Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hee daar! Wat een prachtig klein lief gummiebeertje heb je daar! Echt super! Ben er net als Miepie ook al een klein beetje verliefd op!
    Lekker genieten samen van dat wondertje! Ik ben echt heel blij voor jullie dat het allemaal zo mooi eruit ziet enzo! SUPER!

Wij zijn net lekker uit eten en drinken ;) geweest om even te ontspannen van al het werk en het MA gedoe. Heerlijk en ouderwets gezellig met veel lekkere drankjes ;) Kennen jullie de Kiss of Fire?

We moeten ons nog even inhouden voor het SMEP'n weer los mag barsten!
    De boel moet nog even herstellen volgens de gyn! (nu opeens een gyn en niet meer een VK of assistent gehad.)
    Heb ook even aangekaart dat we al ruim een jaar bezig waren voor het raak was en ik wel wat uitgezocht wil hebben.. Hij kon het direct in gang zetten... We wachten even tot na de kerstvakantie. Even bijkomen enzo.
    En dan gaan we eerst wel even naar de HA voor de officiele doorverwijzing.

Nou, lieffies., ik doe binnenkort weer leuk en sociaal ;)

enne ,morgen feestje?

2. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Wat llllief Beastie! Mooi koppie inderdaad! Mag je tegen je man zeggen. Die mannen willen iets zeggen want zitten er maar machteloos bij voor die 9 maanden...Wij weten wel beter....
    @Go4baby, maar jij doet altijd leuk en sociaal?

Alle meiden die op eieren wachten: nog even volhouden, ze komen echt. En dat mogen jullie over 2 weken ook weer lekker tegen mij zeggen als ik weer gek word van het wachten.

Ik zast net te bedenken dat het toch wat lastig word met komende cyclus. Mijn zus en haar vriend komen hier naar toe en blijven hier slapen, maar we hebben geen gatsenkamer dus gaan we met ze alle in 1 kamer ( wel 2 bedden). Word toch wel lastig als je de volgende ochtend een samenlevingstest moet doen in de kliniek niet? Wat moet ik dan zeggen? Jongens kunnen jullie even een rondje om? Best wel genant...Al is het mijn zus. Mijn man zei dat we leuk in van die Lovehotels kunnen gaan die ze hier hebben. Die huur je per uur, een keer vind ik het wel lachen, maar om nou de hele tijd daar te smeppen weet ik ook niet...

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Inderdaad erg onhandig, Julita :-? Kan je niet een bed / matras in de woonkamer leggen voor ze?
    Hihi, wij sliepen net het weekend van mijn ei met mijn zus en zwager in één tent... hebben inderdaad als "geintje" gezegd dat ze pas een half uur na ons naar bed mochten ;)... en dat deden ze nog ook! :)

Hier vanmorgen weer 36.5, dus was gisteren denk ik een raar dippie... nou hoog houden komende maanden ;)!

Leentje, herken het helemaal... qua klussen ben ik de man hier in huis, mijn man is niet zo handig :-? Ik heb gelukkig een broer met 2 rechterhanden die in de buurt woont, roep regelmatig zijn hulp in. Maar ben ook altijd wel trots als het mij zelf lukt (hier vorige maand de nieuwe inbouwafwasmachine geinstalleerd :))

Zo, ga mijn "kinderen" weer opzoeken, tot vanmiddag!

4. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    tot vanmiddag Miepie! Blij dat je temp weer ok is.
    Mss niet zon slecht idee van dat matras in de woonkamer... Waarom had ik daar zelf nog niet aan gedacht?
    @Zico, wat spannend trouwens meid! Ik geloof daar helemaal in. Kijk ook maar naar die collega van Cynthia, die man wist het ook op de een of andere manier.

5. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Beastie: Wat een mooie echo meid :D

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ beastie wat een prachtig kindje zeg! echt gaaf....zet die foto maar lekker op je bureaublad, telefoon, en hang 'm op op de plee zodat je er continue van kan genieten ;)

@ daantje heeeee hoe ist meis? Ik zie dat jij ook weer een goede echo hebt gehad, wauw, het ziet er nu al echt als een beebje uit. En een mooi buikje heb je al :D En hoe is het met stoppen met roken? gelukt?

@ go4baby huh? heb ik nu weer wat gemist? feestje vandaag? is er iemand jarig?

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja gaat wel goed hier :D
    Alleen vandaag wat minder, want kan slecht tegen ochtenddiensten op het moment.

Beebje groeit inderdaad als kool en het buikje ook, echt helemaal heerlijk :p

Ja stoppen met roken is nog niet geslaagd.
    Had afgelopen weekend weer een stoppoging, maar na 2 dagen weer mislukt.
    De verloskundige zei dat ik me niet zo druk moest maken, omdat het slecht is voor de baby.
    Ik zo ja maar roken ook.
    Toen zei ze dan heb ik liever dat jij die 3 sigaretjes rookt als de stress die je nu aan het veroorzaken bent.

Dus hou het nog op mijn 3 sigaretjes en probeer er gewoon steeds 1 af te halen om alsnog helemaal te stoppen.

8. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goedenmorgen dames! Bedankt voor de super lieve reacties, ik :oops: er van...

