Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    fladder een positieve test hierheen!

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    banner butterfly: U bent 4 weken en 4 dagen zwanger! Een zwangerschapstest zou nu gedaan kunnen worden!

3. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    JOEHOE JIPPIE DE PIPPIE! :) :) :)

Echt super dat je morgen al mag!

*verder heb ik niet zo veel gelezen... kom ik later weer doen*

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Fijn Beastie, ik verheug me ook op de foto's....

5. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nou eindelijk, daar was ik weer :D

Ik heb ff een beetje bijgelezen ;) Was wel een leuk weekend, we hebben ons prima vermaakt op de kerstmarkt, wat is die kerstsfeer toch ook eigenlijk super leuk!

Hier wordt het ook al weer erg spannend zeg!

Butterfly, wanneer ga je testen???? Ben zo benieuwd, ff het jaar mooi roze afsluiten met z'n allen!

Tezzzz, ik hoop dat je idd je ei nu gehad hebt! Meis, als ik jou was en deze ronde wordt weer zolang en niet roze afgesloten is het toch misschien handig om ff langs je ha te gaan. Ik hoop natuurlijk dat je mooi roze word en dat het niet nodig is hoor!

Julita, wat ontzettend kl*te dat je weer ongi bent geworden. Ik hoop ook dat je na die HSG net als veel andere vrouwen snel zwanger wordt! Alleen wel balen dat je eerst toch die mmm in moet he.... Maar ik blijf iig heel hard voor je duimen hoor, ook nog mooi zwanger worden op het randje van 2007!

Rainstarrr, jij ook alweer ongi :( Bah, maar verwen jezelf maar een beetje, het gaat je toch iedere keer niet in je koude kleren zitten he! Meis een dikke knuffel. O btw, jullioe zullen nu ook over een jaar bezig zijn, toch? Ga je naar je ha?

Zico, wat zou het gaaf zijn zeg als je nu idd een innesteling hebt! Ik ga heel hard voor je duimen! Jullie verdienen het ook echt!

Yvett, fijn dat je uit het gips bent meid! Volop aan de smep!

CynthiaB, wat fijn meid dat je ook roze bent! Dat geeft de burger weer moed ;)

Beastie, wat fijn morgen een echo! Ik hoop dat je met mooie plaatjes terug komt en ze vol trost aan ons kunt laten zien... :D

Go4baby, meid voel je je al ietsjes beter? Ik bedoel is de pijn een beetje weg? Ik heb veel aan je moeten denken! Je krijgt echt een super-knuffel van me!

Ellenk, voor jou wordt het ook al weer spannend! Wanneer ga je testen?

Diaantje17 en Mielenl, hoe voelen jullie je?

Nee helaas hoeft dat niet. Ik heb het nu al meerdere keren meegemaakt dat ik wel positieve ovutesten heb gehad maar er geen (goede) eisprong volgt. Ik loopt nu sinds kort bij de gyn en ik hoop woensdag meer te weten te komen omdat ik dan een inwendige echo krijg. Ik zal jullie op de hoogte houden.

Miepie80, ook jij zit alweer op de wachtbank! Nu mooi roze worden hoor! Jij bent nu ook wel eens aan de beurt!

Jemmig, wat is het toch weer een verhaal geworden.... ik ga zo maar eens iets eten.

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Eet smakelijk Wieffie! Wij hebben het net op. Ik ga de kids zo maar eens naar bed brengen. Tja...naar de ha...weet je, ik blijf nog zo erg vasthouden aan het feit dat ik al twee kids heb en ook al vaak heel onregelmatig ben geweest. En zelfs ook zwanger ben geraakt terwijl ik heel onregelmatig was. Het duurt me allemaal wel erg lang ja, maar aan de andere kant ben ik nu 'pas' een half jaar bezig en al wel weer 4 jaar ouder dan de laatste keer dat ik zwanger was. En als een half jaar proberen staat voor 6 cycli zelf proberen, heb ik nog een paar maandjes te gaan! Dus als het eind februari nog niet raak is, zal ik misschien wel eens naar de huisarts gaan. En dan waarschijnlijk om ernstige zaken uit te sluiten, nog niet eens voor zwangerschap! Mijn man en ik hebben voor we begonnen afgesproken om er een jaar voor uit te trekken (het liefst voor onze jongste 5 wordt). En hoewel het verlangen naar nog een kleintje erg groot is, weet ik niet of ik bereid ben er nog voor in de mmm te gaan! Dan blijf ik liever pilloos tot ik de overgang in ga! Wie weet krijgen we dan toch nog wel een wondertje als ik 43 ben (Mijn tante bleek vorig jaar zwanger op d'r 43ste terwijl ze net gesterilliseerd was!).

