Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goedemorgen dames!
    @Butterfly, je maakt het echt spannend!
    @Zico, jij ook!
    @Elba, ik heb positieve ovu tests, en dacht ik gewoon eisprong. Ik heb ook niet gezegd dat ik geen eispring had hoor. Dat zei iemand anders dat dat een mogelijkheid was... Progesterone is gewoon iets aan de lage kant, niet heel extreem volgens mij, maar daar weet ik volgende week meer van.
    De rest; jullie zijn allemaal heel lief! En daarom knuffels!

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Beastie en Go4baby, heel veel succes in het ZH vandaag!

Leentje, voel je je alweer wat beter?

Tempers: HELP! Ik snap er niks meer van. Afgelopen week (voor ei) telkens 36.2 of 36.3 gehad, eergisteren + ovutest en gisteren temp naar 36.5. Dus ik dacht dat dat mijn ei was... maar nou is ie vandaag weer 36.2!? (kaartje in album) Snappen jullie 'm?

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    sorry Miepie, ben geen kenner...Vervelend dat het niet gaat zoals het 'hoort', weer een nieuwe bron van stress.

4. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Grrr, ja.... tot nu toe leek het een heel ok kaartje :-? Heb het bij tempkaartjes ook maar even gevraagd.
    Jij alvast welterusten (ben er vanmiddag laat pas weer ;))!

5. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Beastie en Go4baby: Succes vandaag meiden!

Miepie80: Ik heb geen verstand van tempen:$ Sorry

Tezz: Hoe is het met de buikkrampen?

Leentje: Hoe voel je je vandaag?

Ow heerlijk zonder gips slapen, zelfstandig douchen is ook wel een hele verademing.
    Vanmiddag weer therapie. Hopelijk kan ik idd me arm weer 100% bewegen.
    Is wel te hopen want anders ben ik voor me leven getekend door een dronken vent :(

Nog altijd heb ik last van de (.)(.) :'( ook nog steeds buikpijn! Wordt er niet goed van!

6. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Miepie, kijk even in me album naar mijn kaartje...ik had ook snel een dip. Innesteling? Misschien...ik heb erna geen echte dip meer gehad..misschien gaat die van jou ook snel door de eierleiders naar beneden...sneller dan de 5 dagen. Zou volgens mij best kunnen ;)

7. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je voelt je zeker alsof je kilo's bent afgevallen? ;)

Krijg je nog schade vergoedig van die dronke vent?

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Ik heb goed geslapen en kan er wel tegenaan. Maar ik merk wel dat ik echt aan vakantie toe ben. Voorlopig moet er nog het e.e.a. gebeuren in het huis waardoor je nooit echt klaar bent en het altijd een bende is. Dat is best vermoeiend en ik merk dat ik daardoor ook een korter lontje krijg. Daarnaast reden mijn mannetje en ik vanochtend samen naar het werk en toen kwam hij er na 20 minuten achter dat hij al zijn spullen vergeten was en we weer terug moesten. Dus voor niks vroeg opgestaan. Dat werkt ook niet goed voor mijn humeur.
    Vanavond ga ik even sporten en dan weer naar huis. Ik moet even de wasmachine aansluiten en waterpas zetten, dan kan ik hem weer gebruiken, want er liggen ook weer kilo's was te wachten. Misschien moet ik me er niet zo druk om maken, mijn mannetje doet dat ook helemaal niet. Als ik vandaag de wasmachien niet aansluit, weet ik zeker dat we over een week nog geen goed functionerende wasmachine hebben en we een extra wasmand moeten kopen voor alle was ;). Mannen letten daar toch minder op. Hij doet echt wel veel in huis, maar misschien is dat man-eigen, die denken niet vooruit. Ik heb nu al in mijn hoofd zitten hoe we de klussen die gedaan moeten worden in de komende dagen moeten proppen en het is allemaal best druk. Maar volgens mij maakt hij zich daar helemaal niet druk om. Het loopt zoals het loopt. Scheelt wel veel energie denk ik, om zo te denken. Ach ja, ik irriteer me nu gewoon omdat ik sjachie ben, straks is dat weer over. En om ook zoals Go4baby te sluiten *einde klaagzang*.

