Het grote SMEP-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miepie80, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goeiemorgen allemaal!
    Nou, ik heb de eerste smep-avond achter de rug..heerlijk genoten! Ik heb alleen nog geen ovutesten.....maar goed, ik heb een lange cyclus, dus een dagje meer zal wel niet zoveel uitmaken. Ik temp wel zo gauw ik wakker ben. Is bij jullie de temp ook zo laag? ik heb 35,4 als ik wakker word!
    affijn...op naar dag 10! Dit maakt het wachten echt wel een stuk leuker...heb je wat te doen he tijdens de maand!

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers:

1. Mielenl \:D/ (ronde7, 1x SMEP)
    2. Beastie, ronde 4
    3. Go4baby, ronde 4
    4. Julita, ronde 7
    5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP)
    6. Miepie80, ronde 7
    7. Diaantje17, ronde 4
    8. Leentje79, ronde 7
    9. Tezzz, ronde 3
    10. Ilona21, ronde 9
    11. CynthiaB, ronde 3
    12. Wieffie, ronde 6
    13. Daantje, ronde 10
    14. Yvetje1982, ronde 9
    15. Roxanne, ronde 3
    16. Britt28, ronde 11
    17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP)
    18. Elfje Arwin, ronde 3

Up..perdepup ;)

3. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo,

Bij mij werkt dat op het randje fietsen niet haha, maar ja we proberen het nog maar eens deze keer haha. Ik heb gisteren mijn vriend het SMEP topic en daarnaast ook de roze hummer laten zien, hij moest er wel om lachen. Ik heb hem al gezegd: rust nu nog maar goed uit, want straks krijg je een slaaptekort haha.

Mijn temperatuur ligt voor mijn eisprong tussen de 35,9 en 36,1. Eergisteren had ik ineens een uitschieter van 35,6 maar dat komt niet heel vaak voor. Bij ieder mens is het anders, daar hoef je je niet druk om te maken. En als je rectaal meet dan is je temp ook hoger, maar ik doe de thermometer gewoon in mijn mondje!

4. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Ja, hoe gaan we die statistieken bijhouden?
    Excel tabelletje? Of is dat niet te doen? Moeten we zeker steeds plakken als plaatje zeker... Pffff

@Diaantje: Heb je de testen al binnen? Of is de post nog niet geweest? Zou je voor mij de maat van de envelop (breedte) kunnen opmeten... We hebben hier zo'n piepkleine brievenbus. Dan weet ik of ik thuis moet blijven voor de postbode ;) (Hai, postbode, kom verder, ik heb een SMEP feestje, kom je ook ... :) :) )
    Ga ik ze vandaag of morgen ook maar bestellen! (ik ga ook voor die strip set, is het goedkoopst en, scheelt een heleboel wegwerpplastic!

Hihi, ja, dat zou goed kunnen... Maar ach, hij is wat jaartjes ouder en bij mij zijn de grijze haren ook sterk in opkomst... :( (ik weiger mn haar te verven voorlopig... 8) Dus draag ik zonnebrillen ... ;)

@ Leentje: heb je die foto bewerkt of zo vonden? Ik vind clowns eigenlijk wel een beetje eng :x :cry:
    Ja, dat viel me ook al op dat je het dus ook vier dagen achter elkaar kan doen als het zo uitkomt...
    Wel even randjes fietsen he? hihihi
    Ik had het mannetje beloofd dat we nu niet meer zoveel dagen achter elkaar zouden klussen... (heb SMEP nog niet geintroduceerd hier in huis, anders breekt er paniek uit ;))

@Beastie: Wow die lijst ziet er al goed uit zo met Mielenl in de roze trui als aanvoerder van het klassement! Wie dragen er de 'bolletjes/eitjes trui'?

@Mielenl: thanks voor de statistische info...

Iedereen weer veel SMEP-FUN, ik ga even lekker

5. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Ff terugbladeren hoor.. wat ik heb gemist.. ;)

6. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @ go4baby..nee nog niet geweest...lig al op de deurmat tewachten voor je......ga ze toch eens bellen...mag onderhand wel een vaste klanten korting krijgen.....

7. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Go4baby, wij hebben ook een piepkleine brievenbus, de zaterdagkrant kan er met moeite ingepropt worden, maar de testen kunnen er goed doorheen. Bij mij was de envelop een beetje verfrummeld, maar alles was nog heel haha. Onze postbode is echt haaaaartstikke blij met onze brievenbus, hij moet er vaak spullen met veel kracht doorheen duwen. Wij hebben een oud huis met aan de binnenkant zo'n klein deurtje om bij de post te komen. Die zet ik altijd open dat alles maar op de grond valt.

8. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Goeiemorgen meiden!
    Ik vind dit zo'n vrolijk topic, echt fantastisch. Niet zo stressig gewoonleuk ermee bezig zijn, for once.
    @diaantje, heb je je testjes al binnen? Ik zit ook met smacht op ze te wachten, ik hoop dat ze er morgen zijn.
    Randjesfietsen probeer ik wel eens ,maar ik kan het niet. Ik kom of niet op de fiets, of ik val meteen van het randje... Maargoed, beter dan niks, en Mielenl is de 'living proof' dat het ook zonder kan!

9. rainstarrr

rainstarrr Niet meer actief

Heb gister een mailtje gekregen dat ik mijn ovutests vandaag in de bus zal hebben..

Volgens mij had ik gister mijn ei.. echt pijnlijke boobs.. dus gister geklust, vanavond weer en dan morgen. Dan een wachtdag en vervolgens nog een keer. (daarna voor de fun ofcourse) Toch een halve SMEP gehad dan. :p

10. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ja, dat kunnen we wel als SMEP tellen denk ik rainstarrr.
    Ik vertelde over je kat tegen mijn man, en hij zegt dat ie die arme beestjes vreselijk vind. haha
    Ik vind ze superlief. Wat vind jou ventje ervan?

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    @go4baby..de post is er..heb m gelijk opgemeten ...de envelop is 20 cm breed....word het een nieuwe brievenbus?

;)

12. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    nog even en dan mag ik weer de wacht bank op....kan ik wel weer gaan breien :)

Soms ik het ook beter dat mannen niet alles weten.. ;)
    De discrete (ofzo) envolope is de grote van een A4½... tussen een A4tje en A5je in...of heb je een gezins verpakking besteld?

@julita...misschien moet je het zadel verlagen :D

13. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Beastie, ooooooooooh, is dat het.. Ga het meteen morgen proberen.
    Mijn mannetje is een wetenschapper, dus als ik over een programma hebt om een baby te maken daar houd hij heel erg veel van! Hoe orecieser hoe beter. Echt lachen

14. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Die van mij is techneut...heeft het zelfde trekje...hmmm :rolleyes:

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    ik vind het zo leuk om het verschil te zien. Er zijn mannen die zeggen dat als om de dag moeten klussen dat ze dat niet genoeg vinden...En andere die vinden dat te veel...

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    gister mijn tweede klus smep dag gehad.
    het komt deze keer goed uit.
    ik zou in het weekend mij ei hebben dus kan lekker aan het smeppen

17. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    nou heb ze eens ff bekeken...zijn wel ienimine smalle stripjes...gelukkig dat je moet dippen in een koppie anders pies je over je hand whwhwhwhahahahahahahahahaa

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    [​IMG] dat kan ook alleen bij jou vandaan komen hé!

19. morgaantje

morgaantje Actief lid

5 okt 2006
    449
    0
    0
    adviseur
    heee meiden,

Echt grappig dit ;)
    ik wist niet van het bestaan van sweppen af maar heb uit mezelf het al op deze manier gedaan..hihi beter hoor kan ik tenminste mee kletsen :) Dit is de eerste maand dat ik ben begonnen met ovulatietesten.

Voor de meiden met een lange cyclus zou ik willen aanraden niet te beginnen op dag 8 in de bijsluiter van de test staat op welke dag je dan moet beginnen. Zelf ben ik begonnen met testen op dag 17 en had binnen 3 dagen een positieve test :)

Willen jullie mij ook op de lijst zetten? Ben benieuwd of dit gaat werken maar ik duim iig voor iedereen!

liefs morgaantje

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    SMEPpers:

1. Mielenl \:D/ (ronde7, 1x SMEP)
    2. Beastie, ronde 4
    3. Go4baby, ronde 4
    4. Julita, ronde 7
    5. Rainstarrr, ronde 8 (vanaf ronde 9 aan de SMEP)
    6. Miepie80, ronde 7
    7. Diaantje17, ronde 4
    8. Leentje79, ronde 7
    9. Tezzz, ronde 3
    10. Ilona21, ronde 9
    11. CynthiaB, ronde 3
    12. Wieffie, ronde 6
    13. Daantje, ronde 10
    14. Yvetje1982, ronde 9
    15. Roxanne, ronde 3
    16. Britt28, ronde 11
    17. Butterfly1, ronde 4 (vanaf ronde 5 aan de SMEP)
    18. Elfje Arwin, ronde 3
    19. Morgaantje, ronde 10

@Morgaantje...genoteerd ;) suc6

Deel Deze Pagina