Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@leentje Auw... gecondoleerd meid.. maar wel een prachtige leeftijd van 95 jaar...

2. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@Cynthia gefeliciteerd meid!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    :idea: Leentje...sterkte met het verlies.

4. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    gecondoleerd leentje

5. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    he leentje gecondoleerd 'meid!
    Dat is niet leuk! Veel sterkte toegewenst!
    En Cynthia! Gefeliciteerd meid! geweldig zo wordt het wel weer roze!

Hiero weet de hele wereld het al bijna hahaha! Mijn moeder kan haar mond niet houden hihihi, het wordt hun eerste kleinkind.
    Alleen op het werk nog niet verteld.. maar zit nu al een week ziek thuis! vreselijk!

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat heb je dan Jeldou

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    leentje, sterkte!

@jeldou: ziekies? bah bah bah..

nou, ben net terug van sinterklaas vieren op de peuterspeelzaal. Was erg leuk...voor mijn zoontje de laatste keer sinterklaas geweest op de psz. In januari gaat hij naar de grote school. En voor mij..misschien de laatste keer. Ik ga nog wel door met het helpen op de psz als mijn zoontje naar de basisschool vertrekt en wil dat ook zo lang mogelijk blijven doen. Maar het leukste zou ik het natuurlijk vinden als ik over een paar jaar weer met m'n eigen kindje sinterklaas kan vieren op de psz natuurlijk!
    En nou ga ik een pietendiploma uitprinten voor mijn zoon. Mijn dochter heeft vanmiddag de hare gehaald! (JIPPIE!) en nou wil m'n zoontje 'm natuurlijk ook nog halen. Dus wij moeten nog even spelletjes doen! (En twee veren knutselen natuurlijk... ;) )

Tot later!
    Liefs Tezzz

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jahhh...een diploma hebben en dan piet zonder veer zijn...oeh dat kan natuurlijk niet! :D

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    leentje gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd , en wens je veel kracht toe met het verwerken van dit enorme verlies....

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee Meiden!

Ik ben er weer!

@cynthia GEFELICITEERD MEID!

@ Leentje gecondoleerd met je oma!

Hoe is het verder met jullie?

Liefs Wendy

11. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Blij en droevig nieuws.
    Leentje , gecondoleerd...
    Cynthia, GEFELICITEERD!
    Laten we maar hopen op nog meer roze!
    Ik nog een paar daagjes wachten, maar ik zag al weer een piepklein bruin vlekje en dat heb ik meestal een paar dagen voor mijn ongi, maar je weet maar nooit!
    bar

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemiddag! Poeh, heb flink bij moeten lezen ;)!

Allereerst, Cynthia: GEFELICITEERD!!! Jippie [​IMG] , ik wist het wel (haha, makkelijk gezegd achteraf he? ;))

Leentje, gecondoleerd.... idd een mooie leeftijd, maar blijft naar :(

Barbeestenboel, Peppep, spannend.... hoop dat jullie over een paar dagen net zo'n test als Cynthia in jullie handen hebben!

Go4baby, hoe is het met jou? Komt nog niks los? Dikke knuf!

Beastie, fijn dat je je vandaag wat beter voelt :). Jeldou, beterschap!

Leentje, hier ook begonnen gisteren (dagje later dan gepland :oops: ). Ben benieuwd wat mijn lijf gaat doen, geloof dat het probeert nog 2 rondes te doen voor 2008 ;) :idea: bmm staat alweer wat open, en ovu-test was net al bijna positief :confused: ... en ik zit pas op dag 8! (dacht dat dag 10 vorige ronde vroeg was!) Zal dus wel morgen of overmorgen een dikke streep zijn, dus NOD ws ook al op 18 of 19 dec. Nou ja, eerst die dikke paarse streep maar ;)

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    tjonge, miepie, da's idd wel erg vroeg...wel fijn hoor...

14. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Cynthia, gefeliciteerd! Hopelijk mogen er nog veel volgen!

15. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, hebben we nog 2 kansen op "made in 2007" ;)!

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Leentje: gecondoleerd meis! Heel verdrietig want ook al heeft ze een mooie leeftijd bereikt, het is altijd verdrietig om afscheid te moeten nemen van iemand om wie je geeft! Ik hoop dat je oma hierboven een heel mooi plekje zoekt en de boel een beetje gaat regelen. Dat schreef ik een paar maanden geleden ook al tegen Cynthia toen haar, ik geloof schoon-overgroot-moeder, overleed. En zie. Die heeft blijkbar dat mooie plekkie gevonden!
    Een hele dikke knuffel en heel veel sterkte voor jullie de komende dagen, weken en maanden!

@ Miepie: dag 8 en al bijna een ei... Jeemig! Dat gaat echt super hard. Nou, lekkere Sinterklaas dan maar ;) Misschien die chocoletters in de fonduepan en dan flinke gedichten bodypainten enzo ;)
    Hier nog niets spontaan... De kpn lijn is min of meer geregeld (lees, we zijn weer bereikbaar) dus morgenochtend ga ik naar de apotheek voor de pillen...
    Dan horen jullie wel hoe het me vergaat!

Liefs voor iedereen!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, als dat geen 'vuurwerk' wordt... ;)

18. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Fijn dat je in elk geval weer bereikbaar bent, Go4baby... lang leve KPN :-?
    Vind je het eng, die pillen gaan nemen?

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    lijkt mij wel raar...van die pillen innemen... :(

Meiden, ik ga er vandoor voor vandaag! Tot morgen!
    Liefs Tezzz

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Miepie: beetje eng, maar ik weet dat ik de deur niet uithoef (mijn grootste angst was om opeens een flink stolsel te verliezen als ik bij een klant zou zijn en dan onopvallend even naar het toilet zou moeten...)

Het klinkt raar, maar ik zie er nu wel naar uit dat de boel eruit komt. Dus ik hoop maar dat die pillen goed bij me aanslaan en dat het in een paar dagen gebeurt is.
    Volgende week dinsdag heb ik de nacontrole. (ik krijg voor 5 dagen pillen (2x2 per dag, om de 12 uur vaginaal inbrengen..)
    Dus ik ben heel benieuwd. Las op internet dat die dingen eigenlijk een heel andere werking hebben (iets voor de maagwand) maar dat de bijwerking is dat ze weeen opwekken. Die pillen worden ook aan vrouwen gegeven waarvan bij de bevalling de weeen niet goed op gang komen... Je kunt ze er ook uithalen als het voldoende is (maar da's nu niet de bedoeling geloof ik).

vanavond ga ik hopelijk nog lekker slapen en dan morgenochtend naar de Apotheek en hupsakee de boel d'r in.. En dan maar wachten!
    Mn Harry Potter boek ligt te wachten voor als het nodig is (daar probeer ik de hele dag al weerstand aan te bieden en dat gaat goed...)

Nou, ik ga zo even eten voor mezelf scoren. Mannetje is op pad (zwaait naar Beastie op dit moment..) en is al stiekem langs de Mac geweest... Kan ik niet achter blijven... Even mezelf verwennen... ;)

Liefs tot later of morgen met het live verslag ;)

Deel Deze Pagina