Hoi meiden!Ik heb even een vraag aan jullie. Misschien is het te lastig maar ik waag me eraan. Deze maand was mijn cyclus 34 dagen. Mijn posisieve ovu test had ik op dag 21. Kan ik dan niet beter beginnen met klussen op dag 11. Beginnen met testen op dag 14? Of kan dit niet? Anders kost het me zoveel ovu testen?
Ja hoor met mij gaat het goed! Hebben gisteren een heel gezellige Sinterklaas gehad en we zijn flink verwend. Verder zitten we op de wachtbank haha! Het is wel spannend want ik heb een pendel staan voor deze maand maar heb geen idee of er al ooit een pendel is uitgekomen haha! Liefs Wendy
Is dag 11 niet een beetje vroeg dan, als je je ei pas op dag 21 hebt? Da's inderdaad zonde van al die testen.
Ja, wij hebben ook Sinterklaas gevierd gisteren. Oh, ik had zo'n moeite om niet tegen mijn moeder het goede nieuws te zeggen....maar nog even wachten. Misschien volgende week dan maar. Ik had in juli 4 pendels, en die zijn allemaal uitgekomen, alleen was dat een missed abortion. Deze keer had ik geen pendels meer gedaan (wel gevraagd, niet gekregen). Maar nu maar hopen da thet goed blijft gaan! En voor jou hoop ik natuurlijk dat het helemaal goed komt deze maand!
Goeie middag! @wendy en Yvett: neem eens een kijkje in de lounge. Daar staan soms polls bij wie de pendels uitkomen! @barbeestenboel: wat baluh dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat het toch een innesteling blijkt te zijn, maar anders in elk geval veeeel sterkte weer de komende tijd! @Cynthia: ik kreeg m'n echo's rond de 12 weken, maar mijn vk was nog uit het stenen tijdperk (dus moest zeggen dat ik AB_SO_LUUT niet wist wanneer ik voor het laatst ongi was geworden, anders had ik die ene termijnecho nog niet eens gehad!). Volgens mij is de standaard wel bij 12 en 20 weken tegenwoordig. Maar misschien doen ze het ook wel gelijk als ze zelf de apparatuur hebben. Hartje luisteren zullen ze in elk geval wel doen denk ik! @klavertje: met een lf van 13 dagen (zoals je de laatste keer had) zou ik rond dag 14 á 15 beginnen met testen. Zo 'vang' je je kortste cyclus van 29 ook nog denk ik! En het smeppen zelf? Tja...Ik persoonlijk vind op dag 11 pas beginnen wel laat hoor! (Ben altijd blij als ik van de ongi af ben en weer aan de klus kan! ). Begin dan in elk geval op dag 12 om de dag of zo. Veel plezier! Zo...ben weer bij geloof ik... O ja! @Go4baby: heb je nou dan vannacht het ergste gehad? Of heb je zelf het idee dat er nog meer los moet komen? Ik hoop dat je snel helemaal 'schoon' bent! Kussies!
Klopt Tezz, ik heb ook de eerste echo gehad bij 11 wk en bij 15 wk ging ze alleen hartje luisteren (die er dus helaas niet meer was) Als ik nu weer zwanger wordt krijg ik bij de gyn in week 7 en 14 een extra echo en bij de vk gewoon bij 11wk de termijn. Dan komt daarna idd al de 20wk echo... @Go4baby, gaat het nog een beetje?
hihi het was meer dan ik het gevoel had dat er iemand met een hamer hierbinnen tekeer gaat Vandaar ook dat rode duizendpootje... maar wel weer erg leuk wat jij ervan maakt! Ik heb echt geen idee.. ik had verwacht dat het echt mega veel zou zijn. Ik heb vandaag weinig last van krampen en bloedverlies. Ben net ook weer een pil verloren toen ik naar de wc moest... (ik dacht: hee daar komt weer iets uit.... lag alleen die pil in de pot... ) Nou, ik zie het vannacht wel weer aan. Misschien is mn lichaam dan beter in staat om de troep op te ruimen... Dinsdag heb ik controle in het ZH dan gaan ze kijken of het allemaal schoon is. Zo niet, dan moet het verder schoongemaakt worden!
He bah, curretage....nou hopen maar dat die pillen gewoon hun werk doen. En dan weer lekker aan de smep!
Hoi allemaal! Net ruim een uur in de file gestaan :-?... terwijl ik hard mijn peace aan het ophouden was om over een stikkie te peacen... en toen was ik eindelijk thuis, krijg ik geen 2e streep (he-le-maal niets!)... Hoopte wel dat ie vandaag nog niet + zou zijn, maar hij was afgelopen dagen al wel zo duidelijk dat ik in elk geval weer een duidelijke streep verwachtte. Nou ja, morgen maar weer kijken... Benieuwd of ie nou al geweest is of nog moet komen, ben het een beetje kwijt. Go4baby, fijn dat die pillen zo goed aanslaan! (beetje jammer dat je er zoveel last van hebt, zou toch lekker zijn als je dat er dan niet ook nog eens bij zou hebben. Verwen jezelf maar lekker! )! Beastie, hoe laat moet/moest je bij de VK zijn? Julita, één van mijn favorieten: "Patch Adams". Echt een superfilm, heb er helemaal bij in een deuk gelegen én keihard zitten janken . Verder ben ik dol op de meeste Hugh Grant-films (About a boy, Bridget Jones, Nine Months, Music and Lyrics, Love Actually, etc... heerlijk....)
navond miepie! Wat jammer (of gelukkig...) dat je geen tweede streepje had! Daar hou je dan je peace voor op! Flauw hoor! Music and Lyrics vond ik heeel erg leuk (POP goes my heart...), terwijl ik had verwacht dat íe heel flauw zou zijn! Nou ben ik ook wel gek van Hugh, dus dat was sowieso al goed natuurlijk... Patch adams is idd ook een goeie, maar vraag me af of je die nog ergens kan vinden (wij hebben zelf o.a. een videotheek en wij hebben 'm allang niet meer!) Andere leuke films? Tjeeee...tenacious d is heeel erg leuk, maar ja, moet je wel van houden (Ik ben persoonlijk niet zo van de chick-flicks...en Ten. D. is errug op jongens gericht...). Voor iemand die zelf een videotheek heeft, kijk ik eigenlijk veel te weinig films... . Maar ja...als je man om half tien 's avonds eindelijk thuis is EN je hebt een kinderwens, dan...jullie snappen 'm vast wel... bla bla bla wat kan ik toch veel l*llen over niks... sta soms versteld van mezelf! Sorry hoor! **schaam** Liefs Tezzz
Hihi, klets maar lekker door hoor Tezzz . Patch Adams heb ik hier thuis in de kast... heerlijk om er af en toe weer mee op de bank te ploffen, blijft goed.
space balls ligt hier in de kast...erg grappig op z'n tijd, hoewel erg gedateerd... everything you always wanted to know about sex (but were afraid to ask) zitten ook hele leuke scenes is! Vooral die van die spermazoiden die zich klaar maken om gelanceerd te worden! Moet ik de laatste tijd vaak aan denken...hihi..!