Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Geniet er van! Heerlijk hoor en ik duim ook heel hard voo rje dat je toch lekker roze aan het kleuren bent! ;)

2. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Beastie: gefeliciteerd met jullie eerste goede bezoek aan de VK. Het klonk in elk geval goed!
    Hoop dat je maandag op korte termijn een echo afspraak kan regelen... Ik ben zo nieuwsgierig! Wil die kleine Sjaak natuurlijk snel zien!

@ Mielenl: Succes en sterkte met het leggen van de vloer? gaan jullie zelf aan de 'klus' of wordt het gelegd? Rustig aan jij he?

@ Butterfly: he, bah, negatief getest. Het klinkt zo goed met die kwaaltjes... hopelijk ben jij zo'n laat positief tester! Duimerdeduim!

Over foliumzuur... ik vergeet het nu dus steeds he.. echt stom. Maar toen ik net zwanger was heb ik bloed laten prikken om gehalte te controleren en zat ruim boven de norm.

En ik heb laatst heerlijke warme sloffen gekocht bij de HEMA. Die kan ik iedereen aanraden! Ik heb ook snel koude voeten dus zal er op letten dat ik die dingen lekker aan trek!

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ butterfly en julita jullie maken het wel superspannend meiden, ik duim voor jullie!

@ poema ja, ik ben ook met SMEP'n zwanger geraakt, 1e SMEP-ronde direct raak na 7 rondes in de MMM (in totaal bijna 2 jaar bezig geweest ;) )

@ go4baby we krijgen plavuizen en vloerverwarming (tegen mijn kouwe pootjes ;) ) dus nee, die ga ik niet zelf leggen. Mijn zwager is tegelzetter dus die komt de vloer in de kerstvakantie doen. Ik wil wel (proberen) zelf een paar muren schilderen want die heb ik met de verhuizing vorig jaar nog niet gedaan.

4. Tigger84

Tigger84 Lid

5 okt 2007
    92
    0
    0
    Eindhoven
    Hey dames,

sorry dat ik een tijdje niets van me heb laten horen, maar had het ontzettend druk.
    Ik speel elk jaar zwarte piet en dat zijn hele drukke dagen, daarnaast mijn werk en sinds gistermiddag thuis met griep.

@CynthiaB, jou wil ik ff speciaal noemen. Je bent ZWANGER! Onwijs keigefeliciteerd!

Ik mocht vandaag bellen voor de uitslag van Lief's zaad en dat is helemaal goed. Geen minpuntje op aan te merken. Ik zelf mag maandag pillen gaan halen om mijn ongi op te wekken. Vertelde de assistente dat ik nu op dag 41 zat en dat vond ze al erg lang. Dat ik vorige cyclus op 60 dagen zat, gaf haar de doorslag. Heb meteen verteld van die negatieve test en ik ga er zeker nog 1 doen voordat ik begin met de pillen.
    Het gaat nu ergens op lijken. Er wordt wat gedaan en we staan niet meer stil!

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ tigger84 inderdaad fijn dat er nu iets gedaan wordt, hopelijk heeft het snel resultaat ;)

@ go4baby vergeet ik helemaal te vragen.....hoe gaat het meis?

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha....believe me: I know! En juist daarom gun ik het jullie ook zo ontzettend allemaal! (en hoop ik dat het bij de zwangeren allemaal goed blijft gaan).

7. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Dank je wel, Tigger!

8. hallo dames!
    ik kwam ook weer even loeren.
    dames die zwanger zijn gefeliciteerd!
    die ongi zijn: dikke knuffel!
    en de wachters suc6 :D

wij doen t hier rustig aan... zijn er niet meer mee bezig nu ff, werd er een beetje kriegel van na een jaar. we zouden deze maand naar de dokter terug gaan maar dat hebben we maar uitgesteld. we wachten deze maand af. en dan kijken we wel of we volgend jaar naar de dokter gaan. dan zijn we 13 maanden bezig dus dan kan t onderhand wel weer eens hahaha

dus geen smep deze maand voor mij maar kom toch stiekum wel hier kijken hoor ;)

liefs marieke

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    wat een rust hier! Ga zo naar bed, maar wilde nog even hier komen kijken

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tigger84, wat vervelend dat je ongi niet zelf op gang komt... Maar het is wel lekker dat er actie komt. Zo voelde ik me deze maand ook, dan gebeurt er tenminste wat.

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeiemiddag iedereen!

@Julita: welterusten!

