Het grote SMEP-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miepie80, Aug 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Haha, maakt niet uit hoor, Diaantje ;)!

2. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    jammer diaantje dat jullie hond er niet meer bij kan zijn....is ook heftig he, je huisdier verliezen. Maar ik voelde me al een enorme muts dat ik iets heel ergs had gemist ofzo!

miepie en tezzz hebben jullie je ei gevonden? :) hopelijk voor jullie allebei een mooie kerstverrassing!

julita :oops: had ik zo keihard zitten duimen voor je, valt het me niet eens op dat je weer ongi geworden bent.....dikke knuffel meis en hopelijk wordt het deze ronde! ik heb trouwens gehoord dat heel veel meiden zwanger raken direct na een HSG onderzoek....zou toch GEWELDIG zijn als jij in dat rijtje mag staan he?

go4baby jeetje zeg dat klinkt heftig allemaal.....ik hoop dat je het nu achter de rug hebt. Voor jou ook een extra dikke knuffel!

3. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Helaas, sinds gister mag ik wederom in het rood!
    Ik moet nog ff nieuwe NOD uitrekenen.
    Maar mijn cyclus is in ieder geval weer redelijk omlaag gegaan.
    Ik heb trouwens wel dat elke keer als ik opnieuw ongi word, ik steeds meer en meer pijn krijg en last van krampen. Deze keer is het nog erger dan de vorige keren. Heeft iemand hier ervaring mee?

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hè, Rainstarr, balen :(!
    Bij mij wisselt het per maand, de pijn bij mijn eisprong lijkt wel elke maand erger te worden :-?

5. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @rainstarrr, hartstikke dikke knuf meis...Ik had toevallig ook deze keer opeens ook heel veel krampen. Zelfs nu af en toe nog een paar. Volgens mij komt het omdat ik er veel meer oplet nu. Wel fijn dat je cyclus weer wat korter is nu.
    @Mielenl, lief dat je voor me had geduimt! Ik had dat ook over HSG gehoord en ik hoop dat ik erbij ga horen!
    Over dat progesteron: vandaag is er weer bloed geprikt en hij is het weer gaan testen dus dat weet ik dan volgende week woensdag weer. Hoop op goed nieuws.
    @Miepie en Beastie, ik heb die hele squirrel episode gemist, maar was zo te zien hilarisch! Had het iets te maken met de nod knokploeg? Die hebben we ook een tijdje gehad.

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Hihi, had er inderdaad mee te maken, Julita ;)!

Mielenl, hier gisteren een + ovutest. Temp is iets omhoog vandaag, (36.5, normaal 36.2 of 36.3), dus het lijkt er op dat mijn ei ook al geweest is. Heb alleen nog wel enorme eipijn (is nou echt niet leuk meer, mijn rug, benen en buik doen pijn :()

7. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@julita & miepie thnx meiden.. misschien is het de winter? hahaha mijn boobs waren nog pijnlijker dan daarvoor. Alleen al als mijn mannetje er naar keek! Maar vooral gister hondsberoerd..
    Oh ja julita, jij dus op dag 3, wanneer is je nieuwe NOD?

8. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ rainstarr balen dat je ongi toch is gekomen, wel fijn dat je cyclus weer normaal was. Hopen maar dat je nieuwe NOD ook echt een NOD wordt ;)

@ julita nog een keer progesteron geprikt? is dat om een soort "nul" waarde te hebben, of zouden ze nu nog een eisprong kunnen detecteren?

@ miepie dat klinkt als een super-ei! Laten we hopen dat dit hem wordt :)

9. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    HEERLIJK gips eraf :D

Wat een vrijheid heb ik ineens. Meteen therapie gehad. En fotos enzo. Me arm kan ik niet meer 100% gebruiken. Ze denken dat ik het kan redden tot 90% :S
    Nou ja is ook nog aardig te doen dus we moeten er maar mee gaan leven.

Me been kan ik wel weer 100% gaan gebruiken zeggen ze dus dat moeten we nog maar zien.
    Heb nu 3x p.w. therapie om alles weer "soepel en beweegbaar" te krijgen. Ben benieuwd!

Nog altijd last van de (.)(.) vooral tepels. Wordt er schijt ziek van!

Liefs

10. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemiddag dames!

Pfoeh, eindelijk even een momentje waarop ik hier rustig kan kijken. Het is zo druk op kantoor vandaag! Het lijkt wel alsof ze de afgelopen stille maanden in één dag willen inhalen....

