Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita (helemaal overheen gelezen :oops: ) IK DUIM KEIHARD VOOR JE MEIS!

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    K slik al vanaf maart foliumzuur. Eerst van Etos Zwanger worden, maar dat vond ik op een gegeven moment wel erg duur worden, elke maand toch weer een euro of 7.

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jaahahaha... ik wil het hartje zien, ik wil, ik wil, ik wil, ik wil, ik wil... [​IMG]

Verder is het ook gewoon errug leuk om over je beeb te praten :D
    (als mannetje niet meer mee gaat, routine controle wil me schoonzus wel mee...die hing gister al meteen aan de lijn ;) )

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    De eerste keer gad ik die gekocht maar dat is 2 maal daags ...de tweede keer ging ik vergeten...en wat een joekels! :confused:
    Dus eerst alleen foliumzuur en de maand voor we serieus gingen klussen overgestapt op VSM Puur MAMA .. Helemaal perfect zei ze ;)

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ik heb nu sinds deze week Etos Zwanger Zijn, daar zit ook visolie in en andere héél gezonde dingen :)

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ben net terug van acupuncturist en zij zei dat ze dacht dat ik gewoon weer ongi word. Zo voelt het ook gewoon, maar omdat ik nog geen spotting had had ik nog een mini klein beetje hoop...
    Nog mag ie ook komen vind ik...Kan ik dit meteen als dag 1 tellen.

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Lekkerrrr, ik check mijn mail net krijg fotos van de net geboren baby van een collega van mijn man...

Verder ben ik dus nu 10 dagen alleen en om dat te 'vieren' heb ik het eerste seizoen van sex in the city gehuurd en een veel chips, chocola etc. Zodra er rood gespot word ga ik ook aan de rode wijn die hier al op me te wachten staad. ZO! Kom maar :evil: :evil: EN daarna wil ik jullie 9 maanden lang niet meer zien.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Ik wordt er wel een beetje verdrietig van meissie..hoop dat het jullie snel gaat lukken. Volgens mij zijn jullie een leuk stel samen. En jullie verdienen ook iets van jullie samen...met donkere krulletjes en donkere kraaloogjes? Dikke snuffel uit strak bewolkt regenachtig en guur Holland. ;)

K*t mail...lekker genuanceerd..maaarja ze kunnen vast geen gedachte lezen die wetenschappers :rolleyes:

Heeft de Accupunctuurist nog iets anders gevonden? energie banen die niet goed lopen of voel je iets...ben benieuwd 8)

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Lief van je Beastie. Ik denk/hoop dat ze IUI gaan proberen deze volgende cyclus vanwege slechte samenelvingstesten. Hier worden die teste veel serieuser opgenomen, en ik denk dat dat de volgende stap is.
    Een mooi kerstkado!

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    de acupunctirist loop ik al een maandje of 2 bij. Er zijn vrij veel dingen mis, maar niks heel serieus ofzo. Ze zegt vooral altijd dat ik goed warme voeten moet hebben (geld trouwens voor ierdereen TIP). En verder kan ze het dus kennelijk ook zien dat ik weer ongi word...

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goed van je dat je positief blijft..da's vaak toch het beste ;)
    sssssssspeciaaaaaaal voor jou!

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Bijzonder is dat he, dat acupunctuur. Dat ze daar zoveel mee kunnen zien, echt opmerkelijk.

Maar voor deze keer hoop ik dat ze het niet goed had, en dat je niet ongesteld wordt! En als je wel ongesteld wordt, dan ben ik het helemaal met je eens dat het de laatste keer in negen maanden moet zijn! Het is je zoóó gegund!

En wel goed dat ze het daar serieus nemen, dan zullen ze grondige actie ondernemen in ieder geval.

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    sinds ik zwanger ben heb ik dat minder maar normaaaaal heb ik toch een stelletje kouwe klompen! brbrbrrrrrrrr

14. Alex34

Alex34 Lid

12 nov 2007
    78
    0
    0
    Warme voeten, oeps ik ben net een ijskast met mijn voeten :rolleyes:
    Hoop voor je dat ze het deze keer mis heeft ! en anders kunnen we beide starten met IUI volgend jaar als onze samenlevingstest niet goed is ;)

Groetjes Alex

15. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Hee Beastie, heb jij eigenlijk last van je borsten gehad of niet?

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja maar pas een paar dagen na me NOD begon het echt optevallen...veel meer pijn dannormaal voor ongi. Voelde gewoon beurs aan...wordt soms s'nachts er wakker van... :confused:

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Op die voeten letten hoor want al dat koude bloed komt bij je baarmoeder en je wil geen koude baarmoeder hebben. Daar willen de eitjes niet nestelen.
    Ik DUIM voor onze SL tests!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    WAT EEN TIP! :thumup: =D> :D Goed hoor..wist ik niet!

19. Alex34

Alex34 Lid

12 nov 2007
    78
    0
    0
    Dan moet ik daar toch beter op letten, ik heb elke avond ijskoude voeten.
    Ik DUIM mee [-o< !

Groetjes Alex

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ook belangrijk voor het vormen van de placenta heb ik gehoord van ze! NU sloffen kopen alle smeppers!En kruiken!

Deel Deze Pagina