Hadden jullie het over koude voeten! Ik heb in mijn hele leven precies 18 maanden warme voeten gehad (2 x 9 maanden ;) )! Ik heb ook al zo'n fijn kacheltje in bed! Maarreh...mijn voeten zijn meestal na de smep wel opgewarmd hoor! Dus die warmte in m'n bmm is wel oke denk ik! ;)

@beastie: wat jammer dat je pas maandag kan bellen voor je echo. Wel leuk zo'n eerste gesprek he?
    @Tigger: wat fijn dat er nu wat gedaan wordt! Weet precies hoe je je voelt met die lange cycli hoor! Ik hoop dat ik vandaag m'n ei heb (Mijn temp was weer gedaald vanmorgen..), want dan kom ik weer op een cyclus van 42 dagen uit. Da's in elk geval al beter dan die van 50 van vorige maand. Ik heb ook altijd lange en vaak onregelmatige cycli gehad. Heb gisteren zitten rekenen en voor ik van mijn tweede zwanger raakte zat ik ook steeds aan cycli van 35 tot 42 dagen. Het is knap lastig als je graag zwanger wilt raken, maar ik weet dat het te doen is. Ik heb twee heerlijke bewijzen daarvan!

@Marieke: misschien wel verstandig om even een time-out te hebben. Al een jaar aan spanningen te verwerken he! Doe kalm aan. Laat jezelf niet opjagen en geniet van elkaar. En zie dan maar weer verder. Tenslotte ben je ook nog jong genoeg om kalm aan te kunnen doen (Ik weet het: je wil het graag nu! maar toch... ;) ). En die dokters zijn zo slim tegenwoordig, dat kindje komt er vast wel!

@Miepie: nog geen ei? tja... ze wil gewoon graag springen waar je man bij is denk ik! Krijg je een verrassingsei! (surprise!)

Nou, zoals jullie al konden lezen was m'n temp vanmorgen wederom in een dipje. Hopen maar dat dat dan nu eindelijk eens een keer m'n ei inluidt! (1 2 3 4 komt er nog wat van, 5 6 7 we wachten al zo lang...)

Liefs Tezzz

12. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    @ Julita: lekker slapen en morgen roze op?

@ tiger: Wel fijn zeg dat de zwemmers in orde zijn en dat ze nu je ongi gaan opwekken! Wat voor pillen krijg je? ben benieuwd!

Hier is het echt begonnen geloof ik...
    Echt weeen. Om de paar minuten hele hevige krampen...
    Daartussen door niets. Dus dacht steeds het gaat wel weer.
    Vies detail verhaal... niet voor iedereen leuk...
    Heb tijdje op wc gezeten want het drupt er gewoon uit... ook veel stolsels, maar niet zo super groot als ik 's nachts heb... ben benieuwd! Maar goed, het lijkt me dat de boel goed los komt. dat is de bedoeling immers! Ik ben nu maar weer achter de computer gekropen want kreeg echt slaapbillen van op die harde wc bril zitten ;) Alleen dat enorme maandverband staat me zoooo tegen. Het voelt alsof het de hele tijd doorgaat lekken dus ik jaag er heel wat doorheen. Ik puf weer even een heftige kramp weg. De tweede al sinds ik dit typ.... dus dat gaat lekker...

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @go4baby: tjonge, dat zijn echte weëen. pfff..ik puf met je mee! Heb je wel gewoon maandverband of van die kraamverbanden? Die zijn pas mega! Heb je niet toevallig zo'n rond kussentje voor op de wc of zo? Of misschien onder de douche gaan zitten? Ik hoop dat het snel beter gaat!
    Liefs Tezzz!

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ach lieve go4baby... Echt heel naar allemaal. Neem je nog wat tegen de pijn? Ik hoop dat je vriend xtra lief tegen je is deze dagen, want hoe jij hier mee omgaat is echt heel knap.
    @Tezzz, dat ei mag nu wel komen toch...he dat wachten ook. En als je hem eenmaal hebt gevonden mag je weer 2 weken wachten...pfff

Ik heb mijn banner maar weer een dagje langer gemaakt want ik heb nog niks gezien... Toch wel een klein beetje spannend dit....

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @julita: ben al blij als ik 'm eindelijk vind! Die 2 weekjes maken dan niet zoveel meer uit! (Mijn lf is 11 á 12, dus met nog niet eens 2 weken weet ik dan waarschijnlijk al meer)
    Zie je nou wel! Die sam.lev.test was nega omdat de goeie zaadjes allang bij dat ei zaten! Zei ik toch al! Ga maar roze worden! Toe dan! ;)
    @Go4baby: alles goed? :(

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ok ladies, ik ga dan nu naar bed en dan zien we morgen wel hoe het gaat. Ik hou jullie op de hoogte!

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @julita: nogmaals welterusten enne...NIET ROOD ZIJN MORGEN HOOR!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik ga mijn best doen [-o<

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    :D goed stil blijven liggen dan! :D

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Truste Julitaaaa :D

Nou ...Go4baby.... :( vind het niet leuk dat het zo moet. Dikke vette knuff (voel me meteen een aansteller met me misselijkheid en moeheid :( )

Deel Deze Pagina