Ik gok op gummiberen, wilde gok. Go4baby, dat meen je niet!!! Hoe doe je zoiets? Die van mijn man kunnen het wel vinden, maar ik kill ze voordat ze de kans krijgen.
Wauw da's precies de jurk die Waarom gaat dragen met kerst Ik wist niet eens meer dat we die dingen hadden. Ik moest eerst wel even slikken hoor... Associeer het opeens met heel andere dingen.. hihii @ Julita: hoe bedoel je? Hoe ik ze op weg help? Gewoon...na de SMEP als je met opgetrokken knieen (ik probeer wat binnen te houden anders loopt het er altijd gelijk uit) ligt, dan kun je er zeg maar goed bij vanbinnen. Althans ik... En dan voelt het ook altijd alsof mn BMM een hoge bergtop is en ben ik bang dat die zwemmers nooit tegen de heuvel opkomen... dus toen heb ik maar beetje mn best gedaan en ze op de top gezet.. nou ja is nog best lastig......)
@ Julita: maar je zegt dat jij die zaadjes killt... Heb ik dat nou even gemist? Ik dacht dat dat allemaal goed was met de zuurgraad, Of haal ik nu vanalles door elkaar?Zou ook kunnen dat dat bij mij ook te zuur is.. (heb vriend er wel eens wat over horen zeggen )
@ Julita: Slaap lekker! Wanneer is je man weer terug? @ Tezz: ik probeer al de hele tijd weg te gaan...
Kan ie dat voelen dan? Dan is het wel ERG zuur hoor. Bij mij is er nog nooit iets gezegd over de zuurtegraad, die SL tests waren en nauwelijks boys te zien, en degene die aanwezig waren, waren helemaal dood... Maar zaad is wel in orde dus, dacht ik, dat ik ze dus kennelijk kill?
hihi, zo blijven we doorgaan he? Nou ja, tot morgen maar meiden! @go4baby, we pikken dit wel weer op.
Oke, dus jij hebt zelf die conlusie getrokken? Maar krijg je daar nog onderzoek naar? En wat mijn zuurgraad betreft... nou... als hij zich zeg maar vers geschoren had (gezicht bedoel ik dan)... en het daarna tot bepaalde intieme handelinge kwam tijdens de SMEP...
Wat een gekwebbel hahaha, voor we het weten zitten we op de 900. @Waarom, fijn dat je meekletst, zo horen we eens wat extra ervaringen. Wel fijn! hopelijk komt er volgende week een mooi bericht! @Go4baby, ze de goede weg ophelpen hahaha. Ik kopieerde je tekst omdat ik het niet kon lezen en plakte het in Word. Ik vergrootte het iets te erg maar gelukkig hebben mijn collega's het niet gezien want anders moest ik heel wat uitleggen. @Julita, welterusten! @Tezz, hoeist nu? Is de winkel mooi geworden door de versieringen? @Beastie, heb je vannacht over gummiebeertjes gedroomt? Nou, ik ga nog even aan het werk. Doei!
Ja, ehh vast niet.. maar ja... ik steek graag een helpende hand uit... En nu hou ik op! @ Tezz heb je je nieuwe tempkaartje al/ en zo benieuwd of er iets te ontdekken is. Of dat verd**de ei nou al geweest is daar...
Je kunt ook gewoon quoten, dan kun je het gewoon lezen... is misschien ietsje makkelijker... Maar ik vind het echt een super grappig idee dat jij daar op je werk zit je knippen en plakken in word en dat er dan hele rare dingen op je scherm verschijnen... hihi Je kent toch wel die tekst die je alleen van ver af kan lezen waarop zoiets staat als : bad sex causes bad eyes... even zoeken
@ Julita: ohh lekker een vers opgemaakt bed! Daar ben ik ook wel aan toe. Ik ga je voorbeeld volgen straks! lekker slapen jij!