Goh..ik ben ook altijd wel lang van stof he?
    (kheb trouwens buikpijn...hmmm...ei :) ?)

7. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    @ Tezz: k heb sinds vrijdag al buikpijn haha duurt je ei zolang dan ;)
    Pff me tepels doen echt mega pijn. Vriend lief kan dr niet eens aanzitten want doet zeer. Arm mannetje;)

Hopelijk heb je je ei gevonden Tezz en kan je straks lekker aan de klus:)

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Yvett: misschien heb je idd je ei nu pas. Als je tepels nog steeds zo zeer doen...?

IK ga de kids in bed stoppen!

Tot later!

Liefs Tezzz

9. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Heb geen idee Tezz.. Ieder geval vandaag geklust. En het hele weekend althans, zaterdag voordat ik weg ging ;) en gisteravond toen ik thuis kwam en vanmiddag. Dus zit wel goed ;) haha!

10. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Dames ik ben helaas niet zwanger, dus ik wil even mijn NOD doorgeven voor december, deze is op 31 december

11. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    SheDevil, balen :(. Hoop dat het voor jou snel eindelijk weer eens raak mag zijn!

Wieffie, dank je wel ;).... zelfde geldt voor jou.

Hier de hele middag de kleintjes van een vriendin die midden in een verbouwing zit over de vloer gehad (2,5 en 4,5). Erg met ze gelachen, maar het was volgens mij tijd dat ze hun bed in gingen toen ze net weer vertrokken ;) Had wel even wat afleiding van die buikpijn :-?

12. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    SheDevil: Balen meid! dikke knuffel!

Rainstar! balen meid ook voor jou een dikke vette digi knuffel

Beastie Jeetje morgen al! Wat Gaaaaff Succes morgen!

Hier alles goed! Lekker weekend gehad maar ben nu moe. Heb kort geslpaen vannacht. Gaan zo lekker een dvdtje kijken heerlijk!

Fijne avond meiden!

Liefs Wendy

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    meiden, ook een prettige avond van mij gewenst!

Denk dat we vanavond nogmaals moeten smeppen...maar alleen als we zin hebben hoor! ;)

Tot morgen!

Liefs 'ik wil een ei'-Tezzz

14. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    SheDevil, dikke knuffel! Hopelijk dan nog een kerstwondertje.

Wieffie, even nog een vraagje. Ik heb eerder ook begrepen dat je niet altijd een ei hoeft te hebben als je ovutest pos is, maar kan je temp ook omhoog gaan ondanks dat je geen (goede) eisprong hebt gehad?

Beastie, super gaaf. Ik kom morgen snel kijken.

Go4baby, hoeist nu? Morgen wordt er toch gekeken of alles weg is. Ik hoop het voor je en zal straks met mijn vingers gekruisd in slaap vallen.

Vanavond even een afwijking van het SMEPprogramma. Ik ben kapot en heb bonkende hoofdpijn, dus ik sla het toch maar even over. Aan mijn temp heb ik gezien dat ei is geweest dus dat stelt me gerust.

Nou, iedereen welterusten!

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Oh Tezz, nog steeds geen definitief ei. Ik zag je banner en ik dacht dat het nu zeker was. Nou ja, dan lekker aan de SMEP, dan heb je in ieder geval een mooi voorraadje voor als hij zodadelijk springt.

Doei

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    pfff nou, aan mijn buikkrampen zal het in elk geval niet liggen! Amai, lijkt wel of ik ongi wordt! Hopelijk een goed teken zullen we maar zeggen! Naar gevoel....

En als je zo'n buikpijn hebt, heb je dus juist GEEN zin om te smeppen...aiaiaia! :(

Zeg leentje: jij moet ook nog een keer aan de smep vanavond of niet? Zie dat je eergisteren je posi test had? Oh errug! Weten we van mekaar dat we tegelijk aan het smeppen zijn! :oops:

Ik ga maar eens een kopje thee maken en nog ff tv-hangen. Mannetje zo thuis. Jippie! Lekker knuffen! :)

Slaap lekker (voor straks ;) ) !

