kwijt! :evil: Kom ik thuis uit school echt super leuke dag gehad! Kijk ik thuis in me mail. Mail van het mannetje.
    Nou toen ik die begon te lezen brak me hart :cry:

Ik zal ff paar stukje hier neerzetten!

:idea: Ik zit al een paar weken nu met dat ik me niet goed voelt ontrent ons. Iets in me brengt verwarring jaloezie en wantrouwen. Ik wordt er zelf niet vrolijk van. Ik doe kort af naar jou toe en doe ongezellig.
    Ik maak me erg druk over het feit dat ik je gewoon weer zal verliezen. Je geeft elke keer aan van dat ik er mee moet stoppen want het is namelijk niet zo, ik wil het heel graag dat we bij elkaar blijven maar ik ben bang doordat je op hyves elke keer berichten bij mensen achter laat met (L)ya of iets dergelijks en dan zal dat misschien wel een vaste afsluit zin van je zijn maar ik vind persoonlijk dat je met een bepaald iemand elke keer zit te hyve en dan komt er in me boven wat er eerder is gebeurd. Er gaat dan ook in me om van spreek ze misschien wel af met andere allemaal hele rare dingen maar ik wil dat niet maar het komt naar boven. Ik heb het over die gast die ook die tikken achterlaat.
    Je zal misschien nu wel boos worden omdat ik zo denk en doet. Maar ik kan er echt niks aan doen. Je zult wel denken dat ik je controleert en dat wel is zo. Ik controleer je hyves en msn!

Met mij en me mannetje is alles uitgesproken en alles is weer koek en ei.
    Althans ja het voelt als het goed is. Maar ergens denk ik niet zo.

Ik ga gewoon niet met vriendin mee op vakantie klaar haha.
    Ik snap jullie punten wel, maar we staan al een jaar ingeschreven voor huisje maar ja het werkt allemaal niet echt mee, mensen met ene kind hebben voorrang.

Oke ik was dus best pissed! Hij controleert gewoon al me krabbels op hyves, en zit gewoon op me msn zonder het te zeggen! Kom op zeg. Ik heb niks te verbergen voor hem maar dit ging me echt te ver.

Dus ik naar hem toe gegaan. Nou oke samen gehuild, alles uitgesproken. Ff gesmept ;) Had slijm dat was niet normaal dus hopp:p

Kom ik thuis had ik weer lief mailtje.

:idea: Lieverd, Het voelde zo fijn met jouw, Ondanks dat je in het gips zit met je halve lijf voelt het zo vertrouwd. Het deed me goed om zo met je gesproken te hebben.
    Wij samen horen bij elkaar, en me geluk kan niet op om samen een huisje te hebben en een mooi kindje.
    Onze liefde krijgt binnenkort handjes/voetjes/beentjes alles!
    Onze liefde gaat bekroond worden met een mooi wondertje.

Ik hou van je, je mannetje!

Nou toen was het natuurlijk weer helemaal goedd!

Hoe was jullie dag meiden?

4. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    ben effe paar dagen niet geweest maar Yvett...is het echt wel helemaal in orde om aan zwanger willen worden te beginnen?

Jaloezie en wantrouwen zijn geen goede basis, als dat met wat woorden en een wip opgelost kan worden...dan vraag ik me af hoe diep het gezeten heeft en hoe het dan echt zit? Zo'n mailtje zegt mij genoeg...hij vertrouwt je niet...

Vraag me af of dat een goede basis is....

Als ik zo teruglees is het vast niet wat je wilt horen maar er staat mij nog iets bij van gevoelens voor een andere jongen? Sorry als ik dat verkeerd in mijn geheugen heb maar even een pas op de plaats en dingen op een rijtje zetten lijkt mij wel verstandig. Maar het is natuurlijk jouw situatie ;)

Hier nog een paar dagen tot testen, yeeaahhh en brrrrrrr.
    Vind het doodeng maar we zien wel! Zal wel gewoon ongesteld worden....dan doet het het minste pijn...

5. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    Anna26, je kan 15 dagen na je + ovutest testen, ook als je LF normaal langer is![/quote]

nou mocht de menstruatie dan nog niet begonnen zijn begin ik woensdag de dag maar met een testje

zou wat zijn dat ik tegen de gyn moet zeggen; ik zit hier nu wel maar ik denk dat ik zwanger ben!hihi
    (dromen)

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee lieve meiden!

Even een kort berichtje van mij!

Hier alles goed maar erg druk! Ga nu lekker slapen en kom morgen weer gezellig met jullie kletsen!

Liefs Wendy

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgennnn!
    Hoe is het met iedereen?
    Tijd vliegt hier om en morgenochtend gaan we de spannende uitslag van zwemmers krijgen! Een belangrijk moment!