Go4baby, succes vandaag,hopelijk is alles weg!

Beastie, veel plezier vandaag, ik kom vanavond nog even de foto's bewonderen.

Butterfly, hoeist nu?

Miepie, soms snap ik ook niks van mijn temp. De vorige keer ging hij heeeel langzaam omhoog. Deze keer schoot hij omhoog en nu was hij ook weer wat lager. Ach ja, we zullen zien. We hebben ons in ieder geval niet goed aan het SMEP programma gehouden want ik zat niet zo lekker in mijn vel.

Tezz, hoe is het met jou temp? En je krampen?

Nou, ik ga weer aan eht werk, hopelijk ben ik straks minder sjachie.

Doei

9. Yvette1987

Yvette1987 Actief lid

1 mei 2007
    485
    0
    0
    Haha nou idd zo voel het wel. Al ging ik op de weegschaal en woog 3 kilo zwaarder :eek: Terwijl ik echt niet meer dan normaal gegeten heb!

Nou die vent is 1x langs geweest met een kadobon :S
    Daarna nooit meer wat gehoord. Weten ook niet wat zijn adres enzo is. Politie vind dat de zaak voldoende opgelost is. Gewoon hij is langs geweest enzo dus dan is het klaar :S
    We zullen zien! Hij is ieder geval 2 jaar ze rijbewijs kwijt maar ja daar heb ik niks aan. Ik heb misschien me leven lang door hem wat! Want ze weten niet of ik nog voldoende kan auto rijden als me arm niet functioneert dan moet ik zo test doen :S ! :mad: :evil:

10. Ellenk

Ellenk VIP lid

Jee Yvet, idd jij hebt je leven lang wat. Als je schadevergoeding wil, moet je een civiele procedure tegen die vent gaan beginnen. Maar dat kan echt heel lang duren. Tis dan maar wat je wilt natuurlijk. Verschrikkelijk..

Go4baby, fijn dat het nu beter met je gaat.

Leentje, klaag maar lekker hoor! Kunnen wij wel tegen...

Ik ga niet testen. Heb ei wss gemist doordat ik dat weekend met vriendinnen aan de rol was in Brussel. En ik heb 2 pendels op januari staan dus moet nog een ronde wachten ;) :) :)

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeiemorgen!

@Miepie: nou, ik weet wat je bedoeld hoor! Na mijn dip-met-buikpijn van gisteren zit m'n temp van vandaag weer op 36.6. Helemaal niet hoger dus! Gisteravond was m'n buikpijn opeens wel over. We hebben nog gesmept, maar volgens mij heb ik toch echt m'n ei gehad hoor! Ik weet het ook echt niet meer... Ik zit nog steeds te wachten op die temp van 36.9! Weer afwachten dus!

@Ellenk: en als je nou toch overtijd gaat? Ga je dan wel testen? Ah?

@Yvett: die kilo's komen vast doordat je minder hebt kunnen bewegen dan anders! Nou je weer mobiler bent zijn ze er vast zo weer af!

@Leentje: verhuizen en klussen brengt nou eenmaal stress met zich mee. Ik snap best wat je bedoeld hoor. Toen wij hierheen zijn verhuisd hadden we een echte deadline. Twee maanden na de overdracht zou ik bevallen! De wasmachine is wel belangrijk om aan te sluiten, anders blijf je gewoon achter met de was! Ga jij nou 's avonds als je in bed ligt ook zitten bedenken wat er allemaal nog gedaan moet worden? Doe ik altijd wel als ik druk ben. Met als resultaat dat ik veel te laat slaap en de volgende dag niet vooruit te branden ben! Maak een lijst met wat er dringend gedaan moet worden en plan samen met je man de klussen in. En plan wel ruim, zodat je niet direct achter komt op schema als iets langer duurt. Hopelijk werkt het. Ziet je man gelijk wat er eigenlijk allemaal nog gedaan moet worden!

@Beastie: ben je al zenuwachtig voor de echo? WIJ OOK! :)
    @go4baby: ik hoop dat je nou dan helemaal 'schoon' bent. Jouw echo wordt ook spannend! Ik denk trouwens dat je ei misschien wel wat later zal komen. Je lichaam moet toch even herstellen van de 'bevalling'. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. Je houdt ons vast wel op de hoogte he?