Liefs Tezzz

17. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    @ Tezz: Jij houd het ook wel spannend hier he! haha!

18. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Hee daar! Wat is het hier gezellig druk! Ik red het niet allemaal om goed te volgen...

@ SheDevil: Balen! dikke knuf!

@ Wieffie: spannend woensdag! Ik ben heel benieuwd wat ze je allemaal gaan vertellen en wat voor onderzoeken enzo ze voorstellen etc.
    Lekker dat je zo genoten hebt in Duss. Lijkt me ook heerlijk, volgens mij ben je dan echt even lekker helemaal met je hoofd in de kerstsferen en veel afleiding en lekker ontspannen!

@ Leentje: Balen dat je je niet lekker voelt. Dan maar diep onder de wol... keertje zonder SMEP is ook niet erg! Hoop dat het daarbinnen ook al een nieuw nestje wordt gemaakt net als jullie in het nieuwe huis doen! Bevalt jullie nieuwe huissie tot nu toe? Met de dag een stukkie leefbaarder?

@ Tezzz: volgens mij doet dat ei een soort tikkertje met verlof ofzo... ;) hoop dat de zwemmers 'm straks te pakken krijgen!
    En inderdaad je bent al wel een half jaar bezig, maar in cycli nog maar 4 kansen gehad.... das dan weer niet zo veel... hoop dat ook niet meer nodig is!

@ Miepie: hihi blij dat ze weg zijn ;) Even weer tot rust komen? Of direct aan de SMEP om dat ei bij zijn/haar kladden te grijpen?

@ Julita: dikke knuf!

@ Yvett: Heerlijk zo zonder gips lijkt me! Lekker aan de SMEP. Wat zal dat een verademing zijn! Ik duim hard voor je dat je snel en goed revaideert en dat ook je arm weer 100% kan worden! (de wonderen zijn de wereld nog niet uit toch!)

@ de rest: ook knuffs natuurlijk!

Hier is het weer rustig. Bloeden lijkt nu zelfs bijna gestopt... Hoe wonderlijk is het allemaal.
    Morgen begin van de middag naar ZH. Hopelijk hebben Beastie en ik allebeid een 'goede echo'... die wel als dag en nacht van elkaar verschillen...

19. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    leentje, ik weet eigenlijk niet precies of je altijd een eisprong heb gehad bij een temp verhoging. Ik zou me kunnen bedenken dat je ook gewoon een paar dagen verhoging kunt hebben van een griepje of iets dergelijks. Je hebt wel altijd een temp-verhoging nodig om
    je ei zeker te kunnen bevestigen. Ik had wel iedere keer 16 a 17 dagen
    na mijn verhoging mijn ongi dus de gyn vertelde dat ik wel een eisprong heb maar hoe goed die is.....?

Go4baby, ik hoop ook echt dat je een goede uitslag krijgt. Mag je gelijk verder met klussen?

Tezzzz, ik zou idd niet een jaar gaan wachten hoor... ookal heb je al kids dat wil niet zeggen dat het met hormonen misschien wel makkelijker zwanger kunt worden. Ik kan me ook voorstellen dat je geen behoefte hebt aan de mmm. Mijn gyn vertelde dat heel veel vrouwen pco hebben zonder dat te weten. Je kan het al hebben met cyclussen die iedere keer rond de 30 dagen liggen.

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, volgens mij wel hoor. Ik heb nergens gelezen dat het niet mag.
    Ik weet alleen niet of het lukt ;) Ik zal ergens rond Kerst en Oud& Nieuw mn ei hebben denk ik. Dan zitten we lekker bij mn ouders in verweggistan... en hun huis is best gehorig... en misschien dat zoontje van vriend meegaat en dan bij ons op de kamer slaapt (alle kamers zijn bezet) dus dan kunnen we het wel shaken... ;) Of heel creatief zijn... Maar buiten is het ook koud...

Ga naar bed. Ben klaar... Pfffff nog minder dan twee weken en dan zit ik lekker voor de open haard met een goed boek en een glaasje lekkers ;)

Hoop dat iedereen lekker slaapt! Tot morgen!

Deel Deze Pagina