Beetje aan beide kanten, maar meer aan de rechterkant. Al is links ook wel vervelend.. Ik dacht dat ik gister me ei had?Of maandag. Had echt veel slijm, rekbaar enzo?
Ooooooooooh, ik moet naar de WC. Ik denk dat ik vandaag al na 3,5 uur over het stikkie heen ga peacen want ik houd het niet langer meer hahaha. Was even vergeten hoe moeilijk het weer was om op te moetne houden. Als ik er niet op let houd ik het altijd veel langer vol hahaha. Ik zit nu op mijn werk en heb alles al voorbereid. Het stikkie zit in mijn laars en ik heb in het toilet al wat bekertjes voor de komende week verstopt. Wat een gedoe allemaal hahaha. Maar ik vind het wel fijner om 's ochtens mijn plas op te houden i.p.v. 's middags dus het kan niet anders. Doei
He allemaal, Bedankt voor het fijne welkom en het beantwoorden van mijn vragen. Vind het allemaal echt super spannend. Denk dat ik ga proberen om pas de 20ste te testen....
Haha ja idd. Fijne dag Tezz! Ik heb net ovu test gedaan! die is positief! Straks ff naar mannetje! Pff eerst maar de teletaxi bestellen want anders kom ik er niet eens.. Zit ik weer met allmeaal oude mensen in die taxi en moet ik alles weer uitleggen.. owww....
Ik heb m aangepast nu, gewoon twee weken voor m'n ei gedaan. Dus nu 4 weken en 2 dagen. Hmm....5 weken en 6 dagen stond leuker....maar dat is dan zeker weer valsspelen...
Valsspelen mag niet! (maar je gaat wel eerder met verlof en waarschijnlijk ook langer...omdat je dan vast overtijd raakt ...vals spelen is zo gek nog niet! )
ja, daarom vroeg ik het ook al.. maar denk dat Yvet eipijn heeft als ik het zo hoor. Ben nog keihard aan het werk! Was van het weekend al in boek begonnen en laat ik nu (met moeite) links liggen tot de boel echt loskomt en ik van mezelf op de bank mag of niets anders meer kan. Heb net even gevoeld, maar pillen zijn nog niet echt opgelost... Dus dat duurt vast een paar uur... Ongeduldig kind dat ik ben... *rukt zichzelf los van het forum om weer heel hard te werken*
Spannend Go4baby, maar je hebt zo wel voldoende afleiding met het werk of niet? Ik heb net mijn eerste ovutest gedaan. Een heel licht tweede streepje. Dat kan wel kloppen want als alles op tijd is zal het tweede streepje er pas over een dag of2/3 vanaf springen. We zullen zien. Doei
Hihi, meer dan voldoende afleiding. is mega druk... (zit op drie computers, 1 voor forum (mn eigen), om 't hoekje voor werk mail en iets verder de laptop om wijzigingen op website door te voeren... Spannend dat je ei nu gaat komen! Al vruchtbaarslijm geconstateerd? Hier begin ik opeens enorme afscheiding te vloeien en bmm gaat ietsje open.. buikpijntje voelt als ongi pijn dus er is zeker iets gaande! Ben benieuwd! Zal ik maar alvast aan de paracetamol gaan? EDIT: eerste paracetamollen zijn binnen Ongi pijn komt lekker op zetten :x
Go4baby, hoe gaat het nu met je. Heb je je even lekker op de bank geinstelleerd met een warme kruik en een kopje thee? Hoe is het met de afscheiding, het komt nu wel goed op gang of niet. Lijkt me toch best emotioneel of block je dat een beetje? Nou, ik kom straks even terug om te lezen. Doei
Hoi Iedereen, Ik ben de smep tijd weer binnen gewandeld. Nu wachten op vruchtbaarslijm en een positive ovu test. Wel belangrijk omdat ik vaginistisch ben en we dus niet gewoon kunnen vrijen maar steeds met een spuitje een beetje zaad in moeten brengen. (Trouwens vaginistisch is niet zoiets van kop op doe niet zo moeilijk, het is echt zeer pijnlijk als ik wel zou vrijen. Ben al jaren in behandeling bij gynaecoloog daarvoor, moet steeds oefeningen doen. Maar dat heeft tijd nodig). Dus wel lastig als je graag kinderen wilt. Haalt de spontaniteit een beetje weg denk ik. Al hoewel je wel gewoon kunt vrijen maar dan op een andere manier. Trouwens de gynaecoloog die ik nu heb vind ik niet zo aardig. Niet zo begripvol, een beetje bot. Da's wel jammer. En ik vind het soms zooo teleurstellend om vaginistisch te zijn. Al weet ik dat ik me niet minder hoef te voelen dan andere vrouwen en dat ik er niets aan kan doen. @Yvet, sterkte, ik hoop dat het goed komt tussen jullie. @Go4baby, ook sterkte, lijkt mij niet niks zulke pillen, maar als ze uiteindelijk helpen... Doorbijten dan maar he. @Nynke, succes en sterkte bij het wachten. @Cyntia, gefeliciteerd meid! Had je verhaal gevolgd, leuk dat het gelukt is! @Leentje, succes met ovutesten. @Tezz, werk ze. Ik ga zo het huis schoon maken, stofzuigen en overal met een doekje langs. Is wel nodig. Wie vieren er sinterklaas vanavond? Ik heb dat zaterdag al gedaan en gister met mijn klas. Was leuk. Nou iedereen veel plezier dan. Liefs, Groetje, Elba
ik zit net te denken, Cynthia: Je collega had gelijk! Hij gelooft het denk ik zelf niet als je het hem verteld!
Hiihi ik vind het zo lief dat je zo vaak naar me vraagt! De buikpijnen nemen lekker toe. Maar verder nog niets. De boel moet natuurlijk eerst begrijpen dat het eruit moet. Ik denk dat die afscheiding de eerste stap is. Was heel veel! De bmm wordt volgens mij dichtgehouden door een slijmprop nou, die zal er nu wel uitkomen.. En verder moet ik als de sodemieter aan het werk... Dus ik zet dit even een uurtje uit totdat ik wat dingen af heb! Maar gaat goed hoor.. Alles al een plekje gegeven alleen niet de tijd gehad om er van af te komen!