Haha, ik vond het wel een grappige naam, Waarom! Mocht je het willen veranderen (niet teveel naar Tezzz luisteren ), kan je een mailtje naar de moderators sturen...
Kan het je aanraden...2de maand met fietsen en ... kijk nu?! Jah lekker hé ... (weet nogwel van vroeger dat ik voor het eerst ging pinnen (20 jaar geleden ofzo)..vond het zo leuk...wilde het wel elke dag doen ....deze verslaving voelt ook zo...duure grap dan )
Nou Mieppie 80! aangenaam! Waarom hier....waarschijnlijk voor jou ook waarom? 11de ronde zie ik? maare ik heet Britt, dus daar wennen ze vast wel aan hier! is 80 je geboorte jaar? Je bank saldo? Je kinderwens? einde tel.nr? Wel heel flauw he! Ik heb geen zin meer om te werken! ppppfpffffff Bedankt!
waarom is wel leuk gekozen (en zeer toepasselijk als het zwanger worden maar niet lukt...) maar is zo lastig lezen! daarom dus... Ja, ja ja...kaartje... en hoe krijg ik die dan hier i.p.v. in m'n album? Gewoon als elk ander plaatje? maar dan is íe toch te groot? Iemand?
Snap je wel hoor Tezzzz....je hebt ook helemaal gelijk! is ook niet handig! Hoop dat ze dan ook snel gewoon Britt neerzetten!
Lieve meiden! bedankt voor het inbreken bij jullie vandaag! Vond het gezellig! Ben morgen op pad voor me werk, dus helaas, wellicht s;avonds even checken als ik jullie niet meer lees, een heeel fijn weekend allemaal. Met wachten, klussen, echo's, spuiten en slikken kus
Tezzz, naar bijvoorbeeld photobucket.com, daar een account aanmaken. Je kan dan het plaatje uploaden en verkleinen en die link in je bericht zetten tussen
ja, ben alleen thuis.... de baas is weg... @ Miepie: ik kan ook niet randjesfietsen bij mezelf hoor. Het was een natuurlijk randjesfietsen geval de laatste keer. Hij eerst en ik direct erna en heel lang... (meestal ben ik eerder ) Volgens mij ben ik nu niet meer alleen thuis... ik hoor de mannen beneden... Over en sluiten.. niet voor (klein) mannen die al kunnen lezen! liefs!
ha ha ha Miepie...dat doe je goed! Succes met je elftal, hoop dat overmars ( is toch de kleinste ? ) zich snel aanmeld.
Mijn mannetje wordt knettergek van het gefrummel aan de pc altijd (zoonlief wil nog wel eens wat dingen weghalen of onzin per ongeluk downloaden...), dus kan me maar beter niet wéér gaan aanmelden voor iets... dan maar weer in m'n foto-album.... kzal eens even aan de knutsel gaan... Edit: tempkaartje vandaag in album!
Hmmm, hier moet je de experts maar eens op loslaten... ik reageer net als FF: geen idee :-? Misschien een idee om het bij "tempkaartjes" eens te vragen? Ik zou er zo op gokken dat je ei nog moet komen
da's nou precies waarom ik zo graag mijn temp naar 36.9 zou zien gaan! Elke keer nog gehad dat na m'n ei m'n temp zo omhoog vloog. En daar zit ik dus nog steeds op te wachten.. Misschien wel geen ei deze cyclus...kan ik nog langer wachten dus... (en met zulke dipjes kan je ook niet stiekum al zwanger zijn he?)