Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    yvette en Cynthia, jullie hebben beide iets te vieren en allebeide ook iets anders.
    Knap van jullie.
    Hier gaat het z'n weggetje. Volgende cyclus aan de clomid.
    Deze ronde neem ik als een rustronde ;)

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ leentje gecondoleerd meis! mooie leeftijd maar inderdaad, het blijft een definitief afscheid van iemand waar je van houdt. Sterkte.....

@ go4baby gelukkig maar dat het nu allemaal geregeld is met de KPN. Ik hoop dat het allemaal meevalt met de pillen......lijkt me doodeng, brrr! Sterkte ermee en als je Harry Potter zat bent dan weet je ons te vinden he ;)

over harry potter gesproken.......als dat even tussendoor mag :D ...... had een GEWELDIGE surprise gemaakt, mijn zus had het boek op haar verlanglijstje staan dus ik had een prachtig mooie kaft van "Harry Potter en de pieten van de pakjesboot" gemaakt. Met - uiteraard - Balkenende als Harry Potter.

3. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    @ leentje: Gecondoleerd (K)

@ Cynthia: Gefeliciteerd (K)

Hier is alles rustig. Morgne sinterklaas vieren!

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Go4baby, meid heel veel sterkte morgen, daarna kun je ook weer verder dat is ook prettig hoor. En als je het ff niet meer trekt wij zijn hier hoor...

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Kan iemand mij ook in de lijst zetten
    is de eerste keer dat ik ga smeppen en me nod is 31-12

Leentje gecondoleerd meid heel veel sterkte gewenst

Cynthia meid van harte gefeliciteerd

Liefs Tijgertje23

6. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Succes met Smeppen!

Ik zag dat ik er nog niet bij stond..
    Dit is de 1e ronde echt smep.. en mijn Nod is 25 december. ( liever niet :p)

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    goedemorgen iedereen!
    Mijn eerste goede nieuws van de dag is al binnen:
    Baarmoederslijmvlied was wat een de dunne kant (8mm. voor meiden die hier iets mee kunnen) maar gyn zei dat het 'acceptable' was :thumup:
    EN ik testte negatief voor anti sperma antilichaampjes. Dat is dus goed!
    Ik heb niemand hier nog ooit over die laatste test gehoord... Mss doen ze die in NL pas als je heel ver in MMM zit ofzo. Ik be in ieder geval blij dat hij ook eens wat goed nieuws voor me had. Vandaag bloed geprikt voor progesteron check, dat resultaat krijg ik ook wel in een week denk ik.
    Vanmiddag test en uitslag van mannie... Hoe beter het er voor mij uitziet, hoe meer het er op lijkt dat het probleem bij hem ligt.... Ik kom het vanmiddag weer melden! :p

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    We moeten nog even geduld hebben want we krijgen het resultaat van mijn man vandaag nog niet. test is wel al gedaan, maar we krijgen het waarschijnlijk morgen te horen of zelfs daarna pas...
    Jammer.

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

@ Julita: pfff wat een spannende tijd nu voor jullie. Ik ben blij dat je goed nieuws hebt over je bm slijmvlies (hoe dik moet het dan gemiddeld zijn? ik heb daar geen idee van) en dat je geen antilichamen hebben gevonden.
    Ik hoop zo dat de semen kwaliteit van je mannetje nu gewoon goed is, met dat verhaal over zijn broer (of was het jouw broer) in het achterhoofd. pff meissie, wat een spanning!

Nou, lekker veel afleiding daar, toch? Volgens mij ben je behoorlijk druk.

Ik ga zo naar de apotheek de pillen halen.
    Vriend is naar garage met de auto voor nieuwe banden. Vandaar dat ik zo ongewoon vroeg op ben!
    Nog gauw wat werk verzetten!

Liefs voor iedereen!

