Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Peppep gaat pas 12 december testen ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @miepie: lekker he? Speculaas?

Ik ga er vandoor voor vandaag. Lekker sinterklazen! Iedereen prettige avond!

Liefs Tezzz

3. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik heb me vandaag ook alweer flink zitten volvreten hihihi

Pepernoten, banketstaaf, gebak hahaha :oops:

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    He bah! Hoop inderdaad dat je het lekker van je af slaapt!

@ Miepie: lekker van genieten hoor! Het is maar 1 keer Sinterklaas... toch?

Ik zit inmiddels wel met stevige buikkramp en pittige rugpijn.. zoals gewoon bij een ongi... Bleh!

Heb al 4 para's op maar ik geloof dat dat niet helpt, of het is nog erger dan ik voel... lekker dan!

Tezz: Ibuprofen werkt al helemaal niet (en daar zijn veel mensen ook nog eens allergisch voor) dus dat neem ik ook niet meer!

Heb mn banner er maar op aangepast...

Nou, iedereen een heerlijk avondje ;)

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.054
    454
    83
    Vrouw
    kan niet wachten om te beginnen met smeppen... ;)

6. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    He dames,

Ik had nog weer eens een vraagje. Had gister dus positieve ovu test. Testen jullie dan de dag erna ook nog eens?

Iedereen die sinterklaas viert vanavond, veel plezier!

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nynke, ik test niet nog een keer. Het gaat tenslotte om de start van je LH-piek. Maakt dus weinig uit hoe lang je piek duurt; 20-48 uur na de start is je eisprong.
    Alleen als ik twijfel of ie echt positief is (ongeveer even donker) test ik de volgende dag weer.

Poema, wanneer begin je?

Allemaal Sinterklaas aan het vieren vanavond? Heb net nog een testje gedaan (4 1/2 uur volgehouden :)!) en die is ongeveer hetzelfde als gisteren. Verwacht dus dat ie morgen of overmorgen positief is. Hoop stiekem overmorgen pas, want morgenavond is mijn man een nachtje weg ;). Wel balen dat ik dan straks als het niet raak is mijn NOD heb op de dag dat we naar de Alpen rijden om te gaan skiën :-?... kan maar beter roze worden dus :)!

8. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Ok, ja ik had gister dus een even donker 2de streepje. Heb net weer getest en nu is hij overduidelijk donkerder als de controle streep. Was dan gister wel mijn eerste positieve dag of moet ik vandaag dan als eerste dag rekenen?
    Hihi, best lastig nog dat SMEPen..

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ nynke1980: Je kan ook de volgende keer testen met clear blue digitaal, die geven een hele duidelijke smiley als je ei eraan komt.
    Scheelt weer twijfelen over streepjes ;)
    Ik vond ze ideaal.

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Nynke: je ei komt 10-48 uur na het begin van je LH piek! Dus SMEP'n

@ Miepie: OHHHH maak me niet lekker met dat skieen! Heerlijk! Wat heb ik daar vee zin in! We zijn afgelopen winter niet geweest dus ik hoop dat we komend jaar wel weer gaan (dat kan nu natuurlijk wel weer.. ;)

Wij zijn hard aan het werk... Zo thee en dan toch even een banket letter in de oven ter ere van de Sint! ;)

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Heerlijk he die banketletters, ik zit nu ook alweer te snoepen van de letter die ik vandaag op men werk heb gekregen :p

12. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Dat is zeker een goed idee! Wist niet dat ze daar ook ovulatie testen van hadden. Heb er nu nog een aantal liggen. Maar mocht ik er meer nodig hebben (hopelijk niet natuurlijk) dan zal ik die van Clear blue eens proberen.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou jij straks in alle rust bij je ouders vakantie plannen maken...hebben jullie nu wel verdient! (veel werk...ongezellig nestje.. :( )

Ik ga de kerstkransjes klaar leggen voor morgen op me werk...en nu naar bed! moeoeoeoeoeeeeeee 8)

14. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Me vriend en ik hebben ovulatie testen besteld + 3 zwangerschapstesten
    van sensi test helemaal niet zo duur
    Je bent goedkoper uit dan bij de drogisterijen

Zijn er meiden geweest die ook met sensitesten zijn begonnen of hebben gedaan ik heb trouwens die dipsticks

Ik heb vandaag me clomid weer geslikt en 11 dec heb ik weer een afspraak staan

Ik hoop zo dat ik een posi ovu-test krijg
    Dan zou ik dus op dag 10 moeten beginnen?
    Mijn cyclus is altijd / soms 28 dagen

En Miepie dit is me 1 ste ronde smep waar je die vraagteken bij had

Liefs Tijgertje23

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Hee meiden!

