Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tezz: kan het niet zo zijn dat je ei op dag 19 is geweest en de innesteling op dag 26?

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    al fotos van mini Beastie te zien?

3. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Cynthia, gewoon vanaf nu lekker gezond weer gaan eten. Heel goed voor die kleine en ook voor jou.

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Nee, Julita, ik wacht ook al in spanning...
    Hoe was jou dag?

5. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Ja, ik eet altijd wel gezond eigenlijk, maar de afgelopen week zijn er aardig wat kerstkransjes in gegaan ;) Maar ik ga wel weer gewoon aan het fruit en de boterhammen....:(

6. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Beastie.....alles goed daar?

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    beastie ??????....kom maar op met die prachtige foto's !!!!!

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Meiden...alles zit er op en er aan! :thumup: Mooiste echo van de wereld gehad...ppfffffieuw!

Ik kwam binnen en de mevr. had het over erg pril. (hoezo, al dikke 9 weken hoor!) Al ze hen niet goed kon zien zou ze inwendig doen...

Ik liggen...en ze drukt met het apparaat op me buik..best hard. Maar ik zag meteen een zwart gat met een dingetje er in.. haha. Dus ik riep meteen al "Ik zie iets zitten!" ;) "Ja"zei ze "en volgens mij klop het hartje ook." MOOI! :D Maar ze moest zo hard drukken dat ze erna over gegeaan is op inwendig..ik was er niet scheertechnisch op voorbereid ach wat! Dus met de billen bloot! Nu konden we het veeeeeeeeeel beter zien en toch confortabeler voor mij 8)

Alles uitgebreid kunnen zien, hartje zien kloppen, mooie dikke navelstreng mooi hoofdje de hersen helften waren goed te zien..armpjes beentjes en 2,81 cm lang Ze had nog even "geroert"en het was er idd maar 1tje :thumup: HIhi

zal vanavond de foto in me album zetten ;)

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Heerlijk nieuws Beastie, zo blij voor je!
    @EllenK, een beetje een rare dag. Er stonden heel veel dingen op het programma, maar uiteindelijk heb ik die allemaal niet gedaan en hele andere dinfen gedaan. Dus wel druk, maar niet met wat ik dacht.
    Hoe is het met jou?

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh ja, en ik heb gewinkeld vandaag :oops:
    Dat krijg je, als mijn man weggaat...

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Haha moet ie maar thuis blijven en jou in de gaten houden...toch geen schoenen hé? :D

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Super! Wat heerlijk om nu zeker te weten dat alles goed is met je baby'tje! Lijkt me fantastisch om je kleintje te zien zitten. Is je man meegeweest?

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Bijna wel... maar op het laatste moment besloten toch maar niet die schoenen te kopen...
    Voel je je nu helemaal gerustgesteld?

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Ik weet het..was waarschijnlijk niezen/hoesten..tijd van het jaar ;)
    Met de inwendige echo kwam er ook niets extra uit dus was gewoon maar een beetje ... Maar echt rood moet meteen bij de vk gemeld worden ;) ( ik had baby roze :D )

Nou de aftersmep...idd dat ik vorige en de week daarvoor erg misselijk was kon ik er ook echt niet aan denken. Maar van het weekend..was ik er wel weer klaar voor..en begin nu ook al wat meer normaal te worden wat dat betreft. De schik heb ik niet echt te pakken zoals jij..wel heeeeeel begrijpelijk...ik vind het wel moeilijk om over de rand te fietsen ;) ivm de samentrekkingen van de baarmoeder.....dan maar een tijdje niet bij het randje fietsen dacht ik zo..vind dat niet zo erg...persoonlijk 8)

15. Ellenk

Ellenk VIP lid

Beastie Meid, gegeliciteerd. En nu ben ik weer benieuwd naar de foto's van minibeastie...

Julita, pas je wel in de japanse schoenen voor mijn gevoel gaat dat bij hun maar tot maat 36 maar dat zal wel mijn eigen verbeelding zijn :)

Met mij gaat het goed hoor.
    Heb wel vanmorgen op het werk verteld dat dit niet mijn droombaan is.
    Was toch wel heftig ff. Nu eerst maar eens kijken wat ik wil wss iets van opleidingskunde en dan verder kijken of ik binnen de organisatie kan blijven of straks verder moet kijken...

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @Ellenk, grote stap voor je, lijkt me. Niet makkelijk mss, maar lucht wel op, toch?
    Ik ken nu wel een aantal winkels waar ik schoenen mijn maat kan krijgen, maar het is net aan, en veel keuze is er niet...
    Het is hier nu toch nog laat geworden dus ik ga naar bed. Tot morgen weer!

17. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    hee Beastie! Super! Helemaal blij dat het goed is!

Ik ben ook net naar het ZH geweest ter controle en het zag er ook goed uit!

Nu weer als een hazewind aan het werk want het is weer topdrukte en Murphy staat ook naast me... Onze site is super traag... en dat is ruk...

doei

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @beastie: wat fijn dat alles goed was!
    @diaantje: heb gedurende mijn tweede zwangerschap vanaf de vierde maand geen sex meer gehad. De samentrekkingen van de bm deden me veel te zeer! Mannetje kwam wel aan z'n trekken hoor, anders ook zo sielug! Maar we waren wel blij dat we na de bevalling eindelijk weer gewoon aan de slag konden! ;)
    @Ellenk: gut, wat jammer van je werk. Ik hoop dat je gauw iets vind waar je je beter op je plekkie voelt!

Tot vanavond!

19. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Jaa heerlijk...dat ik toch wat je wil weten..als aanstaande mama ;)
    Ja, Mark zat naast me ... we hadden elkaars handjes vast :rolleyes: De echo mevr/ zei dat het een mooi hoofdje was zei hij "dat heeft ie van mij!"... 8) mannen

20. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, fijn dat alles nu weer een beetje tot rust komt in je lichaam.

Deel Deze Pagina