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou dat mag je wel zeggen...vroege vogel! :D

Goedenmorgen meissies! ;)

:idea: Julita...blij dat er nog best wel wat dingen positief zijn. En stel da het echt een zwemmer probleem is...daar kunnen ze ze vast een zetje geven 8)

11. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    He Julita, spannend zeg. Dan stel je je er op in dat je meteen de resultaten krijgt en dan moet je nog wachten. Hopelijk hoor je vandaag meer.

Go4baby, succes met het innemen van de pillen. Ik hoop dat je er niet al te veel en te lang last van hebt en gewoon rustig kan genieten van je boekje. Dikke knuffel.

Miepie, dat is lekker op tijd. Ik begin vandaag met de ovutesten, hopelijk heb ik ook binnen een dag of 3 twee strepen. Ik ben benieuwd.

En de rest: iedereen bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben er gisteren nog even geweest en heb nu toch wel een gevoel dat het zo goed is. Dus dat scheelt wel een hoop. Ze heeft nu rust en het is beter zo, gelukkig.

iedereen goedemorgen!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    nou julita, geen vijandig slijm lijkt me heeeeeeeeel positief nieuws! Hopelijk is de zaadtest net zo positief :) Ik duim voor jullie!

cynthia hoe reageerde je man op het grote nieuws?

13. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Goedemorgen Meiden,

Hoe is het met jullie? Met mij niet zo goed.
    Heb de halve nacht wakker gelegen van onwijze buikpijn. En wat het is geen idee!
    Me buik doet zo zeer. Ben verrot misselijk en onwijs moe!
    Maar ja slapen lukt niet meer door stomme bouwvakkers die bezig zijn op de daken! GRR!

Liefs Yvett

14. anna26

anna26 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.008
    0
    0
    zelfstandige
    hallo allemaal!

helaas vandaag ongesteld geworden....
    staan nu op het punt om weg te rijden naar het ziekenhuis.

groetjes anna

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou dikke knufff Anna....suc6 in het ziekenhuis 8)

16. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, pillen ingebracht...
    Wat een klein k*t dingen :confused: (zijn eigenlijk om bij maagpijn ofzo oraal in te nemen... staat echt zeer uitdrukkelijk op om ze niet bij zwangerschap te nemen... fijne bijwerking dus!)
    Ben benieuwd hoe snel die er vanzelf uitvallen als ik ga plassen....
    Heb maar een vangnetje (maandverband) aangebracht...

En verder heb ik van dat mega maandverband :rolleyes: 8) gekocht. Die dingen zijn zo lang, volgens mij steekt dat voor en achter uit je onderbroek :( :) :oops: Snap het hele nut er niet van... je loopt toch maar uit 1 gat leeg... ;) Of moet je 'm halverwege verschuiven... :(

Paracetamollen ook onder handbereik en net een heel lekker ontbijtje gekocht.. Nu wachten op vriend met zijn nieuwe banden ;)

Toedeloe! :p

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Yvett en Anna: dikke knuf!
    En Anna: ben benieuwd naar wat ze gaan voorstellen etc.
    liefs!

@ Cynthia: en.. vraag met net als Mielenl af hoe je man reageerde!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Occchhh mies ik heb het met je te doen :( Dat het kut pillen zijn is ook wel logisch, toch?

Nou, suc6 met de surfplanken! (hoop op vlot en dragelijke resultaat...) Hoop dat vriend lief je een beetje verwent vandaag!! ;)

Denk aan je!
    (super lief ijsbeertje in album...)

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ah, wat snoezig! Zeker zelf gemaakt ;) En die baby kiwi... ? Wel zelf gemaakt in NZ?
    Ik hoop dat die pillen beetje vlot hun werk gaan doen... voel nog niks... ben beetje ongeduldig...!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nee helaas alle twee niet ...maar vond ze te snoezig (begin dan ook snoezig te praten tegen me comp. scherm... :oops: )

Hebben ze nog verteld bij de appotheek hoelang het kan duren? Straks heb je gewoon een erg opstandig nestje... :(

Deel Deze Pagina