OOOHH....ik vind dat altijd harstikke leuk..beetje met kerst versiering klooien We gaan zaterdag een kerstboom kopen..laatste kerst met ze 2! (poes Roest niet mee geteld )
ze hebben bij mij bloed afgenomen bij de HA, heb haar m'n verhaal gedaan en ze zei als ik nu wanger ben dat ze het al zien in m'n bloed, kan dit zo vlug al, heb eigenlijk NOD 19 de. De clomid heb ik al in huis gehaald.
Hallo, hier ben ik ook even. Zico, wanneer krijg je de uitslag van het bloed? vanmiddag al of pas later? Wel spannend hoor. Ik wist ook niet dat ze dat al zo snel konden zien. Ik zal voor je duimen. Tezz, balen dat je niks uit je temp grafiek kan halen. Hoe is het nu met je bmm, staat die nog hoog en open? Ik had vanochtend een top temp, 36,7! Zo hoog heb ik hem 3 keer gehad in september ofzo. Nou, ik ga weer hard aan het werk. Doei!
neen, moet clomid vanaf de nieuwe cyclus dag 4 beginnen innemen , dus als het toch een nieuwe cyclus is kan ik beginnen
Zo hee, moest net niezen en kreeg gelijk een pijnscheut in m'n buik: = niet leuk! (en ook wel schrikken). Verder maak ik me een beetje zorgen omdat ik niets voel. Bijna geen pijn in m'n borsten, alleen een heel klein beetje aan de zijkant, maar verder nada. Vreemd of niet?
Hoi Tezzz leuk joh de boel versieren hebben we hier ook al gedaan! Zico hoop voor je dat het goed nieuws is! Liefs
Oh ja en voor ik het vergeet: verloskundigenbezoek en echo's, moet je daar vrij voor nemen van je werk, of valt dat onder doktersbezoek?
CynthiaB, niet zo'n zorgen maken hoor. Ik bedoel ik snap het natuurlijk wel, maar je moet er ook proberen van te genieten. Geen symptomen is heel normaal, ik hoor dat van veel meiden.
Niet vreemd hoor...Echt waar je gevoel dingen komen nog wel..ik was ook heeeeeeeeeeel ongerust de gehele week 5 Ik heb op z'n tijd nog kramen ..die vind ik uiterst vervelend! Zolang je het niet verteld heb op je werk...doktersbezoek. Misschien handig een persoon van P&O voorzichtig inlichten in je situatie...maar hoeft niet. Eerste VK bezoek was ik zogenaamd bloed prikken ivm moeheid ...en gister bij echo ging ik zogenaamd voor het resultaat 8) Toen ik terug was verteld dat ik gelogen heb..ZWANGER!
Me schoonzus zei eens mooi tegen mij.. (ze heeft een kindje verloren na 42 weken zwangerschap en 2 vroege miskramen gehad...) "Als het even duurt tot dat ik zwanger ben van een goed exemplaar...nou dan wacht ik nog wel even..." De beste duren gewoon even knuff meis 8) ik zal even strooien met gummiberen, wie weet denk dat ik zo even een zak koop
Ik krijg nu ook opeens zin in gummiberen...Te laat ik ben al naar de winkel geweest. Dit is trouwens ook wat, ik ging naar de apotheek om oogdruppels te kopen (al maanden lang gezeur met me ogen). De doctor had opgeschreven dat ik 2 flesjes van dat (zelfde) spul moest hebben, maar ik had niet genoeg geld bij me dus ik zei dat er graag een wilde. Nou, dat kon dus echt niet. Ze gign helemaal de doctor bellen om te vragen of dat wel kon. Die was er niet dus heb ik uiteindelijk maar gewone oogdruppels gekocht zonder recept.. Wat een gedoe zeg...
Hmmm...slimme ik heb net vrijgevraagd. Had ik beter niet kunnen doen. Maar ik zeg die vrije dag gewoon af, dan kom ik er later wel weer op terug.
Hoi meiden, Sorry maar ik heb ff weinig tijd. Ik moet me nu klaar maken voor de echo zodadelijk Vind het toch allemaal wel heel spannend. Ik heb op het moment weinig tijd, mijn zusje is pas verhuisd naar een woning die gemeubileerd was dus had ze haar banken over. Ik krijg nu haar banken maar wilde ook al een poosje graag de kamer opnieuw verfen. Dat doen we er nu dus gelijk maar ff bij. Ik zal straks wel ff komen melden hoe de echo ging en dan kletsen we weer ff bij! Tot straksjes allemaal!
Cynthia, mijn beste vriendin voelde ook helemaal niks en was daarom ook verrast dat ze een pos test had. Maar vanaf 6,5 week begon het en vanaf week 7 heeft ze ik weet niet hoeveel overgegeven . Ze zou blij zijn geweest als het even wat inder was. Maar ik snpa je ongerustheid.
Wieffie, succes vandaag. Het lijkt me ook erg spannend, maar aan de andere kant ook wel fijn dat dingen kunnen bekijken en je straks beter weet hoe het er voor staat. Ik kom straks even terug om te lezen hoe het met je gegaan is. Doei