Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Het zal Japan tijd pas s'morgens heeeeeeeel vroeg zijn dat je plaatje serop staan denk ik... :rolleyes: Maar doe me best voor je ;)
    Mannetje gaat mee, echt wel. Hij gaat ook tussendoor even weg van z'n werk :D
    Voor de VK heb ik gezegt dat ik bloed ging prikken, op me werk, omdat ik zo moe ben...en nu ga ik voor resultaat heb ik gezegt 8)

2. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Nou gelukkig maar, ik weet ook eigenlijk wel dat ik me geen zorgen hoef te maken, zo lang er geen bloed is, gaat het nog prima.

Dit weekend aan m'n ouders verteld, lief joh, ze moesten allebei huilen....:)

Julita: is dat vanwege de Japanse cultuur, dat gedoe met afspraken? Ze zijn heel erg gericht op striktheid en orde en regelmaat daar he?

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @cynthia, heeft idd met de cultuur te maken denk ik. Al hoewel ze in het algemeen heel erg punctueel zijn laten ze me in de kliniek altijd makkelijk een uur (!) wachten. Ze hebben gewoon niet genoeg doctors, daarom kan je ook nooi t eens even wat vragen aan die man... Vandaag vroeg ik alleen maar of die progesterone nou wel in orde was of niet en ik kreeg geen duidelijk antwoord. Het ligt weer aan de resultaten van de bloedtesten van vandaag....

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Ik ben al 2 keer niet naar mijn japanse les geweest, en nu is hubbie er deze week niet... Ik heb de neiging om niet te gaan...

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @julita: wel fijn dat ze zo snel werken,maar wat lastig dat je nou niet precies weet hoe je de resultaten moet interpreteren! Ik hoop dat je snel zwanger bent, dan hoef je je ook niet meer druk te maken over resultaten! Twee streepjes begrijpen wij allemaal!
    @beastie: wat een mazzel dat je morgen al terecht kunt! Moet je in het ziekenhuis? Bij mijn tweede moest ik naar het ziekenhuis voor de termijnecho. Maar we kregen nauwelijks de tijd om goed te kijken. Het was echt: beeld aan, meten, foto en broek weer ophijsen! Met twee minuten stonden we al weer buiten! Vond de echo bij m'n eerste veel leuker! Maar dat was ook bij de vk zelf. Die had tenminste de tijd om even uit te leggen waar je wat zag enzo. Ik hoop dat je goed kan genieten van je kindje! Heel veel plezier alvast!
    @Yvett: zijn er zenuwen beschadigd dan, dat je je arm niet meer helemaal zal kunnen gebruiken? Lijkt me toch wel lastig... :( Maar wel fijn dat je er nou eindelijk (even) af bent!

Liefs Tezzz

6. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

@beastie thnx! Gaaaaaaf morgen al pasfoto's van je beeb! Wel gelijk online zetten heh? ik ben erg benieuwd...

7. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Tezzz, ben ook wel blij dat het zo snel gaat. Als ik nu nog in Zwitserland was geweest had ik nog niet eens naar de gyn gemogen. (Net zoals in NL) Misschien stel ik me ook aan denk ik wel eens...

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita natuurlijk stel je je niet aan, gek mens! ;) en zo'n forum werkt vaak nog extra confronterend (vond ik tenminste)
    En een uur wachten, geen tijd voor vragen....ach.....is in NL precies hetzelfde hoor! Maar ik vraag gewoon door, heb tenslotte al een uur zitten wachten dus dan wil ik ook wel AL mijn vragen beantwoord hebben :D

@ cynthia wat een lieve reactie van je ouders! Ik moest iedere keer zelf ook huilen als iemand anders ging huilen als ik het vertelde ;)

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    '
    ...of het is iets eenvoudigs waar je wel aan geholpen moet worden omdat het anders niet lukt. En daar zou je pas na 1,5 jaar achter gekomen zijn! Wees nou maar gewoon blij dat alles zo vlot loopt! Je hebt die mogelijkheid toch? Gewoon aangrijpen! Niks aanstellerietus hoor!

@Rainstarr: was je nou potverdikkedorie weer ongi geworden? :x

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Mielenl, Ik denk altijd hetzelfde voordat ik daar binnen stap, maar als ik dan voor die man zit durf ik niet meer zo goed... Ach, je kent dat wel.
    @Beastie, veel plezier morgen met mini Beastie bekijken!
    @rainstarrr, ik wacht altijd met nod doorgeven tot ik ei heb gevonden, anders moet ik het de hele tijd veranderen, vind ik zo'n gedoe.

11. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Lief dat jullie dat zeggen Tezzz en Mielenl!
    Ik ga nu mijn bedje in!

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker dan maar! (blijft toch raar dat bij jou de dag al voorbij is, terwijl het bij ons nog middag is... :) ).

13. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ julita trusten en....heel herkenbaar hoor, ik laat me ook gauw imponeren door zo'n witte jas ;)

14. rainstarrr

Ja I know... ik heb alleen vorige maand geen ei kunnen vinden.. :confused:

15. rainstarrr

Jahhhhhhhhh niet normaaaaal meer heh? Laat ik eerst beginnen met mijn ei en dan goed klutsen.. ofzoiets..

16. rainstarrr

Truste Julita!

17. Selma2007

Selma2007 Actief lid

29 nov 2007
    157
    0
    0
    Dag ladies,

Jullie zijn zo gezellig aan het kletsen, ik kom er wel ff tussenspringen!
    Ik zit in ronde vier en sindskort kennisgemaakt met dit forum. Heerlijk dat zoiets bestaat trouwens.
    Ik had nog nooit van SMEPpen gehoord. Ik zag het wel steeds als onderwerp staan, maar ik was niet nieuwsgierig genoeg.
    Maaaaarrree......
    Sinds vandaag sluit ik mij aan bij de SMEPclub!
    Ik heb gegoogled en zag het alleen in het engels staan. Heb het stappenplan uitgeschreven en ga het deze ronde eens uitproberen. Wie weet! :)

Fijne avond nog!
    Selma2007

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Rainstarr: had je ovutests gebruikt en getempt? Of een van de twee? Met tempen zou je toch sowieso een stijging moeten gaan zien aan het einde van je cyclus (Als je een ei hebt gehad). Weet je al hoe je het gaat aanpakken deze cyclus?

19. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik heb eens een keer iets gelezen over een ex pat die in japan woonde, en het is echt zo'n ontzettende cultuurshock daar, zó onvoorstelbaar anders als hier....fascinerend maar ook frustrerend lijkt me, vooral als je er midden in zit.

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Haha....ja, dat had ik dus ook! Moest sowieso huilen toen ik het aan mijn mannie vertelde, maar nu bij mijn ouders ook weer. En vanochtend stond ik bijna in de tram te huilen, om iets wat de hoofdpersoon van m'n boek overkwam....hmmm....zien we hier een patroon?

Deel Deze Pagina