Hey ben je wakker dan go4baby? Ik ben idd met acupunctuur begonnen voor lf verlengen, dus wie weet is het nu pas aangeslagen... Dat duurt een tijdje hoorde ik. Hoe ga jij?
oke, dat is dan toch super! Natuurlijk duren dat soort dingen even. Er gaan natuurlijk een paar cycli overheen. Wel fijn dat je het effect er al van ziet! Toch wel fijn dat ze daar in Japan zo goed die zorg verlenen. Ik heb wel het idee dat het daarlaagdrempeliger is. Maar wel iets minder open en minder tijd dan bij ons, zoals ik begreep van je. Jij vandaag nog een beddagje of ga je nog iets ondernemen? Ik ben het bed maar uitgegaan want de krampen kwamen weer opzetten. Flink snel achter elkaar. dus ik dacht daar gaan we weer (vanmiddag was zo heftig), maar ik wist niet meer hoe ik moest liggen in bed... Beetje op forum rondneuzen... en anders zo maar lekker op de bank met mn boek. Even afwachten of het verder doorzet.
He bah go4baby... Heb je er al een kruikje opgelegd? helpt een beetje tegen de pijn mss? Nu moet ik deze ronde dus wel een SUPER ei hebben want ik ben al 2 maanden bij de acupunctuur. Ik ga vandaag werken aan een dans project met een paar meiden. Nu geen zin, maar als ik er sta gaat het wel weer denk ik. Ook trouwens net mijn afspraak gemaakt voor bloedprikken op dag3 (maandag dus). Dat schiet lekker op.
Ik baal trouwens wel: Kreeg gisteren een bericht heel laat 's avonds voor een auditie en ik geatwoord dat ik geintereseerd was. Krijg ik vanmorgen bericht dat het al te laat was.... :c: Had ik dat bericht van die man gewoon 12 uur later pas binnen gekregen. Die :c: telefoon ook!
Helaas geen kruikje in huis. Maar heb de gas kachel lekker hoog opgestookt en me lekker warm aangekleed! Hoop dat je nu inderdaad een super ei zult hebben! Ik gun het jullie zo! Wat gaaf dat jullie met een elkaar een dansproject gaan doen! Ben benieuwd! Japanse meiden? Lijkt me zo gaaf om te dansen en mooie voorstellingen te maken. De zin komt inderdaad vast straks terug. En af en toe geen zin is ook niet erg toch? Gaat inderdaad snel met je onderzoeken zeg. Wel super fijn. Nu gaan ze bepaalde hormoongehaltes bepalen toch? Waarom doen ze dat op dag 3? En wat zegt dat dan? Enig idee?
Dansproject zijn geen japanse meiden... Ik weet niet precies waarom het op dag 3 moet, maar dan testen ze: estradiol fsh lh en nog een die ik nu niet meer weet. Dan kunne ze kijken naar de kwaliteit van je ei reserve. (FSH) Ik hoop dat ik daar supersnel resultaten van krijg. En positieve ook!
Verdorie van die auditie! Inderdaad *&%#&%@ telefoons.... weet er alles van na deze KPN week... Zo zeg, ik wist niet dat ze zoveel gaan onderzoeken. Ik duim voor hele goede resultaten en dat je een super ei gaat hebben door accupunctuur en dat dat tot heel mooi roze leidt! Liefs en veel plezier vandaag!
Dank je! Jij ff lezen en dan wel lekker weer een beetje slapen. Heel erg gefeliciteerd nog met je nieuwe kantoor ruimte! Ben blij dat er ook nog leuke dingen in je leven zijn.
hihi dank je wel! We zijn er ook echt blij mee. Zitten nu weggepropt in hoekje van de kamer van 2 bij 2,5 m... Straks in totaal 30m2... Heerlijk! Drink nu lekker warme anijsmelk en dan zo weer even mn bed in. Het zet gelukkig niet echt door. Gewoon ongi-buikpijn... Doeiiiiii! Veel plezier vandaag en tot later
Hihi ik zag net ook al dat er nog niemand is geweest! Weekend is altijd zo stil... iedereen heeft een sociaal leven... Heb jij een leuke bijeenkomst gehad voor het dansproject?
Haha, dit woord echt een dialoog tussen ons go4baby! Ja, ben net pas terug dus best lang weggeweest. We hebben heel veel gedaan, ik ben er erg blij mee. Morgen weer! Daarna heb ik er nog een yoga klasje er tegenaan gegooit en toen richting videotheek en supermarkt. Lekker aan de drank vanavond Klinkt heel erg, maar het zal me even goed doen. En jij? Beetje verder kunnen slapen. Kan je het lekker rustig aan doen vandaag?
Kwam alleen een butterfly even langs wapperen met haar mooie roze kleurende vleugels... Zie je dat het toch nog leuk was. 'Vanochtend' had je nog helemaal geen zin en nu ben je super enthousiast! Echt leuk. Ik ben heel benieuwd wat jullie gaan maken! Het is hier nog steeds komen en gaan van krampen... Net weer twee verse pillen genomen.. bleh. Heb het wel gehad. Heb gelukkig nog wel even kunnen slapen. Ga nu weer hard aan het werk. Beter nu wat hader werken dan straks weer overvallen worden door de *@%#^& cramps... Lekker genieten van een paar goede films en een heerlijk glas wijn! (soms mag je jezelf heerlijk schandalig verwennen! daar is echt niets mis mee!) Proost op je volgende mooie grote ei en lekker lange lf die uitmondt in roze!
Ben het helemaal met je eens Go4baby. Het is je ook zeker gegund! Hoe voel je je verder afgezien van de krampen? Duik maar lekker onder de wol met een paar goede films en een heerlijke glas wijn (is het alleen niet wat te vroeg )En ff lekker niksen! Liefs
Dank je en proost op jouw nieuw kantoor ruimte en op het begin van een nieuwe cyclus vol met hoop! @butterfly, geen foutje dus. Ongi was er vanmorgen...Maar mijn luteale fase is dus 1 dagje langer deze maadn dus dat is GOED! Nu ff filmpjes (Rumor has it en Just Married) Ik hoop dat de laatste wat is, hij leek me wel aardig...Tot later dames!
Goeiemoggel! Hele pagina's volgekletst hier vannacht Balen dat die krampen je zo uit je slaap houden, Go4baby... hoop dat ze niet meer zo hevig terug komen! Moet hard aan de poets vandaag, het is hier een bende, maar kom af en toe wel even binnenvallen !
hihi, die flims en wijn zijn bij julita. Daar is het al avond! Ik ga nu echt nog niet aan de wijn hoor... hihihi