De sinterklaas avond was erg gezellig, we zijn flink verwend!

Nu ga ik lekker slapen want ik ben erg moe! Tot morgen meiden slaap lekker!

XXXX wendy

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen!
    Mijn man heeft resuktaten gehad en ze zijn : GOED!

Niks aan de hand dus.... Jeetje zeg al die zenuwen voor niks! Ben er wel heel blij mee hoor! Ik vraag me wel een beetje af waarom die samenlecingstest niet goed waren... Maar jullie hadden het al gezegd he? Die dingen zijn onbetrouwbaar.
    Verder voel ik me helaas vandaag helemaal niet beter, (ongi krampen zijn al begonnen) dus ik doe het weer een beetje rustig aan. Ik heb het ook zo druk gehad de laatste tijd dat ik ff moet dimmen.

17. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Heey Meiden,

Goedemorgen, Pff wat een aovnd.
    Iemand had een suprise voor me gemaakt. Een taart! Moest ik met blinddoek om me kadoos uit die taart vissen! Zo vies haha!
    Maar heb wel leuke kadootjes gehad..

Dit is mijn 3e ronde, ik wil het zelf wel veranderen maar ik kan dat nu niet zo makkelijk met 1 hand maar.
    Ja ik vind het wel spannend hoor voor me operatie maar ja het moet nou eenmaal.
    Ik heb nog steeds buikpijn :( Echt vervelend maar ja.

Ik moet nu naar school toe meiden.
    Dikke Kus Liefs Yvett

18. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden een fijne sinterklaasdag ;)
    hopelijk heeft hij m'n berichtje ontvangen vannacht en krijg ik m'n cadeauke den 20 ste december

19. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Nou Julita, dat is mooi nieuws om in de ochtend te lezen. Zal voor je man ook wel erg fijn zijn. Maar welke onderzoeken komen er nu nog? Kan het dus gewoon zijn dat zijn zaadje jouw eitje nog niet heeft kunnen vinden. Ik heb trouwens ook wel vaker gelezen dat die samenlevingstesten elke keer anders kunnen zijn, dat het vaak van een hoop factoren afhangt hoe de test is ofzoiets. Ik ben nog niet zo'n kenner.

Ik ben benieuwd hoe mijn ovutest vandaag zou zijn. Wat wel een beetje raar is, is dat ik ineens twee dagen al een hoge temp heb, terwijl ik me niet echt ziek voel. Ik heb dat wel vaker voor mijn ei, maar dan wel voor dag 10. Maar nu is het weer eens anders. Volgens mij kan ik nog geen ei hebben gehad denk ik, ook niet als ik goed naar mijn lichaam luister. Voor mijn gevoel komt het ei er de komende dagen aan.

Gisteren hebben we mijn tweelingzus verteld dat we al een tijdje bezig zijn. Wij tekenen namelijk in de avonduren maar doordat het met de verhuizing erg druk is, neemt mijn zusje het wel eens over. Nu weet mijn nichtje al lang dat we bezig zijn en die mailt me wel eens. Ik was vergeten dat mijn zusje dus nu ook de mail leest en nu had mijn nicht hier een mail heengestuurd. Mijn zus had hem niet helemaal gelezen want ze smste ineens of er iets ergs aan de hand was (ik had mijn nichtje gemaild dat ze naar een ander mailadres moest mailen) omdat ze iets niet mocht weten. Ik weet dus ook zeker dat ze niet doorgelezen had want anders had ze het meteen geweten en niet gesmst. Ze had het helemaal niet verwacht van ons! Wel apart, ik denk dat veel mensen het nu wel van ons verwachten en mijn eigen tweelingzus dus niet. Dus waarschijnlijk anderen ook niet. Dat was best grappig moet ik zeggen. Nu kan ze zich er in ieder geval op voorbereiden haha. Ze vroeg ook meteen of ze dan peettante werd haha. Ik zei: eerst nog even raak schieten.

Go4baby, hoe is je nacht geweest? Heb je een beetje kunnen slapen of hebben de krampen je wakker gehouden? Heb je vandaag een drukke dag of kun je een beetje rustig aan doen?

Zo, ik ga evne naar het toilet om vervolgens 4 uur op te houden. Hopelijk heb ik vandaag net zo'n test als Miepie waarschijnlijk vandaag krijgt ;). Zou trouwens wel te vroeg zijn maar je weet maar nooit.

Doei

20. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh ja: iedereen goedemorgen!

En hoe gaat het met de zwangeren onder ons? Hebben jullie jezelf ook misselijk gegeten aan de pepernoten e.d.

Doei

Deel Deze Pagina