@CynthiaB, en ? Goed nieuws?

9. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen,

@Julita, spannend hoor, ik ben benieuwd wat de uitslagen zijn.

@Cynthia, en, en, en.....ik zal eens een paar keer terug komen kijken. Spannend hoor.

@Zico, wel klote dat je er niks tegen kan doen en dat het recht niet zegeviert. Kun je nu dus niks meer ondernemen?

@Tezz, wel fijn dat jij ervaring hebt met het zwanger zijn en worden, zo kun je twijfels bij vrouwen wel eens wegnemen. Hopelijk kun je ons binnenkort weer meer vertellen over het zwanger zijn ;).

@Kareltje, balen zeg. Maar ze gaan nu dus onderzoeken doen. Ben benieuwd!

Hier zijn we gisteren gestart met de SMEP (jullie ook Miepie?). Voor de allereerste keer in ons nieuwe huis. Was wel erg leuk. Morgen start ik weer met de ovutesten (even zoeken in welke verhuisdoos ik ze gelaten heb haha), ik ben benieuwd wanneer ik mijn ei vind.

Zo, nu weer even aan het werk. Ik kom straks even snel terug voor Cynthia.

Doei!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Cynthia!!!! :D

Moge trouwens ;)

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    top of the mornin' to you Beastie! Gaat ie vandaag?

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jaaaa, mag niet klagen. Gister weer normaal gegeten dus daar ben ik wel blij mee. (ook al wil ik wel alweer een tukkie doen..)

En bij jou? Wachten op pakjes dag/avond? :( Spannend hoor.

Lekker weer daar, zonnig of wordt het daar al frisjes. :rolleyes:

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    het begint nu koud te worden. Maar het zonnetje schijnt wel vaak en minder dan 10 graden is het nog niet geweest dus ik mag niet klagen.
    Dan doe je toch lekker een tukkie? Mag wel van mij hoor!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    goeiemorgen!

wat? gaat cyntia testen vandaag? ohhhhhhhh spannend!

beastie dat eten is idd een drama......gaat bij mij nu weer iets beter, maar als ik niet oplet dan loop ik zo een halve dag met maagzuur....bah! Is de misselijkheid bij jou al iets minder geworden? Sterkte ermee meis!

julita hoe gaat het bij jou? ik zie dat jullie morgen weer de nodige tests mogen ondergaan.....succes!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hoi mielenl,
    Het gaat wel ok met mij, mijn man iets minder want hij is al de dood voor een slecht resultaat morgen. Ik weet niet of je dit had gelezen,maar we zijn er vorige week achter gekomen dat zijn broer een probleem had met zijn zwemmers en we zijn nu bang dat het genetisch is... In ieder geval weten we dus morgen meer.
    Ik verbaas mijzelf want ik ben de laatste tijd heel rustig...

Ps. Heel leuk babykamertje!

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hahahaha...wat lief...denk niet dat ze hier op me werk dat zo leuk vinden :D En ze weten nog van niets! ;)

Jaha de misselijk is wel over...was volgens mij echt een combi met buikgriep! :( ..heb wel een soort van klem? op me maag dat ik niet zo veel kan eten zegmaar....maar kleine beetjes verdeeld over de dag gaat prima ;)

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita nee dat had ik niet gelezen.....ik geloof dat mannen er echt veel meer moeite mee hebben als er aan hun kant iets mis is met de vruchtbaarheid. Laten we maar duimen dat de uitslag positief is voor je mannetje!

Tsja het babykamertje......iedere keer dat ik daar binnen stap dan krijg ik weer kippenvel......nog een paar maanden en dan ligt daar een kindje.....ONS kindje! We hebben vorige week bij de Gamma een gave disney-wandklok gekocht, van Cars met een Porsche erop (toelichting: mijn man en ik zijn gek van autosport en mijn man is daarnaast ook nog porsche-liefhebber). Niet erg meisjes-achtig, dus mocht het een meisje zijn dan hopen we maar dat ze die tic van haar ouders erft :)

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    heeeeel herkenbaar Beastie, ik had dat ook! Heb jij ook zo'n moeite om op tijd te stoppen met eten?

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    2 weken geleden at ik wel door...."Ik eet altijd me bord leeg dus nu ook!" Maar dat voelt niet lekker ik schep gewoon minder op en anders stop ik gewoon. Ik eet ook 1 a 2 koekjes bij de thee s'avonds...normaal ging het pak op! :confused:

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    haha Beastie, ik heb dat trouwens van heel veel van mijn vriedinnen gehoord!
    Mooi meegenomen toch? Gezonder eten! Maar overgeven is natuurlijk niet fijn... Ik hoop dat dat niet maar terugkomt.

Deel Deze Pagina