Maar ja, dat houdt een mens van de straat. Ik heb alleen niet echt tijd om alle pagina's van't weekend terug te lezen: nog iets bijzonders gebeurd?

11. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    JAAAAAAAAAA morgen Echo! Hihi..de mevrouw zei "volgende week zitten we al vol" Ships, dacht ik wordt het 2008... "maar iemand heeft voor morgen afgezegt dus als je wil...?" JAAAHAHAHAHAHA IK WIL! :D
    Zooooo da's er uit! Lekker hoor! (morgen 12.50 ... eventueele plaatje s'avonds pas in album 8) )

@ rainstarrrr dikke knuffel meid..wordt met kerst kindje maken ;)

12. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    ohhhhh wat heerlijk zo snel! jij bofkont! alvast heeeeeeeeeeel veel plezier en ik kijk uit naar de foto's morgenavond :)

13. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Rainstar balen zeg!
    Hier nog geen kwaaltjes, heb zaterdag mijn NOD. Heb al wel een paar dagen bruin/roze afscheiding en mijn temp was net 37.8! Weet iemand als je zwanger bent of je temp dan ruim omhoog schiet? Ach ja, moet er maar niet teveel van hopen, we zien het vanzelf wel :) Ik heb trouwens ook al een paar dagen steekjes in mijn liezen, maar dat had ik enkele cyclussen geleden ook... Zie dat het voor een paar meiden SMEP-time is! Veel succes en plezier natuurlijk ;)

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Gaaf, Beastie! :) Morgenavond uitgebreid verslag?

Yvett, fijn dat je weer iets mobieler bent :)... hoop voor je dat het mee blijkt te vallen met je arm! Wanneer had jij je ei nou ook al weer gehad?

15. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

May 1, 2007
    485
    0
    0
    Ik ga vanavond lekker smeppen zonder gips!
    Oww heerlijk hahahaha!

16. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh wat super zeg! Helemaal goed! Ben heel benieuwd, dus je doet wel uitgebreid verslag he?

K heb vrijdag moeders voor moeders op bezoek gehad, en ben sindsdien potjes aan het volpiesen, hihi.

Maar die vrouw heeft me gelijk ongerust gemaakt. Ze was heel verbaasd toen ik zei dat ik niet veel last had. Alsof dat raar is ofzo.....

17. mielenl

mielenl VIP lid

Jun 29, 2007
    6,257
    0
    0
    @ cynthia geen zorgen hoor, ik had in het begin ook eigenlijk nergens last van.....grote of kleine kwaaltjes zeggen helemaal NIETS over of het wel of niet goed zit. Gewoon lekker genieten en potjes volpiesen. Raar mens dat ze zo reageert.....

18. kareltje

kareltje Fanatiek lid

May 30, 2006
    1,144
    0
    0
    @beastie geweldig dat je morgen al kan.Ben echt superbenieuwd.
    @yvett lekker hoor dat het gips er van af is.

Vandaag heb ik veel te duren ovutest gekocht bij de apotheek,omdat ik toch wilde testen vandaag en me testen natuurlijk opwaren.
    Maar de test is overduidelijk positief.
    Dus ik kan vanavond weer lekker aan de smep!

19. Beastie

Beastie VIP lid

Jul 9, 2007
    10,314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ja dames, morgen middag/avond uitgebreid verslag..lekker hoor voel me ook al een stuk beter! ;)

:idea: Cynthia...vertegenwoordigers moeten geen dokter opinie geven..stom van haar. In week 6 krijgen de meeste pas ergens last van en er zijn ook van die bofkonten die fluitend zwanger zijn ;) Hopen dat jij er 1 bent :D .. Week 5 maakte ik me ook zorgen omdat ik nix voelde behalve me borsten ietsjes...nou da's nu wel anders :(

20. Julita

Julita Fanatiek lid

Apr 11, 2007
    3,923
    0
    0
    Danseres
    @mielenl, helaas weet ik niet wat ze allemaal willen en denken daar in die kliniek... Ik kan vaak maar een snel vraagje stellen en dan is de volgende alweer aan de beurt. HEt enige wat gyn zei was dat hij het nog een keer wilde checken...
    @Beastie, wat fijn voor je! Kom morgen kijken om plaatjes te kijken. Mannetje weer mee of kan die zo kortdag geen vrij krijgen.

Share This Page