die zijn het lekkerste! Die die je vergeten bent en dan (als een klein cadeautje) weer terugvindt! mjammie!
Meiden, Me operatie datum is bekend.. 15Januari opname 16Januari Operatie 20Januari vermoedelijk naar huis Ik ga nu naar me mannetje toe en daarna sinterklaas vieren bij me nichtjes.. Fijne aovnd meiden. Kusss
Oh en ik ben trouwens niet gekozen bij de auditie... Ik ga lekker naar bed want het was niet zo'n fijne dag vandaag.
@ Julita: slaap lekker en ik duim voor meer positieven uitslagen! @ Beastie: ja die... vre-se-lijk... ik kan zo een heel pakje leegeten per dag... Ga ze pas kopen vlak voor we richting papa's en mama's gaan met de kerst! NU zet ik dit forum weer uit... schiet niet op anders... tot later! @ Tezzz: hmmm lekkere shampooooooo
Nou, ik heb niet echt symptomen, behalve dan dat ik nu een dag of vier ongikrampen heb, maar net iets anders dan wanneer je ongi wordt. Lekker vaag, maar hou het maar gewoon op buikkramp. De zijkanten van m'n borsten en m'n tepels doen een beetje zeer, maar niet zo van gut, gut, wat een pijn. Verder helemaal nada.
Oh ja, dit vond ik ook heel gek: gisteren gingen we nog even smeppen voor de fun, en ik vond het echt eng, was zo bang dat we schade zouden aanrichten! Daar moet ik wel overheen komen hoor....
Ja da's even raar maar geniet er maar van....want als je echt last van je lijf krijgt is de zin ook ver te zoeken
Ja da's waar. In dat boekje van Kluun stond ook een hoofdstuk: "sex tijdens de zwangerschap". Met in dat hoofdstuk 3 lege pagina's....
SMEPpers van s(m)eptember: Mielenl \/ (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP) WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) Fiona23, \/ (ronde 2, 1x SMEP) 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger.... 15,63% zwanger * MOAS => Mother of all smeppers! ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP) Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP) Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP) Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP) Mijntje, \/ (ronde 5, 1x SMEP) Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP) Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP) Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP) 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 10 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP) Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP) Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP) Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP) Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) Tigger84, ronde 7 - NOD 24 nov Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP) SheDevil, ronde 18 - NOD 28 nov 31 SMEP - kandidaten 22 Ongi.... 7 Zwanger.... 1 Negatieve test... 1 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger tussenstand: 22,58% zwanger! ****************************************************************************************** SMEPpers van december: 1. Lauwtje, ronde 5 - NOD 1 dec 2. Klavertje44, ronde 8 - NOD 2 dec 3. Peppep, ronde 90 - NOD 5 dec 4. Barbeestenboel, ronde 7 - NOD 6 dec 5. Julita, ronde 10 - NOD 7 dec 6. CynthiaB \/ (ronde 6, 3x SMEP) 7. Jes1, ronde ? - NOD 9 dec 8. Rainstarr, ronde 11 - NOD 12 dec 9. Jikke27, ronde 5 - NOD 15 dec 10. Wendy1983, ronde 3 - NOD 16 dec 11. Yuna28, ronde 5 - NOD 19 dec 12. nynke1980, ronde 5 - NOD 19 dec 13. Tezzz, ronde 5 - NOD 20 dec 14. Dani86 ronde 17- NOD 20 dec 15. Zico, ronde 16 - NOD 20 dec 16. Miepie80, ronde 11 - NOD 20 dec 17. Linda78, ronde 9 - NOD 20 dec 18. Leentje79, ronde 10 - NOD 21 dec 19. Marieke1610, ronde 12 - NOD 21 dec 20. Roos80, ronde 11 - NOD 23 dec 21. Yvett, ronde 4 - NOD 25 dec 22. tijgertje23, ronde ? - NOD 31 dec 22 SMEP - kandidaten 2 Ongi.... 1 Zwanger.... 0 Negatieve test... 0 Twijfel.... 0 MK....?% zwanger ****************************************************************************************** tijgertje23, hoeveelste ronde is het in totaal voor jou? Yvett, bij jou ronde 4, toch?
Hé lieve meiden! Go4baby, fijn dat het zo snel op gang komt allemaal, hoop dat je er niet te veel pijn van gaat hebben! Dikke knuffel... Julita, zat allemaal niet mee dus vandaag... maar wel fijn te horen dat het er bij jou allemaal goed uitziet! Hoop dat je er na een nacht goed slapen weer even tegenaan kan en snel je man morgen zijn zwem(mer)diploma haalt ! Cynthia, wat lief, reactie van je mannetje . Geniet er maar van en als je collega tijd heeft mag je hem hier ook even langs sturen volgende week Peppep, bij jou nog geen nieuws? Beastie en Tezzz, hou op over al die veel te lekkere dingen, zit inmiddels door jullie verhalen hier aan een (te) groot stuk speculaas Yvett, fijn dat de operatiedatum bekend is, succes! Leentje, vervelend he, die 4 uur? Ik heb het net niet volgehouden resultaat: na een bijna-posi test van gisteren vandaag (na 2 uur ophouden en teveel water) een bijna onzichtbaar 2e streepje. Vraag me nou hard af of ik 'm gemist heb (denk het niet), of het toch nog een paar dagen gaat duren (wel eipijn, dus verwacht 'm eigenlijk toch wel binnen een dag of 2) of dat mijn urine niet geconcentreerd genoeg was (meest waarschijnlijke denk ik). Denk dat ik vanavond maar nog een poging ga wagen Anna26, balen, dikke knuffel. nieuwe meiden, welkom hier!