Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    ja dat is een goed plan...niet pedachogisch (ofzo) verantwoord :rolleyes:

@Julita ... helemaal overheen gelezen je mmm .... Hormoon spiegel niet schokkerend laag maar ook niet optimaal...net er tussen is...tis toch ook wat! Wel lekker dat de onderzoeken zo snel achter elkaar gaan..vaart er in! ;)

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ja dat was precies de opmerking die ik bedoelde.....maar diaantje, ja, ik zit nu ook bij alles: oh, volgend jaar zijn we met z'n drietjes! Begin nu wel de kriebels te krijgen hoor, eergisteren nog mijn vriendin en man en half-jaar oud beebje op bezoek gehad, ze kwamen het kamertje bekijken. Dus zij legt hun zoontje even in het ledikantje.....pffff ja en dan krijg ik echt kippenvel!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @MIelenl: oh...ik krijg zelfs al kippenvel als ik daar aan denk! Net zo'n gevoel als je vlak voor de tijd alle lakentjes en eerste kleertjes gaat uitwassen! Nou kan die was me gestolen worden elke dag, maar van dat wasje heb ik echt genoten!

@all: Zoontje zit lollifantenfilm te kijken. Hij wil niet eens spelen! Alleen brult íe af en toe om nieuwe chocomelk... :(

4. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    ik neem nog een kopje thee (ben nog steeds misselijk...) en ga eens wat was opvouwen enzo...het werk van een mamma is helaas nooit gedaan!

Tot later!
    Liefs Tezzz

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    GOeiemorgen! Ben vanmorgen na mijn berichtjes weer even terug in bed gekropen en word nu pas weer wakker :oops: :oops:

Beastie, moeten we de squirrel squad weer even langssturen (dit keer dan niet om de :evil: :evil: weg te werken, maar de :pale: :pale: ) ?

Mielenl en Diaantje, fijn te horen dat het bij jullie goed gaat :)

Tezzz, op die misselijheid na klinkt het goed! ;) Kon uit mijn temp vanmorgen niet echt opmaken of het ei nou geweest is of niet (Dag 1-3 was ie 36.5, daarna elke keer 36.2 of 36.3... nu weer 36.5 :-?), maar aan de pijn te voelen nog niet....

Yvett, is het fijn zonder gips? :)

Julita en Go4baby, gewoon een hele dikke knuffel ;)!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jahaaa, die goeie ouwe tijd ;) Gezellige eekhoorntjes!

7. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Goedemorgen kwebbelkonten!

@ Julita: als dat progesteron je ei maakt, dan zit het toch wel goed? Je had toch laatst een heel mooi ei? Of heeft het daar niet mee te maken? Misschien neemt het nog toe gaande weg je cyclus.. Dat andere hsg klinkt wel heftig, maar als ze dan iets constateren is het wel fijn dat het direct te helpen is.
    En lekker handig van je mannetje om het daar over de intercom te gooien. Wordt je wel even geconfronteerd.
    Vind je wel een held dat je er zo kalm onder bent geleven. Ik zou 'm door de lijn getrokken hebben ;)

@ Beastie: verzin nou maar die hele lange vakantie... Van eind december tot begin maart... ;) Gewoon voor volgende week afdwingen ;) dan kan ik nog even van je foto genieten!

@ Tezzz: dat ei komt echt hoor... duurt even maar dan heb je vast wel beet!

@ Miepie: goede SMEP gehad of still going on ;)

@ Diaantje: dikke knuf! En verwen je zelf maar met lekkere kerstkransjes en engelenhaar ;) als je van de kerstboom geniet! (vind ik altijd zo lekker ruiken.. wel een echte dan he?)

