Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou hier is het weer meer Chocomel met slagroom ... ook lekker!
    Lekker eten jij! Blij dat je mannetje wat vrolijker is :D

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tot hoeveel weken heb je er last van gehad?

Oh leuk, dan ga ik de verloskundige zo bellen!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nu nog wel eens een vaag krampje ... maar ze zijn erg vaag en minder vaak.... Maar bij jou kan het ook eerder weg zijn hoor...iedereen is anders :D

Hihihihi...ben benieuwd 8)

4. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Julita, dat zijn de verwendingtjes waardoor je weer lekkerder in je vel komt. Geniet er van! Wat eet je zoal, ik ben sushiverslaafd dus volgens mij zou ik echt kilo's naar binnen gooien elke dag. Maar even nog een stomme vraag, zijn ze daar al wat verwesterd om het zo maar te zeggen. Kun je er ook pasta of pizza eten? Misschien een stomme vraag maar ik heb daar echt geen verstand van.

Het tweede streepje van mijn ovutest was al weer iets donkerder, hopelijk springt hij morgen van het stikkie af. Dan is ie weer mooi op tijd. En bij jou Miepie?

Doei

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Even snel een vraagje: weet iemand hier iets van annuïteitenberekeningen?

K moet eigenlijk zo'n tabelletje hebben, maar ik kan het nergens vinden.

6. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Cynthia: een wat? Nooit van gehoord! Het zal wel iets met verzekeringen of belastingen te maken hebben of niet? (dat zijn altijd dingen die ik weiger te begrijpen... ;)) Succes, ik hooop dat iemand je wel kan helpen! (google?)

@ Beastie: Ja, helemaal goed dat mannetje mee kan! Dat is natuurlijk ook het allerleukste!
    Lekker samen genieten dan deze middag!

@ Julita: hihi wat lief! Heel veel plezier en lekker smikkelen!

@ Leentje: nou, dat vind ik helemaal geen domme vragen! Ik wil het ook wel weten! Zo leuk om ondergedompeld te worden in een andere cultuur lijkt me!

Ik ga lekker van mn banketletter snoepen... mannetje is weer op pad... dus kan lekker even hier posten... ;)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @cynthia....een wat? Nee sorry loop vast, kan je niet helpen :confused:

@Leentje..vast wel hoor. We waren in Juni in China/Tibet en zoals je weet is dat land nogal gesloten...maar barst er van de Mac, kentuky fied chichen en pizza hut en veel westerse restaurants..Japan is opener dus verwacht op z'n minst dat ze dat daar ook volop hebben..zo niet meer... De mac en zo is wel iets anders qua smaak **lees heter!**
    Maak denk ook dat je gemiddelde Japanner wel dol is op z'n eigen eten en de cultuur eromheen :D

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Als je mannetje eens wist wat jij allemaal uitvreet!! hahahaha (en op eet!) ;)

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beastie...Ik wilde hem vanochtend gaan vertellen over mn belevenissen van vannacht... Wees hij naar mn computer: doet dat daar maar bij je vriendinnetjes.... hihihi hij is niet zo'n held als het op bloederige dingen aankomt...

Hij heeft gister trouwens weer naar je gezwaaid ;)

Veel plezier vanmiddag en maak er maar een mooi klein feestje van samen!

@ Cynthia: heb je dat ding al gevonden... ben nu zo benieuwd wat het is....!

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Geldwaarde in tijd (annuiteitenberekeningen) voor spaarsalso's, leningen en leases.

ik heb effe gegoogled en denk nu dat ik snap wat je zoekt...
    Lijkt me lastig om zoiets even uit het hoofd te berekenen!
    Dus hoop dat je tabel vindt! Succes!

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Nou dat wordt nog wat als er een glibberig rood wit binnenpretje volgend jaar op je buik ligt en hij de levens draad door mag knippen... :D :D :D **mannen, helden op sokken!!** ;)

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hahaha Cynthia,
    Ik zou het eigenlijk moeten weten. Ik heb lerarenopleiding algemene- en bedrijfseconomie gedaan. Maar ben niet zo'n kei in financiele rekenkunde.
    Het gaat erom dat je elke aflossing een zelfde bedrag aflost alleen het gedeelte van aflossing en rente wordt steeds anders omdat het geleende bedrag ook minder wordt. Wij berekende dat met tijdslijnen en somformule maar eerlijk ik heb dat jaren niet meer gedaan... OOk niets te vinden via google?

PS zag op de laatste lijst mijn naam niet meer staan :cry:
    NOD 14 december

go4baby: laat je nog maar ff lekker gaan meid. Lekker aan de snoep! Je verdient het.

13. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja... ik vind 'm ook een aansteller! ;) Ik zei gister: zo dit is de laatste keer dat ik dit doe. De volgende keer ben jij aan de beurt hoor! Dus zorg ervoor...
    Nu wordt het spannend natuurlijk wanneer ik weer een ei krijg...
    Zul je zien dat dat net is als we nog bij mn ouders zijn... (beetje extreem gehorig huis met te weinig slaapkamers... dus... dat wordt weer creatief met SMEP... en buiten is het dan te koud...) Maar goed. Ik bestel dadelijk weer een reeks strippies en dan zien we wel... ;)

14. barbeestenboel

barbeestenboel Actief lid

20 mei 2007
    381
    0
    0
    Ik was hondentrimster, nu thuisblijfmam.
    Ik baal al een paar dagen...ben echt heel positief de laatste weken, ik geloof dat als je positief denk, je de wens naar je toetrekt, maar ik verlies al 3 dagen bruin. Dat heb ik altijd een paar dagen voor mijn ongi, dus ik zal nu ook wel ongi worden. En ondanks dat ik me niet wil laten beinvloeden door negatief denken en twijfels, heb ik er toch last van. Zal ook wel komen door dat de ongi er aan komt, ben ik altijd wat emotioneler.Gelukkig voel ik me beter dan gister, toen voelde ik me even echt rot.
    Zooo, het lucht al op door het even van me af te schrijven! Ik ga gewoon nog netjs wachten tot het doorbreekt en dan weer vrolijk door naar de volgende ronde.
    bar

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    T is al geregeld, helaas zonder tabelletje. We moesten hier berekenen wat iemand moest betalen als 'ie sinds begin dit jaar 500 euro per dag verschuldigd is, met samengestelde rente. Lekker onhandig. Maar het is m'n collega al gelukt.

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Leuke banner heb je: het geeft strijdkracht aan: deze maand ga je spijkers met koppen slaan!

17. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    K heb op 2 januari een afspraak met de verloskundige! Jippie!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Moooi..en al lekker snel ;)
    Ik ben dan te werk dus kan je me mooi alles vertellen :D

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    hee julita!

Wat een ontzettend goed nieuws zeg! Ik ben blij voot je!

@ Beastie Alles goed? Op je misselijkheid na af en toe?

@ Cynthia wat fijn dat je al zo snel bij de vk langs kan! Hoe gaat het met jou?

Liefs Wendy

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha...da's goed hoor! ik moet in de ochtend, dus voor werk, ook wel fijn. En iets minder dan vier weken dus...spannend! Wanneer krijg je dan een echo eigenlijk? Bij 10 weken?

Deel Deze Pagina