Welkom selma2007! Als je even je nod doorgeeft kunnen we je toevoegen aan de lijst. Enneh..de smepregels hoef je niet echt uit te schrijven hoor. Is eigenlijk best makkelijk te onthouden. Denk je er aan dat je waarschijnlijk iets eerder moet beginnen met ovu-tests omdat je cyclus iets korter is dan 28 dagen? Als je nog vragen hebt of gewoon ff wil kletsen: we zijn er wel hoor! Heel veel smepplezier gewenst! @Cynthia: heb mijn hele eerste zwangerschap gejankt. Om alles! Stel je eens voor hoe het eruit zal zien als je man jullie babytje vast houdt. Gaan de tranen al lopen? Nou, en dat dus nog een maand of 9...
@ Tezzz: dank voor je berichtje en goed dat je me inlicht over dat eerder beginnen. Mijn NOD is 31/12.
Hoi Iedereen, @;Julita, Juist heel goed dat je naar de dokter gaat. Daar zijn ze toch voor om je gerust te stellen en te onderzoeken. Ik vind dat altijd zo bij de hand van artsen als ze niet gewoon hun werk willen doen en vragen beantwoorden. Daar worden ze voor betaald en veel ook. Maar ik begrijp het wel. Ik laat me ook altijd indoctrineren. Neem wel eens een lijstje mee als ik naar de huisarts ga. @;Tezz, hoe gaat het nu met je ei? weet je zeker dat je niet een heel vroeg ei hebt gehad? Zou toch mooi zijn als dit je innesteling was. Wil je niet gek maken hoor. Hoop dat je snel roze bent. @Zico;Zal duimen voor je. Zou mooi zijn. Blijf hopen. Zou zo fijn zijn al dat goed zou komen. @ Julita, Je had het over progesteron en misschien geen ei hebben. Heb jij wel positive ovu testjes? Is eigenlijk zowiezo een vraag. Heb je altijd een ei als je een positief ovu testje hebt? Ik zit ook op mijn ei te wachten. Ga over een half uurtje testen. Heb al twee keer smep erop zitten. Verder zeg ik ronde 7 smeppen is leven. Veel liefs Elba
Ik lek nog steeds bloed, bijlange niet zoveel als ongi maar moet wel een bandje leggen. Ik wordt helemaal ingenesteld denk ik.
Lekker laten nestelen dat bevruchte eitje! T gaat helemaal goed komen met het roze deze maand! Jippie!
@ Tezz: Ze hebben idd zenuwen geraakt, die gaan ze nu met de operatie van 16 Januari proberen te verleggen zodat ze minder pijn zullen doen later en kijken of ik het nog optimaal kan gaan gebruiken. Zooo weet je hoef fijn smeppen is zonder gips HAHAHA! Oke sorry voor de gekke info. Maar echt heb me nog nooit zo blij gevoeld erbij als vandaag haha
Alleen ovu-tests.. heb voor het tempen wel een thermometer gehaald, maar nog nooit gebruikt, zou niet weten hoe en het lijkt me zo;n gedoe om dat in te vullen om er zo'n schemaatje uit te krijgen..