Zo. Dat was het weer even. Ik ben dus nog steeds aan het wachten op bevestiging van m'n ei. Misschien is het toch wel pasen dan, met die verstopte eieren. Het is tenslotte ook al half december en de natuur is er nog steeds van overtuigd dat de herfst net begonnen is!

Liefs Tezzz

12. Ellenk

Ellenk VIP lid

OK Tezz, als ik zondag nog niet ongesteld ben, zal ik testen. OK? ;)

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Pfff en of is nerveus ben...kom net op de wc achter dat ik roze slijm verlies :confused: Even me vinger er in gestoken, tja je moet wat.., om te kijken of er weer aan zat te komen...nix te zien. Misschien ivm hoesten ofzo ...tis maar goed dat ik straks een echo heb...ben nu dood nerveus! :(

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Och beastie toch! Het is vast gewoon een beetje innestelbloed of een haarvaatje of zo. Over een uurtje moet je er al zijn he? Ik wens je echt superveel plezier!

15. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

Miepie ik ben natuurlijk geen kenner, maar heb weleens gelezen dat je temp een dag omlaag gaat na je eisprong en dan pas weer omhoog, misschien is ie morgen weer hoger?

16. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Weet dat het nix hoeft te zeggen...tis zeg maar witte vloed met een licht roze kleur...

Aftellen tot 12.50! :(

**om 10.52 weer check gedaan...nix te zien..ik wordt al wat rustiger.... :( **

17. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    Oh..ik dacht dat het om 11.50 was! Ah...nog maar twee uurtjes dan!

Ik zal eens een poging wagen om hier m'n tempkaartje te plakken... (ff kijken waar die gebruiksaanwijzing ook al weer stond...)

nou...bijna goed...hij staat in elk geval in m'n album...had 'm al verkleind dus is wel beetje klein...maar iemand suggesties?

18. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ik wacht op de pasfoto van mini-beastie...

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren

Och lieverd, had ik ook..maar dan echt rood..was maar heel even uurtje ofzo..in mijn geval kwam het door contactbloeding...maar hoorde van de VK dat het ook heel vaak voorkwam bij hoesten, springen , lang lopen etc.. enzo....de baarmoedermond raakt extra doorbloed tijdens de zwangerschap.
    komt goed meis, lekker genieten van je echo straks!
    En showen he!

b.t.w...ff een vraagje tussen door....
    door de bloeding heb ik moeite gekregen om tevrijen , en de zin is ver tezoeken zeg maar.......hubbie begrijpt me wel...maar ik vind het toch vervelend....zijn er meer meiden die moeite hebben met de aftersmep tijdens de zwangerschap?

20. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Beastie: meld je eens even gauw hier! Wij zitten hier op het puntje van onze stoel omdat we willen weten hoe het was! Heb je gelijk even gevraagd naar die bloeding?

Go4Baby: ik hoop dat jouw echo ook "goed" was, inderdaad in de hele andere manier, maar toch. Zodat je weer kan gaan smeppen, wat dan wel weer leuk is toch?

Diaantje: je bent al een aardig eindje op weg, misschien heeft het daarmee te maken dat je niet meer zo'n zin hebt?

Butterfly: wanneer ga je testen? Wij zijn heeeeeeel nieuwsgierig!

Tezz: hoop dat het een innesteling is! Over naar de dokter gaan: op zich is zes maanden nog niet zo lang toch? En wat je zegt, ik kan me voorstellen dat je het nog niet zo waard vindt om nu al naar de dokter te gaan, met alle onderzoeken e.d. die daarbij horen. Joh, en als je zes maanden verder bent en een jaar bezig bent (als dat het geval zou zijn), dan kan je inderdaad altijd nog eens gaan informeren. Waarschijnlijk ben je tegen die tijd allang zwanger.

Ik stond vanochtend op de weegschaal en ik ben 2 kilo aangekomen! Volgens mij heb ik net even iets te veel zitten snoepen, want dat aankomen kan écht nog niet van de zwangerschap zijn! Baal er wel van eigenlijk.

Deel Deze Pagina