Lag vannacht in bed en haalde alle mooie beelden nog eens langs komen...toen drong het ook tot me door.. IK BEN VERLIEFD!! (ik hield er al van...en nu over me oren verliefd..hihihi)

:idea: Go4baby...WAT GOED! even lekker rust.. en het nieuwe jaar in met nieuwe moed en kracht. En van alles uitzoeken...goed voor de gemoedsrust ;)

:idea: Miepie...dipje? ;) :D Zet de oven maar aan..kan je lekker warm worden 8)

:idea: Julita..smep met kunst en vlieg werk...na het trein gebeuren zie ik je nog wel een oplossing vinden hoor ;)

:idea: ZICO!....spannend meid! duimerdeduimduim :D

en iedereen een knuff..je kan nooit te vel knuffs hebben ;)

9. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal!

Gaat weer lekker hier :( :( :(
    Gelukkig werd ik net op tijd wakker om een klein bloedbad te voorkomen. Ik had gister bijna geen bloedverlies meer (de gyn zei nog wel dat er nog wat restjes zaten) maar ik was eigenwijs en na die surfplanken toe aan een tampon...) dus toen ik om 7 uur wakker werd dacht ik: rennen! Moest daarna wel even het spoor uitwissen... :oops:

Ik heb gewoon bijna niet gelezen en gereageert de afgelopen dagen, alleen mijn 'ei' even kwijt 'gemaakt' hier ;) Dus voelde me beetje a-sociaal... weet niet meer precies hoe het met iedereen is... :oops:
    :) :) :) ik moet echt keihard lachen om die lovehotels! Echt zo typisch Japans/Aziatisch volgens mij!
    Ach, voor een keer kan natuurlijk geen kwaad alleen maar erg grappig lijkt me! Gewoon eerst een goede fles wijn soldaat maken en dan de stoute schoenen (kleren ;)) aan en gaan... hihihi
    Je kunt je zus vast wel een beetje in vertrouwen nemen of niet?

Ik ga eens even verder lezen enzo hier!

10. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland
    nee... feestje moet nog komen... ;) er wordt hier soms zo veel gekletst dat ik vandaag wel weer een gezellig SMEP-topic feestje verwacht ;)
    \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

11. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ik kom even vlug binnenwippen, want ik zit op mijn werk..

@beastie Wat een stoer minimensje! Woohoo! echt een gave foto.

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    800!! :D

Och meissie..die van jou worden minstens zo stoer! :D ;)
    (ik heb eigenlijk nog leukere plaatjes langs zien komen maar alleen deze heeft ze afgedrukt....blij dat iedereen me gummiebeertje zo stoer vind 8) )

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @go4baby, mijn zus weet ook wel dat we het aan het proberen zijn enzo,maar vaak vertel ik niet op welk moment van mijn cyclus ik zit, dan heb ik wat meer rust, krijg je niet de hele tijd dat: en, en en? aan je hoofd.
    Maar nu moet het wel denk ik, ik ben bang dat ze dan allemaal images in der hoofd krijgt die ze niet wil snap je?

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goeeeeede morgen dames!

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    mogguh!
    Ik ga weer eens even een filmpje halen. Ik word nu wel ene beetje gek van de chickflicks. tot nu toe elke film die ik heb gezien is wel geeindigd in bruiloft... Maar toch geen zin in actiefilms ofzo...
    Vandaag eigenlijk niks gedaan...Morgen weer extra hard aan het werk dan maar.

16. nynke1980

nynke1980 Actief lid

25 okt 2007
    481
    0
    0
    Friesland
    Hallo meiden,

Ik heb al even geen post meer geschreven, maar jeetje wat kunnen jullie lekker kletsen!
    Wij hebben de belangrijkste SMEP dagen voor deze maand gehad en zitten nu op het wachtbankje.
    Spannend hoor. Ik zou de 19de mogen testen, maar wil proberen pas de 22ste te testen.

Groetjes Nynke

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik duim voor je Nynke!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeie morgen!

Nou, mijn temp was dus wederom 36.6. Ik had gehoopt op hoger. Ben benieuwd of ik m'n ei ooit nog vind.

Alles goed hier? Jullie moeten wel goed kletsen hier overdag wil ik het feestje mee gaan maken. Vanavond heeft mannetje weer spelletjesavond op de pc.
    En nu ga ik er vandoor! Nog ff werken. Tot vanmiddag!

LIefs Tezzz

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Noord-Holland

:) :) 8) praatjes maker! Maar wel heel lief natuurlijk!
    Heb net nog weer even jullie lieve gummiebeertje bekeken en mezelf alvast op de lijst gezet...Op sommige exemplaren zit wel een lange levertijd geloof ik, maar dan krijg je inderdaad wel een hele mooie ;)

Ik zit nu alweer op dag 8, ik verwacht inderdaad dat het langer duurt en dat ik over twee tot drie weken misschien mn ei heb... en dat is dus ergens na de kerst en rondom oud & nieuw! Ik ben heel benieuwd!
    Ik ga binnenkort maar even een nieuwe lading ovu testen bestellen. Dan kan ik gewoon testen en zodra die positief is een goede smoes bedenken voor een goede SMEP! Ben namelijk wel benieuwd hoe vruchtbaar ik ben na deze uitsmijter ;) Volgens de verhalen ben je na een MK extra vruchtbaar...

Toen was het 9 uur en toen stond de Wet van Murphy ook op...
    Storing van onze site nog niet opgeheven...
    Ik ga door... tot later!

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    potverdrie, nou moet ik vanmiddag ook aan het werk! (Kerstversiering ophangen in de winkel). Dan zie ik jullie morgen pas weer! SNIF!
    Nou, veeeeel plezier vandaag gewenst voor iedereen!

Liefs Tezzz

Deel Deze Pagina