Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik hoop dat we snel aan de beurt zijn en niet nog 3 weken moeten wachten... Het zal vast wel goed zijn...ze zeggen elke keer tegen mij hoe beroerden en moeier je bent des te beter.. FIJN!...ach voor je het weet zijn die 9 maanden om ;)

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    moge!

Ik heb me verslapen...werd om 8.10 wakker, terwijl m'n dochter om 8.30 op school moest zijn. En mijn dochter had haar wekker ook al uitgezet! Heb het toch nog voor mekaar gekregen om te tempen. Ik heb een nieuw dieptepunt gehaald met 36.3. Mag dit dan eindelijk mijn ei zijn? Misselijkheid is nog steeds niet helemaal over. Dan zal het wel niet meer aan de chocoladeletter liggen he? Zwemmers bleven gisteravond ook heel netjes binnen. Viel me gewoon op! :oops:
    Nou, afwachten maar weer.
    Ga gauw m'n koppie thee drinken...
    GAAP!
    Liefs Tezzz

P.s.: @Yvett: eindelijk je gips eraf! Jippie!
    @Diaantje: tjee, je bent alweer 16 weken! Wat gaat dat snel!
    @Beastie: kan je pas vanmiddag bellen? Flauw hoor! Ik hoop dat je snel terecht kan!
    @Go4baby: alles alweer wat beter?
    @de rest: eieren al gevonden of in afwachting van nod? Sterkte!

3. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    ja tezz, dat valt nogal op he, dat je geen zwemmerkes buiten krijgt.
    Zit op dit moment met bloedverlies. Ze gaan het nog 14 dagen spannend houden.
    Heb gisteren een ovulatietest gedaan en ei is geweest, heb waarschijnlijk innestelingsbloed en uitdruk op bloed.
    Ongi kan het niet zijn heeft gyno gezegd

4. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    bellen tussen 13.30 en 14.00 ... :confused: dus alarm is ingesteld op me mobiel ;)

5. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh beastie spannend, straks bellen voor een afspraak de echo! kan me voorstellen dat je het liefst gisteren al wilt, maar bedenk je wel dat de volgende pas met 20 weken is.......dus dan moet je daarna weer langer wachten ;)
    Die vermoeidheid.....tsja....ECHT dat word beter hoor! Ik lag ook elke avond om 9 uur op bed, dan vielen mijn ogen gewoon dicht. Nu hou ik het alweer tot 22:30 vol (=mijn normale bedtijd)

diaantje met mij gaat het nog steeds prima hoor, al beginnen de pijntjes wel iets meer te worden.....ik heb er echt moeite mee om rustig aan te doen maar ik zal wel moeten :)
    heb ik trouwens iets gemist......dat jullie eerder ook al met z'n vijven kerstfeest vierden? :oops:

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    oh wat leuk zico! Nou maar hopen dat het bij innestelbloed blijft natuurlijk! Trouwens, als dit innestelbloed is, kun je toch al over een week testen? (Toch?) Ik hoop zo voor je dat het raak blijft!

7. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    wacht gewoon tot 20 ste.
    Zou toch maar moeten lukken van 2x te klussen zwanger te geraken he ;)
    Dat zou een echt wonder zijn ;)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Zico: soms denk ik wel eens dat we gewoon TE VAAK klussen! ;) Bij mijn kids was het ook met twee keer onveilig al raak, dus waarom zouden we NU eigenlijk al die moeite doen?

O ja...omdat het leuk is! :oops:

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

ehhh...snap ff niet wat je bedoelt...we zijn nu met z'n viertjes..straks met z'n vijven ...toch?....
    Dat bedoelde je toch meis?

ik weet het....het is nog vroeg hihihihi

(we zijn zover ik weet nooit met z'n vijven geweest..zal straks even aan jac vragen als hij thuis komt...heeft de zolder opgeruimd gisteren..je weet maar nooit hahahah :D )

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Het kan zelfs met een keer al raak zijn :oops: en bij sommige meiden is het met minder al raak....haha
    Ik behoor helaas niet tot deze categorie, maar ik hoop dat het snel ook geluk aan de horizon is voor ons.

Trouwens mijn man belde vanaf het huis van zijn zus en ik stond op speakerphone (iedereen kon me horen) en toen vroeg hij gewoon vrolijk aan me hoe het bij de doctor was geweest! Uhm...ik wist niet eens dat nu opeens iedereen ervan wist... Mannen kunnen ook raar doen soms vind ik. Volgens mij is het omdat hij nu weet dat hij het probleem niet is, vind ie niet erg om alles te vertellen...

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    volgens mij heeft mielenl het hier over...

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Ik vroeg het me ook al af...?

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    moge julita! (avond voor jou... ;) ) We waren gelijk!

14. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    had je het gezien?
    Ik hoop dat het je ei is Tezzzz.

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ik vond het ook al raar ;)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @julita: mannetje hart op de tong? Oh...doet me aan iets denken!

Poosje geleden gingen we naar de trouwerij van twee vrienden van ons. Zij is al niet te snugger, maar hij is nog veel erger. Vraag mijn man aan hem: en, heb je een leuke huwelijksnacht gehad? Weet je wat die man zegt? 'Nee, ze heeft een schimmelinfectie, maar ik mocht 'r wel insmeren!'...waar iedereen dus bijstond he! Je had haar gezicht moeten zien! (en daar is ze mee getrouwd!)

Oh...wij hebben zo'n lol gehad de hele avond! Natuurlijk niet omdat ze een schimmel had (Is al lastig genoeg), maar dat die man dat zo hardop zei! Hij was zich ECHT van geen kwaad bewust! :)

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

paard van sinterklaas insmeren? http://nl.youtube.com/watch?v=qscuKSftTAE

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    he...ik wil wel kijken, maar m'n zoontje zit mee te kijken....doe ik later wel...

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ach ze bedoelen het goed... die van mij is een schat, maar ik heb hem wel even toegesproken...Ik vind dat hij het wel even met had mogen bespreken...tenslotte gaat het om mijn lichaam.

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @ tezzz, foei! jij moet leuk met je zoontje gaan spelen ofzo ;)

Deel Deze Pagina