@ de rest: dikke knuffelssss

Hier was het vanochtend weer zwaar heftig. Werd om 6 uur wakker van enorme krampen. Echt in buik., rug en zelfs mn bovenbenen voelde branderig aan.
    Om half acht was het weer over... Hoop dat dit dan de 'naweeen' waren en dat het nu klaar is. Ik ben er in elk geval zo ontzettend klaar mee! (en er kwam niets spectaculairs meer uit ofzo. Stelletje overijverige baarmoederspieren, aanstellers ;)

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    En zo krijg je probleemen met KPN ;) :D

Mannetje weet het allemaal niet, heb gister van Sint wel een uber mooie kalender van nieuw zeeland gehad...lekker wegdroomen (ook erg goed voor me heimwee.. :( ) ;) Zeg? anders ga jij toch mee... 8) ;) :D

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    toch nog even:

@ Yvett: jaha, gips eraf! Lekker hoor! Wat een vrijheid zal dat opeens zijn! Geniet maar lekker!

@ Zico: spannend... duimen draaien tot de 20ste
    Zwanger worden kan gewoon van 1 keer raak zijn hoor. En twee keer, ik vind het echt geen slechte score hoor! Dat heeft hopelijk gewoon tot iets moois geleid!

@ Miepie: jaha, dat ei staat op springen! Dat kan niet anders. Vanavond dat mannetje eens goed te grazen nemen ;)

@ Tezzz: ja... maar die was ligt er ook als je geen moeder bent hoor... en al die andere troep die zomaar in je huis verschijnt...

Ik ga weer knetterhard aan het werk!

Tot later, stelletje babbelboxen!

10. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Go4baby, hoop met je mee dat dit de naweeen waren en je morgen (morgen toch?) te horen krijgt dat alles schoon is... en je weer vol goede moed 2008 in kan gaan!

Ik ben op 't moment echt misselijk van de pijn (zeikerd ;)), zowel aan de linkerkant als een ongi-gevoel in bm (en bijbehorende rugpijn). Was eerder blij dat ik mijn ei voelde, maar mijn lichaam kan het ook overdrijven :-?. Heb de neiging er wat pijnstillers in te gieten en in bad te gaan liggen, maar durf beide niet (bad kan toch niet goed zijn als je bmm open staat? Verzuipen al de zwemmertjes die liggen te wachten ;)). Vanavond nog maar weer hard aan de smep...

11. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Zeg.... zeg dat geen twee keer... want dan krijgen we ruzie met de mannetjes als we zwaai zwaai bye bye doen ;)
    * droomt weg bij de gedachte aan vakantie*

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Zoooo dat moet haast wel een super dik vet gezond ei zijn waar de zwemmers wel pap van lusten.. :oops:

13. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, ik hoop het! :)

Hoe zet je je tempkaartje in je album?

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Hihi...nou sinds vannacht gaan we niet lekker meer...Ik schijn hem te stompen :oops: :confused: als hij snachts een geluidje maakt... Kan me er nix bij voorstellen. Zal wel per ongeluk zijn gegaan maar dat gaat er niet in bij hem :rolleyes: Maar om nu om 2.53 daar discussie over te voeren..hmmm

Hoop op een vredige nacht vannacht ;)

15. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Opslaan vanaf FF op eigen schijf (rechter muisknop opslaan etc.), dan er een jpg van maken (op bestand staan en openen met paint, opslaan als jpg bestand) ...niet te groot ;) en dan in je album...nou dat weet je verder wel :D

16. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Arm Beastie-mannetje ;)... maar idd, 3 uur 's nachts daar ruzie over gaan maken :-?... dan is 't niet gek dat je de hele dag moe bent!

Hmm, volgens FF heb ik, als ik deze temp blijf houden komende dagen, gisteren mijn ei al gehad... snap er niks meer van...

17. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Thanx! :) (staat er in)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Voordeel is dat we vanavond zoooooo moe zijn dat we overal doorheen slapen :D

Temp van gister was niet op standaard tijd dus niet helemaal betrouwbaar...maar ik gok op vannacht ;)

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

ohhhhhhhhhhhhhhhhh hij valt nu pas..... :oops:

en ik ben niet eens blond hihihi ;)

20. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nouja..technisch gesproken waren we eerst wel met z'n vijven..toen hadden we Senna nog..onze hond...die hebben we vorig jaar moeten inslapen....maar oke.....jullie hebben gelijk....

was nog vroeg... :D

Deel Deze Pagina